Auteur Topic: Sexy lingerie  (gelezen 278510 keer)

Alette

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 20 augustus 2011, 13:29:53 »
Mijn vriend vind het juist wel lek als ik een setje speciaal gekocht heb. Maar hem maakt het niet zoveel uit wat ik draag, zolang ik mezelf er maar fijn in voel. Wel vindt hij kanten strings heeeeeeel mooi. Maar ja, die durf ik niet te kopen, want ik woon nog thuis en dan doe je zo'n string ook in de was, en ik wil niet riskeren om een ongemakkelijk gesprek over strings met mijn moeder te krijgen...
those who wish to sing always find a song

itunesitunes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 25 augustus 2011, 22:54:54 »
m'n vriend zei dat hij rode lingerie supergeil vond, 3x raden wat ik de volgende dag kocht hihi

Amy

• Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 25 augustus 2011, 23:02:25 »
Ik draag erg graag sexy lingerie als ik bij hem ben. Gewoon omdat het leuk is =)
@youraddiction , ik herken het heel erg! Ik heb dezelfde maat als jij en als ik helemaal naakt ben voel ik me ongeloofelijk "plat" & onzeker. Maar hij vind het erg mooi, het is denk ik gewoon een kwestie van het te accepteren. (wat bij mij altijd beter lukt)

@LEDLED, Dat probleem heb ik ook! Ik gooide het vroeger altijd bij in de was, maar ik kreeg altijd van die stomme opmerkingen en gesprekken met mijn moeder. Dus heb ik maar besloten om ze zelf met de hand te wassen & aangezien ik thuis altijd de was op en af moet halen hang ik ze helemaal vanonder :)
Mijn blog vol product reviews!  http://amysproductreviews.wordpress.com/

Perenmoes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 25 augustus 2011, 23:09:22 »
ik draag gewoon n beha en n string, draag ik normaal ook
heb geen setjes en t komt vaak genoeg voor dat ik n oude kapotte beha aanheb met een totaal onmatchende string met stipjes ofzo haha
maar af en toe vind ik het wel leuk om te zorgen dat t bij elkaar past en d'r sexy uitziet, maar daar moet ik maar net zin in hebben:')

rood is bij mijn vriend trouwens ook favoriet..

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #154 Gepost op: 26 augustus 2011, 01:02:06 »
Ik heb af en toe wel eens 'n mooi setje aan...Maar ècht helemaal optutten met jarretelles enzo, nee. Uit mijn relatie heb ik geleerd dat 'n jongen niks sexier vindt dan zijn meisje in z'n favoriete T-shirt.
You may be a lover but you ain't no dancer.

YourDarkCookie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #155 Gepost op: 27 augustus 2011, 15:23:25 »
Citaat
Uit mijn relatie heb ik geleerd dat 'n jongen niks sexier vindt dan zijn meisje in z'n favoriete T-shirt.

Yup.
FREE Hugs.

holy cow

• Bekijk profiel
« Reactie #156 Gepost op: 27 augustus 2011, 15:26:09 »

Ik heb af en toe wel eens 'n mooi setje aan...Maar ècht helemaal optutten met jarretelles enzo, nee. Uit mijn relatie heb ik geleerd dat 'n jongen niks sexier vindt dan zijn meisje in z'n favoriete T-shirt.

Of zijn boxers. Dat vindt mijn vriend tenminste helemaal geweldig.

Hemellichaam

• Bekijk profiel
« Reactie #157 Gepost op: 27 augustus 2011, 15:43:46 »
Mijn vriend is echt helemaal weg van corsetten en ik heb er zelf ook een, maar ik draag het echt bijna nooit. Alleen als ik er echt zin in heb, maar dat heb ik niet zo vaak.

Ik heb ook wel van die kanten slipjes en hotpants, die wil ik nog weleens wat vaker aantrekken voor hem, haha.

YourDarkCookie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #158 Gepost op: 27 augustus 2011, 16:13:41 »
Maar waarom moet het perse lingerie zijn?
Mijn boy heeft me het liefst zonder iets haha :$
FREE Hugs.

treacherous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #159 Gepost op: 27 augustus 2011, 18:27:28 »

dat is verschillend per jongen:P
mijn vriend heeft me het liefst elke dag in pakjes haha ik heb er ook heel veel, hij vind een groot tshirt zo niet sexy.. dus ik denk dat niet elke jongen daar op kick:$

ThePretender

• Bekijk profiel
« Reactie #160 Gepost op: 27 augustus 2011, 19:11:15 »
Ghehe, mijn vriend wilt altijd persé dat ik zijn Radiohead shirt aantrek :3 hij vind mijn rode lingerie setje ook erg leuk, en hij wilt een keertje samen met mij een zwart setje kopen :')
Survive Springbreak with Jo Bonten!

veertje35

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #161 Gepost op: 27 augustus 2011, 20:48:49 »
sinds ik mn vriend ken ben ik eigenlijk pas echt lingerie gaan dragen, heb ook een bijna helemaal doorzichtige. vindt ie geweldig, net als een zwart setje met een soort van studs
like it or leave it

Alexandra

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #162 Gepost op: 28 augustus 2011, 19:56:41 »
dankuu voor de tips etc, :D @HoiYi_ ja denk ook dat ik t gwn moet leren accepteren fso, en zn reactie eem afwachten ;3

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #163 Gepost op: 28 augustus 2011, 22:40:03 »
kick!

Tessa

• Bekijk profiel
« Reactie #164 Gepost op: 28 augustus 2011, 22:53:40 »
Mijn vriend vind het ook leuk als ik een nieuwe setje heb, dan gaatie helemaal glimlachen alsie het ziet enzo. Echt grappig om te zien ;3

Faith

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #165 Gepost op: 23 augustus 2015, 16:20:29 »
edit mod: reclame is niet toegestaan
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2015, 23:27:54 door Falathiel »

irismxria

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #166 Gepost op: 30 september 2015, 21:11:36 »
Niet erg bijzonder ofzo,,
maar ik had bij de Livera een mooie bh gekocht
lila met wit kant erover
en het broekje is geen slip maar ook geen string, zit er tussen in (ook lila met wit kant)

misschien idee??^

Lala Osni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #167 Gepost op: 17 november 2018, 18:56:25 »
Edit mod: reclame
« Laatst bewerkt op: 17 november 2018, 19:56:14 door Roses »

Lunaxoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #168 Gepost op: 02 januari 2019, 15:46:14 »
kant doet het meestal ook goed!

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #169 Gepost op: 02 januari 2019, 19:50:10 »
Die lingerie setjes van Doutzen Kroes :wub:
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''