Auteur Topic: Snelheid van klaarkomen  (gelezen 2746 keer)

Sanne

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 januari 2018, 00:25:34 »
Als mijn vriend en ik seks hebben komt hij altijd heel snel binnen 1 minuut. Voor mij is de seks daarom weinig aan. Hoe snel komt jullie sexpartner en wat zou hij hier aan kunnen doen?

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2018, 12:53:05 »
Meer focussen op het voorspel en altijd een beetje gas terugnemen? Dus meer aandacht besteden aan het voelen van zijn lichaam, het plagen van hem en rustig orale seks geven - maar altijd net stoppen op het moment dat hij voelt dat hij gaat komen.

Praat er ook over met je vriend! Vraag wat hij lekker vindt en waar hij meer van zou willen. Bij zo'n communicatie praat je vooral vanuit ik-persoon dus niet "Jij komt te vlug klaar", maar "Ik vind het spijtig dat ik je zo snel naar je hoogtepunt breng."
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2018, 18:11:18 »
Mijn vriend komt juist helemaal nooit klaar tijdens sex, ook best vervelend.

Mandy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2018, 20:27:37 »
Wat vervelend dat je het niet meer zo leuk vindt om seks te hebben hierdoor. Ik denk alleen dat hij hier zelf niet veel aan kan doen en zelf ook wel zal balen, omdat het zo kort is.  Komt hij snel klaar bij verschillende standjes, of bij een bepaalde standje? Ik zou hierin wat verschillende standjes proberen, en kijken of dat helpt. En anders een tweede ronde? ;)

Het schijnt dat een man ook kan ''trainen'' om zijn orgasme langer uit te stellen, maar daar weet ik niet zo veel van.

Ik denk dat het in ieder geval belangrijk is om het met elkaar te bespreken.

chaoticinternetnerd

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2018, 20:37:25 »
-
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2018, 22:59:42 door Held Op Sokken »

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 15 februari 2018, 17:58:22 »
Probeer met elkaar te communiceren tijdens de sex, zorg dat hij het aangeeft als hij bijna klaarkomt, stop dan even met de sex/aftrekken.

Mijn vriend komt gelukkig niet heel snel klaar, maar in het verleden met exen wel gehad, altijd pauze's er tussen gehad toen geen last meer van.