Auteur Topic: Seksverslaving door te jonge seksuele ervaring  (gelezen 796 keer)

anoniemV

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 september 2019, 21:16:39 »
Ik heb een nogal losbandig seksleven. Ik geniet enorm van de seks op de moment zelf, en ja dat zijn vaak nogal marginale situaties, maar achteraf voel ik me er vaak onzeker en vreemd bij. Ik heb enorm moeite om gevoelens te krijgen en seks te willen met dezelfde persoon en lijk steeds in situaties terecht te komen waarin ik weinig tot niet gerespecteerd word. Mijn vriendinnen denken zelfs dat ik een seksverslaving heb. Nu merk ik vooral hard dat ik nogal een naam heb gemaakt en heb het gevoel dat iedereen me als een slet bekijkt.

Het begon toen ik 11 was en mijn moeder betrapte toen ze mijn vader bedroog met zijn "vriend". Dat beeld heeft me jaren achtervolgd omdat het de eerste keer was dat ik seks zag. Die "vriend" van mijn vader is me dan ook vreemd genoeg seksueel beginnen interesseren in mijn fantasieën. Toen ik 14 was en mijn ouders thuis een feestje gaven, waar die vriend ook dronken was, zat hij stiekem wat aan mijn billen en heb ik de fout gemaakt om met hem even naar boven te gaan.

Dat was mijn eerste keer seks, onmiddellijk met een man van twee keer zo oud, en die behandelde me alles behalve voorzichtig. Op mijn billen slaan, haar trekken, dirty talk, ... Versta me niet verkeerd, ik ben niet verkracht, ik gaf toestemming en genoot er op een vreemde manier van. Maar hij moest natuurlijk beter weten en mij mss iets minder als een hoer behandelen. Ik zag er mss 17 - 18 uit maar was 14. Het ergste was dat terwijl ik nog zijn kwak van mijn billen was aan het vegen hoorde ik dat hij iets zei van "net haar moeder" en gewoon de deur achter zich dicht trok en daarna heeft hij me keihard genegeerd.

Mijn vriendinnen denken dat dit mij beschadigd heeft en dat ik daardoor mezelf nogal laat gebruiken en daar dan nog van geniet. Wat denken jullie? En zou ik hulp hiervoor zoeken?

Lily

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 september 2019, 22:30:08 »
Dingen en traumatische ervaringen uit het verleden kunnen zeker zo zijn (grote) gevolgen hebben voor je gedrag in de toekomst. Zeker op seksueel vlak ben je mentaal kwetsbaarder dan op veel andere vlakken. Het is iets intiems, en voor jou is dit niet op een fijne manier gestart. Hierdoor, en zeker door het feit dat je zelf al twijfelt om hulp te gaan vragen, is het denk ik verstandig om dit te doen. Als je zelf niet eigenlijk al wist dat je hulp nodig had, was je waarschijnlijk niet naar girlscene.nl gegaan. Succes x!

Catgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2019, 17:21:11 »
Ik (en mijn vriendje) zijn ook héél jong met seks begonnen (groep 8) Maar die ervaring was heel fijn. We zijn nu nog steeds bij elkaar, en willen nu echt gaan experimenteren..

sethabrikoos

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 september 2019, 15:28:06 »
Dingen en traumatische ervaringen uit het verleden kunnen zeker zo zijn (grote) gevolgen hebben voor je gedrag in de toekomst. Zeker op seksueel vlak ben je mentaal kwetsbaarder dan op veel andere vlakken. Het is iets intiems, en voor jou is dit niet op een fijne manier gestart. Hierdoor, en zeker door het feit dat je zelf al twijfelt om hulp te gaan vragen, is het denk ik verstandig om dit te doen. Als je zelf niet eigenlijk al wist dat je hulp nodig had, was je waarschijnlijk niet naar girlscene.nl gegaan. Succes x!