Auteur Topic: Sexvragen/Help!  (gelezen 120474046 keer)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8750 Gepost op: 08 januari 2018, 18:19:20 »
^ Als het voor jou goed voelt, moet je het gewoon doen - denk alleen wel aan condooms als je seks gaat hebben. Of je het je beste vriendin verteld moet je ook zelf weten. Het is jouw leven en keuzes, zij heeft daar sowieso weinig van te vinden.

Liesbeth

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8751 Gepost op: 08 januari 2018, 21:27:27 »
^ Als het voor jou goed voelt, moet je het gewoon doen - denk alleen wel aan condooms als je seks gaat hebben. Of je het je beste vriendin verteld moet je ook zelf weten. Het is jouw leven en keuzes, zij heeft daar sowieso weinig van te vinden.

Heel erg bedankt voor het advies!! En ik ga denk ik deze week even langs de winkel voor condooms😄 en ook even langs de dokter om te beginnen aan de pil! Gelukkig weet ik dat mijn ouders heel makkelijk zijn met dit soort dingen, ze hebben ook regelmatig gezegd dat als ik onverwacht zwanger wordt ze absoluut niet boos zouden worden en ze me gaan helpen zoeken naar een oplossing, dus dat komt wel goed! 

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8752 Gepost op: 08 januari 2018, 22:40:09 »
^ Beter voorkom je gewoon dat je ongewenst zwanger raakt. :')  Nee, maar doe het sowieso met condoom, aangezien je niet weet of hij een soa heeft en de pil daar niet tegen beschermt. Ik ben een voorstander van pil én condoom, cause you never know..

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #8753 Gepost op: 15 januari 2018, 13:49:52 »
ik ben nog niet erg ervaren, maar ik ging dus laatst voor het eerst bovenop. maar dit werkte dus echt niet, volgens mij bleef zijn penis niet zitten zeg maar  :fieuw:  iemand tips hoe dit beter kan?
Me gusta

Mariaax

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8754 Gepost op: 15 januari 2018, 20:06:27 »
Ik heb ook een vraagje, ik heb namelijk nu een vriend en ik denk dat seks er binnenkort wel aankomt maar er zijn 2 dingetjes waar ik mee zit:
1) ik heb een skintag/aambei ding bij mijn anus en ik schaam me er supererg voor, zijn hier anderen die hier ook ervaring mee hebben en hoe regeerde jullie vriend/vriendin
2) ik ben maar 1.60m en hij is 1,96, dus echt veel langer. Weet niet helemaal qua positie enzo hoe et moet werken of denk ik er teveel over na?

thanks
I am not a hothead! I am Colombian! We get excited. My country is covered in coffee!

zoef

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8755 Gepost op: 15 januari 2018, 20:59:45 »
heej ik heb een vraag er is dus een jongen bij mij op school die ik heel leuk vind en hij vind mij ook leuk nu hebben we vaak contact en hij wil mij ontgroenen dat was trouwens al een poosje geleden maar nu willen we een datum uit zoeken dat we gaan afspreken en dan wil hij mij ontgroenen en ontmaagden ,dus ook voorspel ,ik ben al sinds midden 11 ongesteld geworden ,maar mijn vraag is nu :hoe kan ik een soa ontlopen en hoe moet het ?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8756 Gepost op: 15 januari 2018, 23:20:22 »
heej ik heb een vraag er is dus een jongen bij mij op school die ik heel leuk vind en hij vind mij ook leuk nu hebben we vaak contact en hij wil mij ontgroenen dat was trouwens al een poosje geleden maar nu willen we een datum uit zoeken dat we gaan afspreken en dan wil hij mij ontgroenen en ontmaagden ,dus ook voorspel ,ik ben al sinds midden 11 ongesteld geworden ,maar mijn vraag is nu :hoe kan ik een soa ontlopen en hoe moet het ?

Seks met condoom! Niet alleen om een soa te ontlopen maar ook een zwangerschap. Dat je op je 11de al ongesteld bent geworden heeft hier echt niets mee te maken :')

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #8757 Gepost op: 16 januari 2018, 13:43:18 »
2) ik ben maar 1.60m en hij is 1,96, dus echt veel langer. Weet niet helemaal qua positie enzo hoe et moet werken of denk ik er teveel over na?

thanks
Je denkt er teveel over na. Mijn ex en ik hadden ook een groot lengteverschil maar hadden er niet zo'n last van, alleen bij bepaalde standjes

Liv Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8758 Gepost op: 28 januari 2018, 11:54:52 »
Hoi meiden, mijn vriend komt heel snel (en heel veel..) klaar van seks. Pijpen en aftrekken duurt altijd wel wat langer maar met seks is het na 2 minuten wel echt klaar. Is hier wat aan te doen? Daarnaast komt hij extreem veel klaar, weet niet of het er wat mee te maken heeft.
Hoop dat jullie wat tips hebben.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8759 Gepost op: 28 januari 2018, 12:36:08 »
Wat is extreem veel? Als hij daarna nog een keer seks kan hebben zie ik het probleem niet.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Liv Rachel

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8760 Gepost op: 28 januari 2018, 16:58:58 »
Wat is extreem veel? Als hij daarna nog een keer seks kan hebben zie ik het probleem niet.

Er komt echt een plasje uit me gelopen, denk wel 4x zoveel als 'normaal'. Seks erna werkt niet meer.. Dan wordt hij niet meer stijf..

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8761 Gepost op: 28 januari 2018, 17:05:19 »
Meeste mannen worden daarna toch niet meer stijf?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8762 Gepost op: 28 januari 2018, 17:17:32 »
Ja sommige wel, die kunnen meerdere keren klaarkomen in 1 sessie.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #8763 Gepost op: 28 januari 2018, 17:33:34 »
Volgens mij over het algemeen niet...  :fieuw:

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #8764 Gepost op: 29 januari 2018, 00:19:55 »
Maar wat is er mis met veel klaarkomen?De ene man komt nou eenmaal meer dan de ander. Het is vrij normaal dat sperma uit je vagina komt na de seks.. Misschien zijn condooms een oplossing? Dan voelt hij wat minder dus zal de seks wat langer duren, en kan hij gewoon in de condoom komen waardoor jij geen last hebt dat alles eruit loopt.

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8765 Gepost op: 12 maart 2018, 19:31:52 »
I need help!

Ik wil graag aan de pil. Niet omdat ik een vriendje heb of/en sex wil maar gewoon omdat ik het juist dán niet hoef te vragen. Mijn ouders laten me heel vrij in dat soort dingen, maar ik zou het vervelend vinden als ik om de pil moet vragen als ik sex wil hebben. Dan weten ze het gelijk.

Nu heb ik aan mijn moeder gevraagt of het mocht. Ze wilde er alleen later verder over praten. =/

Hoe oud waren jullie toen je aan de pil ging? :]
Op mijn veertiende. Mijn menstruatie was zeer heftig en dit hielp. Had niks met seks te maken, maar dat verschilt per persoon natuurlijk.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8766 Gepost op: 12 maart 2018, 20:05:11 »
Je reageert op een bericht uit 2008.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8767 Gepost op: 12 maart 2018, 20:05:54 »
Volgens mij over het algemeen niet...  :fieuw:

Late reactie maar klopt, over het algemeen niet. Maar sommige wel en volgens mij kun je dat ook wel trainen.

alyssa89

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8768 Gepost op: 13 maart 2018, 16:00:00 »
Mijn vriend wilt heel graag (echt heel erg graag :blink: laughing7.) verder gaan. Ik ook maar ik ben best bang. Ik ben nog maagd en hij niet. Straks doe ik iets verkeerd.. Ik zit al meer dan een halfjaar aan de pil hoor, maar alsnog vind ik het eng. Hij vindt het moeilijk dat te begrijpen soms, wat ik snap als je niet maagd meer bent en het gewoon wilt doen. Hoe moet ik dit uitleggen aan hem. En hoe moet ik het aan me ouders vertellen dat ik verder wil gaan. :fieuw:

robijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8769 Gepost op: 14 maart 2018, 07:05:14 »
Mijn vriend wilt heel graag (echt heel erg graag :blink: laughing7.) verder gaan. Ik ook maar ik ben best bang. Ik ben nog maagd en hij niet. Straks doe ik iets verkeerd.. Ik zit al meer dan een halfjaar aan de pil hoor, maar alsnog vind ik het eng. Hij vindt het moeilijk dat te begrijpen soms, wat ik snap als je niet maagd meer bent en het gewoon wilt doen. Hoe moet ik dit uitleggen aan hem. En hoe moet ik het aan me ouders vertellen dat ik verder wil gaan. :fieuw:

Als hij echt van je houdt dan zal hij er wel voor zorgen dat het bijzonder is. Ik snap je gevoel heel goed, maar houdt in je achterhoofd dat hij ook maagd is geweest. Grote kans dat hij net zo zenuwachtig was voor zijn eerste keer. Als je zeker weet dat hij seks met je wilt omdat hij van je houdt en oprecht dit met jou wilt delen, zou ik proberen om die angst van je af te zetten en hem erop te vertrouwen dat hij ervoor zorgt dat het goed komt. Je zegt zelf dat hij heel erg graag verder wilt, en is dat omdat hij puur seks wilt of omdat hij zo graag zo intiem met jou wilt zijn, omdat jij het bent? Probeer hem uit te leggen dat je niet zo goed weet wat je moet doen en dat je bang bent dat je het fout doet, en verwijs het naar zijn eerste keer, hoe hij zich voelde in die situatie. Iets van "Voelde jij je niet zo....?!" Dan begrijpt hij het waarschijnlijk beter.
En je hoeft het niet aan je ouders te vertellen als je dat niet prettig vindt, maar als jij 100% zeker bent dat je dit met hem wilt, dan zullen je ouders daar heus achter staan.