Auteur Topic: Het algemene topic over seks  (gelezen 120499113 keer)

Noeke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8775 Gepost op: 30 mei 2018, 15:46:37 »
Ik heb ook een vraagje... Puur uit nieuwsgierigheid (en ook wel onzekerheid)

Waar laten jullie het sperma bij 'voor het zingen de kerk uit'?

haha i'm sorry for asking  :fieuw: :wink2:

Hoef je geen sorry voor te zeggen! Meestal inderdaad op mijn lichaam.
Ik hoop wel dat je voor het zingen de kerk uit niet als voorbehoedsmiddel gebruikt, want het is daar echt helemaal niet betrouwbaar voor

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8776 Gepost op: 30 mei 2018, 17:13:26 »
Ik heb ook een vraagje... Puur uit nieuwsgierigheid (en ook wel onzekerheid)

Waar laten jullie het sperma bij 'voor het zingen de kerk uit'?

haha i'm sorry for asking  :fieuw: :wink2:

Buik, kont, rug, borsten, gezicht.. er zijn gelukkig veel mogelijkheden! :P
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #8777 Gepost op: 31 mei 2018, 21:10:00 »
Oke girls.. ik ben 23 en ik heb ongeveer anderhalf jaar een vriend. we hadden eerst wel seks, ook niet heel vaak, misschien 1 x in de 3 weken, maar ik deed dit eigenlijk wel meer omdat dit 'standaard' is in een relatie, niet omdat ik het echt zelf wilde. nu heb ik er gewoon echt een heel verkeerd gevoel bij als hij seks wilt, ik stem dan ook niet toe omdat ik het echt niet wilt. ik vind het gewoon vies en het duurt lang en ik heb er geen zin in.. dit gaat dus ook behoorlijk ten koste van de relatie.... ik weet niet zo goed wat ik moet..
my-healthy-fit-life.tumblr.com

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8778 Gepost op: 31 mei 2018, 21:37:16 »

Lijkt me een lastige situatie.. Voor jou omdat je er niks mee hebt en je ertoe gedwongen voelt, maar ook zeker voor hem. Voor de meeste mensen is seks toch wel één van de belangrijkste dingen in een relatie en laten we eerlijk zijn, voor mannen vaak al helemaal. Hoe ik het op zou lossen weet ik niet, maar ik zou er zeker een gesprek over aan gaan. Even serieus praten over wat er aan de hand is, misschien kunnen jullie uiteindelijk dan toch tot een oplossing komen of een compromis sluiten. Als het toch een heel groot issue blijkt, zou ik er ook over denken om toch uit elkaar te gaan. Seks moet toch echt van twee kanten komen. Je zou je niet constant verplicht moeten voelen om het te doen. (Niks tegen je zin in doen dus!)

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8779 Gepost op: 01 juni 2018, 18:41:18 »
^ Dat is heel herkenbaar. Ik heb het dus wel tegen mijn zin in gedaan, bang om hem kwijt te raken. Als je erover wil noten, dan mag dat

Nc
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8780 Gepost op: 04 juni 2018, 13:05:34 »
Ik zou naar de huisarts gaan, ook niet echt fijn voor je vriend als jij geen libido hebt/dingen tegen je zin in doet. En daarnaast is het natuurlijk voor jezelf heel vervelend want seks kan heel fijn zijn.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

robijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8781 Gepost op: 06 juni 2018, 12:32:31 »

Hey!
Ik heb gisteren voor het eerst orale seks ontvangen van mijn vriend. We wilden dit allebei en ondanks dat ik het doodeng vond voelde het wel goed en vertrouwd.
Het is alleen dat ik heel erg opervlakkig begon te ademhalen (uit genot natuurlijk) maar hierdoor merkte ik dat m'n hele lichaam begon te tintelen. Ik heb een hartprobleem en daarom weet ik dat ik niet genoeg zuurstof krijg als dit gebeurt, en dat ik aan het hyperventileren ben.
Ik weet niet zo goed hoe ik dit kan veranderen, want ik wil niet continu bezig zijn met m'n ademhaling onder controle houden tijdens de seks. Ik merkte dat hij hier echt van schrok en ondanks dat ik hem heel graag wilde vertellen dat hij niks fout had gedaan, kon ik alleen maar totaal uitgeput in z'n armen liggen, snakkend naar adem.
Heeft iemand tips??
XX

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8782 Gepost op: 07 juni 2018, 21:43:07 »
Masturbeer je zelf ook en heb je het dan ook? Ik zou er eigenlijk voor naar de huisarts gaan.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Angel <3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8783 Gepost op: 08 juni 2018, 21:17:19 »

Ik ben al een tijdje met iemand aan het daten en nu hebben we laatst ook seks gehad.
Alleen hij is besneden..
Nu heb ik tot nu toe alleen maar vriendjes gehad die dat niet waren.
En ik heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan, hoe ik hem kan aftrekken ?
Misschien hele domme vraag, maar iemand tips? :fieuw:

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8784 Gepost op: 08 juni 2018, 21:23:09 »
^ Ik zou het hem gewoon vragen?! Zeg gewoon dat je daar nog geen ervaring mee hebt en vraag het hem, is niks beschamends aan :) Volgens mij is het niet heel anders, er zit gewoon geen huid die je heen en weer kan trekken, maar je kunt gewoon dezelfde beweging maken met je hand. En zijn eikel zal denk ik nog gevoeliger zijn dan niet besneden jongens.

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8785 Gepost op: 08 juni 2018, 21:56:36 »
Dat laatste, over gevoeliger zijn is juist niet waar. Omdat een eikel van een besneden piemel veel meer in aanraking komt met de stof van een onderbroek bijvoorbeeld. Dus uiteindelijk minder gevoelig dan een eikel die ‘beschermd’ wordt door voorhuid. =)

Maar inderdaad, praat erover. De beste manier om te ontdekken wat hij fijn vindt.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8786 Gepost op: 08 juni 2018, 21:58:56 »
^ Dat klinkt inderdaad al logischer, hahaha :blush:

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8787 Gepost op: 09 juni 2018, 00:12:52 »
Mijn vriend weet niet echt waar mn clit is en gaat tijdens het vingeren alleen maar mijn vagina in. Hoe zorg ik ervoor dat hij ook mn clit stimuleert zonder al te stom over te komen?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8788 Gepost op: 09 juni 2018, 07:36:05 »
Je kan het gewoon zeggen. ‘Lieverd als je nu eens dit doet...’ En z’n hand sturen naar waar jij hem hebben wilt. Of zelf even voor doen.

May

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8789 Gepost op: 09 juni 2018, 08:53:58 »
Je kan het gewoon zeggen. ‘Lieverd als je nu eens dit doet...’ En z’n hand sturen naar waar jij hem hebben wilt. Of zelf even voor doen.

Ja, maar komt het niet heel rot over als ik zo zn hand stuur? Ik ben bang dat hij zich dan onzeker gaat voelen of zo..

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8790 Gepost op: 09 juni 2018, 09:57:55 »
Je moet wel toch? Als hij het anders niet weet, hoe moet hij er anders achterkomen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8791 Gepost op: 09 juni 2018, 10:04:59 »
Ik ben al een tijdje met iemand aan het daten en nu hebben we laatst ook seks gehad.
Alleen hij is besneden..
Nu heb ik tot nu toe alleen maar vriendjes gehad die dat niet waren.
En ik heb geen idee hoe ik daar mee om moet gaan, hoe ik hem kan aftrekken ?
Misschien hele domme vraag, maar iemand tips? :fieuw:

Volgens mij echt precies hetzelfde.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8792 Gepost op: 18 juli 2018, 19:29:00 »
Hey!

Mijn date heeft momenteel (waarschijnlijk) een koortslip. Het is heel dom, maar zoenen doen we dus wel aangezien ik toch iets heb van ''ja, bijna iedereen draagt dat virus met zich mee''. Genitale herpes is dus iets wat ik totaal niet wil, maar ik vroeg me dus af of hem mij laten vingeren een kans op besmetting vormt? Of is die kans zo goed als minimaal? Helemaal als je een beetje oplet met van tevoren zijn handen wassen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8793 Gepost op: 18 juli 2018, 19:36:37 »
Als hij zijn handen wast is er niks aan de hand. Geen orale seks.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8794 Gepost op: 18 juli 2018, 19:46:51 »
Dat orale seks niet handig was wist ik inderdaad! Ik ben dan alleen weer zo'n persoon die gaat denken dat zeep en water het virus niet helemaal doodt en dat er dan alsnog een kans is op overdracht enzo, maar waarschijnlijk denk ik dus veel te ver

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #8795 Gepost op: 18 juli 2018, 20:29:23 »
Het is onwijs besmettelijk. Dus ik zou het zo goed mogelijk behandelen misschien toch even wachten met het hebben van seks, in welke vorm dan ook.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8796 Gepost op: 18 juli 2018, 20:52:17 »
Kijk in godsnaam uit... Genezing van herpes is niet mogelijk (je kunt het wel verminderen), maar je houdt het gewoon voor ALTIJD.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8797 Gepost op: 18 juli 2018, 22:23:03 »
Dus eigenlijk is mijn angst terecht en moet ik het gewoon meteen afblazen? Ook al zou hij zijn handen goed wassen en niet oraal gaan? Het gaat me echt alleen om de genitale herpes, ik ben vrij zeker dat ik al wel met het virus besmet ben voor een koortslip

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8798 Gepost op: 19 juli 2018, 18:38:00 »
Afblazen? Nee... gewoon handen wassen en geen orale seks.

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8799 Gepost op: 20 juli 2018, 22:28:06 »
Het ging uiteindelijk toch niet door, dus we zijn nu aan het kijken voor een andere afspraak. Maar het was volgens hem zijn eerste koortslip ooit, en volgens internet zit het virus ook in je speeksel als je geen waarneembare koortslip meer hebt, helemaal in het begin na de infectie. Kunnen we dan de komende periode gewoon geen orale seks hebben, dat lijkt me sterk toch? Aangezien er zoveel mensen zijn die wel eens een koortslip hebben