Auteur Topic: Sperma slikken tips?!  (gelezen 73165 keer)

Anna

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 januari 2014, 17:54:06 »
Heyhey,

Ik heb een vraagje..
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe vriend die ik dus ook pijp en ik wil graag zijn sperma doorslikken, maar steeds wanneer ik het probeer ga ik bijna over mijn nek en spuug ik alles er weer uit  <_< Ik voel me hier erg rot over en vroeg me af of jullie misschien tips hebben? Bepaalde houding ofzo dat het makkelijker word? :blush:

B

juliamuller

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2014, 18:05:23 »
Eerst een aantal vraagjes die spontaan in me opkomen.

Wil jij echt graag zijn sperma doorslikken? Of wil hij dat je dit doet?

Waarom voel je je rot hierover? Als je het niet fijn vindt dan doe je het toch gewoon niet? Het heeft niet veel toegevoegde waarde voor de sex.

Als hij zijn sperma achteraan in je mond spuit en je het meteen doorslikt, in plaats van het lang op je tong te laten, dan ga je er bijna niks van smaken en heb je er veel minder last van. Ik vind het bijvoorbeeld fijner het meteen door te slikken dan het van achter in mn mond weer naar voren te brengen om het uit te spugen. Dan heb ik pas de hele smaak een lange tijd in mn mond.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 januari 2014, 18:07:17 »
Smerig man :").
blubblub

-

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 januari 2014, 18:08:09 »
Gewoon niet :')
I think that loneliness can be romantic

Henk Spermaswek

• WHAT IS LOVE
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 13 januari 2014, 18:09:06 »
Je zuigt het naar binnen, beetje slurpen er bij.
Super sexy
Gr. Henk

Amicitia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2014, 18:09:55 »
Waarom wil je het doorslikken? ik snap dat echt niet? :') en dat je het niet door geslikt krijgt lijkt mij al een teken om het gewoon lekker niet te doen.
Wees altijd jezelf, er zijn al zoveel andere!

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 13 januari 2014, 18:11:00 »
Je zuigt het naar binnen, beetje slurpen er bij.
Super sexy
Ik schoot keihard in de lach, maar stiekem is het ook gewoon belachelijk smerig, omdat ik in beelden denk hahahaha.
blubblub

Astrid

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2014, 18:13:33 »
Ik doe het niet, want ik vind het vies.
M'n vriend zegt dat ie het niet erg vindt.
Dus als je het niet wil, hoef je het echt niet te doen.
Love happens for a reason

Unwind

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 13 januari 2014, 18:19:57 »
Als je het echt vies vind zou ik het niet doen, dat heeft verder namelijk geen enkele toegevoegde waarde.
Nil volentibus arduum.

Emma

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 13 januari 2014, 18:20:20 »
Ik vind er niks vies aan :) Ben ik de enige?

Maar heb er ook nooit problemen mee gehad, bij mij lukte het vanzelf dus ik kan je ook niet echt tips geven.
Doe het wel alleen als je het zelf ook echt wilt.

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 13 januari 2014, 18:24:27 »

Maar heb er ook nooit problemen mee gehad, bij mij lukte het vanzelf dus ik kan je ook niet echt tips geven.

Uittuffen werkt bij mij ook voor geen meter, dus doe ik het maar zo.

Het maakt alleen echt geen reet uit. En volgens mij zijn er niet echt tips voor, behalve snel doorslikken en niet eerst tien minuten dat kwakje in je mond houden. 
I don't care what you think about me, I don't think about you at all

Cassidy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 13 januari 2014, 18:39:02 »
leg m als hij bijna komt tegen je wang aan, dan komt t niet op je tong en kan je het gelijk doorslikken.
en laat hem heel veel aardbeien en zoetigheden eten, helpt echt :$

SplendidFun

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 13 januari 2014, 18:39:07 »

Ik vind het ook niet vies. Vind het juist praktisch haha, lekker geen zooi enzo. Heb ook geen tips ofzo aangezien ik er nooit moeite mee gehad heb.
'I consider bungee jumping as suicide for indecisive people.'

Anna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 januari 2014, 18:47:47 »
Nee, ik wil dit echt zelf, en eh, soms is het gezien de situatie ook beter. (Ik ga hier liever niet op in..)
Ik voel me er rot over omdat ik ervan ga kokhalzen en het dan overkomt dat ik het niet wil of smerig vind en hij zich er dan misschien rot over gaat voelen. Het slikken zelf gaat juist niet goed, ik vind het niet vies smaken maar ik krijg het op de een of andere manier gewoon niet weg.
Eerst een aantal vraagjes die spontaan in me opkomen.

Wil jij echt graag zijn sperma doorslikken? Of wil hij dat je dit doet?

Waarom voel je je rot hierover? Als je het niet fijn vindt dan doe je het toch gewoon niet? Het heeft niet veel toegevoegde waarde voor de sex.

Als hij zijn sperma achteraan in je mond spuit en je het meteen doorslikt, in plaats van het lang op je tong te laten, dan ga je er bijna niks van smaken en heb je er veel minder last van. Ik vind het bijvoorbeeld fijner het meteen door te slikken dan het van achter in mn mond weer naar voren te brengen om het uit te spugen. Dan heb ik pas de hele smaak een lange tijd in mn mond.

juliamuller

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 13 januari 2014, 18:58:24 »
Nou als het slikken zelf niet goed gaat dan heb ik eigenlijk geen oplossing, behalve dan gewoon niet aan denken, verstand op nul en gewoon doen.

Ik krijg ook geen oester door mn keel, hoewel ik wel van de smaak hou. En dus eet ik geen oesters. Heb hier ook nog nooit een oplossing voor gevonden. Ben dus ook wel geinteresseerd in dit topic :)

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 13 januari 2014, 18:59:55 »
Nou als het slikken zelf niet goed gaat dan heb ik eigenlijk geen oplossing, behalve dan gewoon niet aan denken, verstand op nul en gewoon doen.

Ik krijg ook geen oester door mn keel, hoewel ik wel van de smaak hou. En dus eet ik geen oesters. Heb hier ook nog nooit een oplossing voor gevonden. Ben dus ook wel geinteresseerd in dit topic :)
Keel open zetten en slikken. Maar 'n oester is ook niet aan te raden :"D.
blubblub

Anna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 13 januari 2014, 19:03:59 »

Hahah, nou jongens! Wie geeft ons oester-sperma tips?  :wink2:

-

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 13 januari 2014, 19:06:45 »
Nee, ik wil dit echt zelf, en eh, soms is het gezien de situatie ook beter. (Ik ga hier liever niet op in..)
Ik voel me er rot over omdat ik ervan ga kokhalzen en het dan overkomt dat ik het niet wil of smerig vind en hij zich er dan misschien rot over gaat voelen. Het slikken zelf gaat juist niet goed, ik vind het niet vies smaken maar ik krijg het op de een of andere manier gewoon niet weg.
Ja maar hij kan toch ook wel nagaan dat het niet naar slagroom smaakt?

puddipuddi

• In the age of information, ignorance is a choice.
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 13 januari 2014, 19:07:57 »
Het maakt alleen echt geen reet uit. En volgens mij zijn er niet echt tips voor, behalve snel doorslikken en niet eerst tien minuten dat kwakje in je mond houden.
Ik vind het ook niet vies. Vind het juist praktisch haha, lekker geen zooi enzo. Heb ook geen tips ofzo aangezien ik er nooit moeite mee gehad heb.
Dit. Ik snap die hele heisa rondom het slikken van sperma nooit zo goed. Maar als je het echt zo vies vind, dan laat je 'm toch gewoon in je hand of op een tissue klaarkomen? :")

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 13 januari 2014, 19:08:40 »
Dit. Ik snap die hele heisa rondom het slikken van sperma nooit zo goed. Maar als je het echt zo vies vind, dan laat je 'm toch gewoon in je hand of op een tissue klaarkomen? :")
Jij misschien :"). Ik ga al half over m'n nek wanneer ik 't zie.
blubblub

-

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 13 januari 2014, 19:09:45 »
Jij misschien :"). Ik ga al half over m'n nek wanneer ik 't zie.
Ik al wanneer ik er aan denk. Bah.

☯☯☯

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 13 januari 2014, 19:38:26 »
Snap niet dat er nou een beetje overdreven moet worden gedaan van 'ik ga bijna over me nek als ik er al aan denk'. Als hij je beft dan proeft hij toch ook al je lichaamssappen. Ik slik gewoon en heb er geen probleem mee, hoef dan ook niks op te ruimen :')

Probeer anders zijn penis niet te ver in je mond te houden. Als hij bijna komt dan zegt die je het vast wel en dan kan je je lippen misschien meer om de rand van zijn eikel zetten.

ICExCOLD

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 13 januari 2014, 19:39:42 »
Snap niet dat er nou een beetje overdreven moet worden gedaan van 'ik ga bijna over me nek als ik er al aan denk'. Als hij je beft dan proeft hij toch ook al je lichaamssappen. Ik slik gewoon en heb er geen probleem mee, hoef dan ook niks op te ruimen :') En mijn vriend heeft er ook geen probleem mee.

Probeer anders zijn penis niet te ver in je mond te houden. Als hij bijna komt dan zegt die je het vast wel en dan kan je je lippen misschien meer om de rand van zijn eikel zetten.
... Serieus? Dat jij er geen problemen mee hebt, betekent niet dat anderen dat ook niet hebben :"). Beetje rare reactie.
blubblub

-

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 13 januari 2014, 19:39:46 »
Snap niet dat er nou een beetje overdreven moet worden gedaan van 'ik ga bijna over me nek als ik er al aan denk'. Als hij je beft dan proeft hij toch ook al je lichaamssappen. Ik slik gewoon en heb er geen probleem mee, hoef dan ook niks op te ruimen :') En mijn vriend heeft er ook geen probleem mee.

Mag iedereen zijn eigen mening hebben? Ik vind orale seks over het algemeen vies dus ja :')

☯☯☯

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 13 januari 2014, 19:42:08 »
Ik mag toch zeker zeggen dat ik het een overdreven reactie vind? Iedereen heeft er een verdeelde mening over.