Auteur Topic: Sexy lingerie  (gelezen 281289 keer)

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 19 september 2010, 23:10:32 »
Tip: Guess portemonnee?

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 19 september 2010, 23:10:44 »
@Purepassion Ik zeg net nog dat het geen mening was..maar ik vind 't best, dat jij 't zo ziet. Ik gaf gewoon 1 van de 100000 voorbeelden. Ik bedoelde met sowieso heel wat anders, en dat heb ik net al verteld. Ik kan wel alles gaan opschrijven wat sexy wordt gevonden door jongens, maar dan ben ik lang bezig. Ik kan niet raden of de TS 100 kilo weegt of niet of iets dergelijks, dus zette ik gewoon even strings neer. Ik vind het jammer dat jij daar gelijk zo negatief op reageerde, als je dat niet had gedaan had je deze discussie ook niet uitgelokt. Beetje mierenneuken, hoor, sorry.
Ik vind (Dat is jouw mening) namelijk tamelijk onaardig overkomen, dat kan je ook wel anders verwoorden. En daarna legde ik het al uit en toen kwam er weer zo'n reactie..en nu in je laatste berichtje doe je weer niet echt aardig, kom op zeg. Kan wel wat aardiger hier hoor. Ik probeer ook maar even een reactie te geven, moet er dan op elke normale, behulpzame reactie gezeken worden?
« Laatst bewerkt op: 19 september 2010, 23:13:07 door Chatoyant »
Love your life!

-

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 19 september 2010, 23:11:53 »
GUYS. Ga even ergens anders dit erg zinvolle gesprek voortzetten x]
Why don't the Cullens attack Bella when she's on her period?

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 19 september 2010, 23:13:38 »

GUYS. Ga even ergens anders dit erg zinvolle gesprek voortzetten x]

Would love to :P ik ga er ook maar vandoor, heb al genoeg discussies moeten aanzien vandaag xD ben 't zat.
Love your life!

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 19 september 2010, 23:16:19 »

@Purepassion Ik zeg net nog dat het geen mening was..maar ik vind 't best, dat jij 't zo ziet. Ik gaf gewoon 1 van de 100000 voorbeelden. Ik bedoelde met sowieso heel wat anders, en dat heb ik net al verteld. Ik kan wel alles gaan opschrijven wat sexy wordt gevonden door jongens, maar dan ben ik lang bezig. Ik kan niet raden of de TS 100 kilo weegt of niet of iets dergelijks, dus zette ik gewoon even strings neer. Ik vind het jammer dat jij daar gelijk zo negatief op reageerde, als je dat niet had gedaan had je deze discussie ook niet uitgelokt. Beetje mierenneuken, hoor, sorry.
Ik vind (Dat is jouw mening) namelijk tamelijk onaardig overkomen, dat kan je ook wel anders verwoorden. En daarna legde ik het al uit en toen kwam er weer zo'n reactie..en nu in je laatste berichtje doe je weer niet echt aardig, kom op zeg. Kan wel wat aardiger hier hoor. Ik probeer ook maar even een reactie te geven, moet er dan op elke normale, behulpzame reactie gezeken worden?

Ik bedoel het niet onaardig. Maar ik wilde het vooral duidelijk hebben voordat de TS naar de winkel gaat rennen en 10 strings gaat kopen omdat dat 'sexy' gevonden wordt. Maar goed dat is en blijft het nadeel van internet aangezien je geen intonatie hoort en de manier waarop het gezegt wordt.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 19 september 2010, 23:20:00 »
Oke oke dan is 't goed, nu klink je al wat aardiger haha..sorry, maar net had ik een beetje 't gevoel alsof ik aangevallen werd..en dat vind ik niet zo fijn. Maarja, ik kan ook niet voorkomen dat de TS naar de winkel gaat rennen en 10 strings gaat kopen, want ja, ze vraagt 't wel..en waarschijnlijk had ze ookal wel sexy lingerie ofzo gegoogled. Maar ik blijf erbij, je kan beter gewoon aantrekken waar je je fijn in voelt. Ik loop afentoe echt in niet matchende, lelijke BH's, maar straal toch zekerheid uit :) En dat voelt veel fijner dan niet lekker zittende BH's/ondergoed dat (waarschijnlijk) snel weer uit gaat, maar waar jij je niet fijn bij voelt.
Love your life!

-

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 19 september 2010, 23:20:57 »

Dan had je maar geen sowieso neer moeten zetten als je wat anders bedoelde x]

blahblahblah.

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 19 september 2010, 23:21:54 »
Jij zegt ''Ga even ergens anders dit erg zinvolle gesprek voortzetten'' maar lokt het zelf ook uit. Blijf ontopic allemaal.
« Laatst bewerkt op: 19 september 2010, 23:22:22 door Pickpocket »

-

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 19 september 2010, 23:24:03 »

Jij zegt ''Ga even ergens anders dit erg zinvolle gesprek voortzetten'' maar lokt het zelf ook uit. Blijf ontopic allemaal.

Ik zeg al niets meer x]

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 19 september 2010, 23:24:29 »

Oke oke dan is 't goed, nu klink je al wat aardiger haha..sorry, maar net had ik een beetje 't gevoel alsof ik aangevallen werd..en dat vind ik niet zo fijn. Maarja, ik kan ook niet voorkomen dat de TS naar de winkel gaat rennen en 10 strings gaat kopen, want ja, ze vraagt 't wel..en waarschijnlijk had ze ookal wel sexy lingerie ofzo gegoogled. Maar ik blijf erbij, je kan beter gewoon aantrekken waar je je fijn in voelt. Ik loop afentoe echt in niet matchende, lelijke BH's, maar straal toch zekerheid uit :) En dat voelt veel fijner dan niet lekker zittende BH's/ondergoed dat (waarschijnlijk) snel weer uit gaat, maar waar jij je niet fijn bij voelt.

Goh zijn we daar ook weer uit (Zie mijn eerste post in dit topic) =P.

Even tussendoor over dat bitchfight in dat andere topic. Heb je het serieus al doorgelezen?

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 19 september 2010, 23:26:07 »

Jij blijft ook niet alleen maar ontopic??

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 19 september 2010, 23:30:33 »
Ja, nu niet meer nee want jij typt ook wat. Blijf gewoon ontopic ;-)

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 19 september 2010, 23:31:46 »

[...]

Dan had je maar geen sowieso neer moeten zetten als je wat anders bedoelde x]

blahblahblah.

Nouja zeg :\ Ik heb 't net allemaal zitten uitleggen en dan begin jij nu weer..Je wilt zelf dat we ergens anders heen gaan, lok 't dan nu niet weer uit ><

En @ Purepassion de meeste vragen hier gaan altijd over dingen die je beter aan de jongen zelf kan vragen haha xD
Maar wat kan nog meer sexy zijn..even denken..OHH wacht, weet je wat ik ook wel sexy vindt vaak..klinkt heel stom hoor, maar gewoon om bijv. een leuke foto te maken en die dan aan je vriend te laten zien..van die amerikaanse sportsokken (weetjewel, die hoge), hotpants ofzo..en dan een leuke bh en een vestje dat dan half open is. Oh wat een idee├źn haha
« Laatst bewerkt op: 19 september 2010, 23:33:41 door Chatoyant »
Love your life!

joyce

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 19 september 2010, 23:31:49 »

Ja, nu niet meer nee want jij typt ook wat. Blijf gewoon ontopic ;-)

Naja ik geloof niet dat hoe mijn dag geweest is, iets te maken heeft met sexy lingerie =P.

JodyNaomie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 20 september 2010, 00:19:22 »
Ik heb ook een aantal sexy 'niemendalletjes' waarvan ik vind dat ik er met die dingen aan een stuk aantrekkelijker uitzie dan poedelnaakt. Het ziet er een stuk sexier uit, en wat is er nou leuker dan je nog 'uit te laten pakken' door je vriend? Heb er een aantal van de honkemuller trouwens

Chille_liz

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2010, 09:37:38 »
Korsetjes,kantjes, van die 'lange' sokjes , of van die leuke jurkjes met kantjes enz , heb er best veel vn :$ mjaa dat vind ik (&mijn vriend)wel mooi

Mr soms zijn simpele dingen ookal sexy , zoals bijv een rood setje zonder kantjes enz ;)

Cariene

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 20 september 2010, 09:39:35 »
Lace....

Candyholic

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 20 september 2010, 14:00:23 »
Ik had laatst een sexy lingerie setje gekocht
Mijn borsten sprongen er zowat uit X''D maar mijn vriend vond dat leuk.. XD

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 20 september 2010, 15:43:16 »
Ik draag BH's meestal twee dagen, dus ik heb bijna nooit een matchend setje aan xD
Mijn vriend houdt van zwart, rood, en strings (zoals veel jongens :P). Ik heb wel een mooie BH, maar ik ga niet speciaal lingerie kopen, dat moet hij mij maar cadeau doen n__n Hij weet immers mn maten.

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 20 september 2010, 15:46:23 »
ach het gaat toch uit :)
I am fluent in three languages..English,sarcasm and profanity :)

milka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 20 september 2010, 16:16:42 »
ik heb altijd gewoon van de h&m , ze zijn leuk niet al te duur en ze zitten ook lekker !:) maar dan heb ik het gewoon over bh's en strings niet echt over lingerie die ik uit zou trekken voor mijn vriendje ofzo

echt van die korsetten en jarretels draag ik niet,
« Laatst bewerkt op: 20 september 2010, 16:18:28 door Symbolize »

Kimmerd_x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 20 september 2010, 16:42:22 »
Nou ik doe het ook wel ja, bij de New Yorker hebben ze hele sexy setjes en bij de H&M af en toe ook wel.
Maar ik doe het niet echt altijd per se voor hem, maar ook voor mezelf (A)
Its better to have loved and lost then to never have loved at all.

Elsemieke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 20 september 2010, 16:55:19 »
ik laat mn vriendje uitzoeken wat hij mooi vindt of hij koopt een setje dattie mooi vindt voor me (a')

Blackworufu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 20 september 2010, 17:48:39 »
Ik vind dat een hipster je billen veel mooier laat uitkomen.
NomNomNom :3

Naomi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 20 september 2010, 17:51:17 »
mijn vriend maakt t niet uit wat ik aantrek -.-"
als t maar uit kan XD
dus dan is zon korset enzo volgens mij helemaal niet handig..