Auteur Topic: seks speeltjes  (gelezen 14556 keer)

justmegirls

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 29 juli 2011, 16:50:13 »
Alle meiden hartstikke bedankt en vooral voor het soort  van "opkomen" , blij dat jullie het normaal kunnen opvatten..
Je bent heus niet meteen Kim Holland als je zoiets doet lijkt me en zoals de meeste al zeiden, het is iets nieuws. Het is totaal niet dat ik zo een persoon ben ofzo. Sterker nog, mijn eerste keer was op mijn 15de en ik vind dat eigenlijk te jong en ben daar ook totaal niet trots op maar ik heb er geen spijt van want ik ben nog steeds ontzettend gelukkig met hem. Je zit in de puberteit en dan probeer je dingen uit, de meeste dingen doe je niet meer als je 50 bent denk ik..
Thanks! X

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 30 juli 2011, 11:24:21 »
Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt:)
Als jij dat graag wil proberen, moet je het gewoon doen!
Ik ben nu 4 jaar samen met mn vriend, en ik vind seksspeeltjes zijn er niet voor omdat je relatie saai is maar om er iets nieuws bij te doen, net als verschillende standjes en plekjes waar je het doet/gedaan hebt.. Maargoed iedereen heeft zn eigen mening erover, maar ik vind dat je alles wat je wil proberen in je leven moet proberen:)
---

_CHARLIE

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 31 juli 2011, 04:58:43 »

[...]

Ik schilder niemand af als ordinair/sneu, ik zeg duidelijk bij alles 'ik vind'. Subjectief, you know.

Waarom wordt er toch altijd gedacht dat het mijn intentie is mensen dingen te verbieden o.i.d.? Het kan mij echt niet schelen of iemand een dildo in zichzelf steekt of een trechter, doe lekker alles waar je nat van word ofzo. Ik geef gewoon mijn mening.

Het normaal overbrengen van een mening, standpunt en dergelijke vergt veel meer dan alleen de woorden "ik vind" of "ik denk". Je mag heus wel je visie op dit onderwerp geven, dat is ook waar een forum voor dient, maar op het gebied van overbrengen ervan heb je naar mijn idee nog erg veel te leren. Er is niets mis met het delen van je mening, maar er zijn verschillende manieren om deze duidelijk te maken. Het belangrijkste daarbij is dat je altijd, maar dan ook echt altijd respect blijft houden voor mensen die jouw mening niet delen. Deze mensen zijn daarom niet minder, en daarom zou er ook geen enkele reden moeten zijn om op zo'n neerbuigende toon over deze mensen te praten.

*Sigh* Als je het mij vraagt vindt men zichzelf vandaag de dag veel te snel superieur over iemand anders. Mensen verschillen, meningen verschillen, en zo ook hun manier van seks hebben. Dit maakt de één niet beter dan de ander.
I've had a good day doing things the wrong way

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 31 juli 2011, 11:29:08 »
^Applaus
I don't care what you think about me, I don't think about you at all

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 31 juli 2011, 11:49:13 »

[...]

Het normaal overbrengen van een mening, standpunt en dergelijke vergt veel meer dan alleen de woorden "ik vind" of "ik denk". Je mag heus wel je visie op dit onderwerp geven, dat is ook waar een forum voor dient, maar op het gebied van overbrengen ervan heb je naar mijn idee nog erg veel te leren. Er is niets mis met het delen van je mening, maar er zijn verschillende manieren om deze duidelijk te maken. Het belangrijkste daarbij is dat je altijd, maar dan ook echt altijd respect blijft houden voor mensen die jouw mening niet delen. Deze mensen zijn daarom niet minder, en daarom zou er ook geen enkele reden moeten zijn om op zo'n neerbuigende toon over deze mensen te praten.

*Sigh* Als je het mij vraagt vindt men zichzelf vandaag de dag veel te snel superieur over iemand anders. Mensen verschillen, meningen verschillen, en zo ook hun manier van seks hebben. Dit maakt de één niet beter dan de ander.

100 % waarrrrrrrrrrr
---

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #55 Gepost op: 31 juli 2011, 12:03:27 »
Yap yap.
Nu is het wel duidelijk wat de meeste girlsceners hier over helloleticiaa's mening vinden.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 31 juli 2011, 15:21:26 »

[...]

Oké, hoe zal ik dit brengen..

Er zijn genoeg gevallen geweest waarbij ik een andere mening had dan anderen. Ik respecteer andere meningen vaak ook gewoon, omdat ik weet dat mijn mening niet altijd het beste is. Ik ben in veel opzichten erg open minded en kan me goed in andere mensen verplaatsen. Echter zijn er wel páár zaken waarbij ik dat niét kan en eerlijk gezegd ook niet wil, omdat dat in mijn ogen niet normaal is. Dan kan ik zo'n mening soms niet respecteren. Niet dat ik die persoon zélf niet respecteer, maar bepaalde visies gewoon niét.
Ik kan even geen voorbeeld geven die hiermee te vergelijken is, dus geef ik even een extreem voorbeeld, ik hoop dat je begrijpt dat dit voorbeeld natuurlijk niet dezelfde ernst heeft als dit, maar het gaat om het idee. Stel dat een pedofiel hier gaat verkondigen dat hij kickt op kindjes. Heb jij dan zoiets van: oké, ik respecteer zijn mening? Nee, je vind het zo krankzinnig dat je er wat van moet zeggen.
Dat heb ik dus ook hiermee. Natuurlijk valt het totaal niet te vergelijken met dat voorbeeld dat ik gaf, maar zo kan je misschien wel begrijpen waarom ik mijn mening soms zo breng. Omdat sommige dingen in mijn ogen totaal niet normaal zijn. En nee, dan voel ik mij niet superieur, maar ik zal wel eerlijk toegeven dat mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld wel omhoog gaan bij het lezen van sommige dingen hier. Dan voel ik mij trots dat ik nog zulke duidelijke grenzen heb in een tijd waarin niks meer gek lijkt.
Ik vermoed dat je óf mijn bericht niet zal begrijpen, óf dat je mijn bericht verkeerd interpreteert. Kan ook niet anders, je zult mijn mening alleen begrijpen als je bij de helft van de topics in dit seks-forum ook een facepalm-neiging hebt.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 31 juli 2011, 15:23:57 »
Iedereen heeft toch wel dingen die hij of zij absoluut niet normaal vinden en waarbij je gewoon geen begrip kunt opbrengen?

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 31 juli 2011, 16:17:47 »

Iedereen heeft toch wel dingen die hij of zij absoluut niet normaal vinden en waarbij je gewoon geen begrip kunt opbrengen?

Daar heb je wel gelijk in. Je zegt het soms alleen een beetje hard, dat raakt af en toe een gevoelige snaar. (Ik zou trouwens de politiek in gaan als ik jou was, je bent volgens mij een kei in debatteren. :wink2: )
Je kunt heel goed je mening laten over komen, hij is voor iedereen klaar en duidelijk, wat ik ergens wel knap vind.
In dit topic ging je wel erg ver. De seksindustrie verdiend miljoenen en veelal (niet altijd natuurlijk) genieten mensen daar gewoon van. Persoonlijk vind ik dat iedereen lekker zijn gang mag gaan in de slaapkamer, zolang ze daarmee anderen geen schade berokkenen.

Wat ik dan interessant vind, is dat, als ik het goed begrepen heb, jij rollenspellen en het zogenaamde 'verkrachting faken' wel weer accepteert.
In ieder geval, heel het forum kent jouw mening, daar heb ik respect voor.

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 31 juli 2011, 16:41:56 »

[...]

Daar heb je wel gelijk in. Je zegt het soms alleen een beetje hard, dat raakt af en toe een gevoelige snaar. (Ik zou trouwens de politiek in gaan als ik jou was, je bent volgens mij een kei in debatteren. :wink2: )
Je kunt heel goed je mening laten over komen, hij is voor iedereen klaar en duidelijk, wat ik ergens wel knap vind.
In dit topic ging je wel erg ver. De seksindustrie verdiend miljoenen en veelal (niet altijd natuurlijk) genieten mensen daar gewoon van. Persoonlijk vind ik dat iedereen lekker zijn gang mag gaan in de slaapkamer, zolang ze daarmee anderen geen schade berokkenen.

Wat ik dan interessant vind, is dat, als ik het goed begrepen heb, jij rollenspellen en het zogenaamde 'verkrachting faken' wel weer accepteert.
In ieder geval, heel het forum kent jouw mening, daar heb ik respect voor.

Daar heb jij ook weer gelijk in, ik reageer inderdaad nooit echt subtiel nee, maar dat is mijn 'defect'. Daarom waarschuw ik mensen altijd van tevoren, de meeste girlsceners hebben dat al wel meegekregen van mij denk ik. Dankje wel voor het compliment, als het een compliment was haha. Politiek is niks voor mij, ik zou mijn visie in tegenstelling hoe jullie denken nooit willen opleggen of verplichten aan anderen.
Natuurlijk verdient de seksindustrie bakken met geld, heb je op de maatschappij tegenwoordig gelet? We zijn massaal aan het seksualiseren, we worden vrijer en de grenzen zijn steeds verder te zoeken. En de reden dat dit zo makkelijk en goed lukt is omdat veel mensen gewoon met de 'flow' meegaan en die vrijheid wel spannend vinden.
Ik vind dat vaak gewoon jammer, dat mensen vaak zodanig aan die vrijheid en seksualisering zijn gewend en dat het zo is ingeprogrammeerd tegenwoordig dat we vaak niet meer doorhebben dat sommige dingen eigenlijk soms te gek worden. Alles wat fijn voelt vinden we best, ongeacht of dat tegen onze normen of fatsoen ingaat. We zijn snel geneigd te denken dat we dan preuts zijn.

Ik denk dat dat een verschil is in onder andere culturen. Ik merk dat Nederland gewoon erg vrij is, in alles. Doordat je er ook zo mee wordt opgevoed, ga je het normaal vinden omdat het gewoon je natuur is geworden, snap je?

Wisten jullie trouwens dat seksspeeltjes slecht kunnen zijn voor je gezondheid? Waarschijnlijk niet nee, aangezien dit nog niet op de langere termijn is onderzocht. Oké, waarschijnlijk zijn jullie wel bekend met het nieuws dat de trillingen en de stralingen van je mobiel onvruchtbaarheid in de hand kunnen helpen en concentratieproblemen, vandaar dan het wordt afgeraden om wanneer je slaapt je mobiel in de buurt te hebben of überhaupt in je broekzak als man zijnde.
De trillingen van een vibrator kunnen ook nooit goed zijn. Die trillingen en stralingen gaan door tot je baarmoeder. Maar goed, op langere termijn zullen ze daar ook wel achter gaan komen.

Jullie hebben volgens mij echt het beeld van mij dat ik één of andere non ben die alleen saai met het licht uit één keer per jaar seks heeft ofzo. Jullie zouden verbaasd staan. Je bent niet alleen wild als je er veel ervaring op hebt zitten en je op elke plek op aarde seks hebt hoor, je kan ook wild zijn en tegelijkertijd je 'fatsoen' (om het even zo te noemen) behouden. Mijn libido is wellicht wel even groot als die van jullie, misschien wel groter.
Ik zou het trouwens niet 'verkrachting faken' noemen, ik noem het meer dominantie. En ja, als dat gebeurd tussen twee personen, er respect wordt behouden naar elkaar toe en er geen attributen bij te pas komen, dan vind ik daar niks mis mee. Het is niet zo dat ik alles afkeur wat een beetje 'wild' is qua seks hoor :'3

Peppermint

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 31 juli 2011, 16:59:08 »
^Mooi gezegd. Ik heb een paar jaar in België gewoond en toen ik terug kwam vond ik de vrijheid in Nederland best een shock. Nu wil ik niet zeggen dat België een preuts land is o.i.d. maar ik merkte op dat daar bijvoorbeeld meer respect is van leerlingen naar leraren toe. Hier lijken die grenzen allang vervaagt en zijn leraren eerder 'matties' geworden dan opvoeders. Nederland is af en toe iets té open minded. Maar goed, als ik daar verder op in ga, dwalen we af.

Je hebt trouwens groot gelijk in je laatste alinea, persoonlijk vind ik seksspeeltjes en andere attributen ook niet nodig. Mensen lichamen zijn geschapen om elkaar lief te hebben en plezier te bezorgen. Ik zie de lol van zweepjes en lichtgevende en ronddraaiende nep piemels niet in.
Ieder z'n ding, maar dat is niets voor mij.
Het 'verkrachting faken' is meer een verwijzing naar dat topic, het was inderdaad simpelweg dominantie. Zelf zou ik het niet zien zitten, anderen genieten er van.

Je wil je mening laten horen en ik heb niet het idee dat je dat doet om denigrerend te zijn of mensen af te keuren. Bij de meiden hier schiet het zo nu en dan gewoon in het verkeerde keelgat (heb ik ook wel is gehad.)

Ik weet niet wat je wil doen met je leven, maar ik zie jou wel iets in de journalistiek doen? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk. Je schrijft erg sterk en en met een eigen visie. Zonde om niets mee te doen.

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 31 juli 2011, 17:02:50 »
Handboeien lijkt me wel leuk (:

Roos

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 31 juli 2011, 17:47:48 »

Handboeien lijkt me wel leuk (:
The longest journey begins with a single step

LouiseVuitton

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 31 juli 2011, 18:13:13 »

[...]

Daar heb jij ook weer gelijk in, ik reageer inderdaad nooit echt subtiel nee, maar dat is mijn 'defect'. Daarom waarschuw ik mensen altijd van tevoren, de meeste girlsceners hebben dat al wel meegekregen van mij denk ik. Dankje wel voor het compliment, als het een compliment was haha. Politiek is niks voor mij, ik zou mijn visie in tegenstelling hoe jullie denken nooit willen opleggen of verplichten aan anderen.
Natuurlijk verdient de seksindustrie bakken met geld, heb je op de maatschappij tegenwoordig gelet? We zijn massaal aan het seksualiseren, we worden vrijer en de grenzen zijn steeds verder te zoeken. En de reden dat dit zo makkelijk en goed lukt is omdat veel mensen gewoon met de 'flow' meegaan en die vrijheid wel spannend vinden.
Ik vind dat vaak gewoon jammer, dat mensen vaak zodanig aan die vrijheid en seksualisering zijn gewend en dat het zo is ingeprogrammeerd tegenwoordig dat we vaak niet meer doorhebben dat sommige dingen eigenlijk soms te gek worden. Alles wat fijn voelt vinden we best, ongeacht of dat tegen onze normen of fatsoen ingaat. We zijn snel geneigd te denken dat we dan preuts zijn.

Ik denk dat dat een verschil is in onder andere culturen. Ik merk dat Nederland gewoon erg vrij is, in alles. Doordat je er ook zo mee wordt opgevoed, ga je het normaal vinden omdat het gewoon je natuur is geworden, snap je?

Wisten jullie trouwens dat seksspeeltjes slecht kunnen zijn voor je gezondheid? Waarschijnlijk niet nee, aangezien dit nog niet op de langere termijn is onderzocht. Oké, waarschijnlijk zijn jullie wel bekend met het nieuws dat de trillingen en de stralingen van je mobiel onvruchtbaarheid in de hand kunnen helpen en concentratieproblemen, vandaar dan het wordt afgeraden om wanneer je slaapt je mobiel in de buurt te hebben of überhaupt in je broekzak als man zijnde.
De trillingen van een vibrator kunnen ook nooit goed zijn. Die trillingen en stralingen gaan door tot je baarmoeder. Maar goed, op langere termijn zullen ze daar ook wel achter gaan komen.

Jullie hebben volgens mij echt het beeld van mij dat ik één of andere non ben die alleen saai met het licht uit één keer per jaar seks heeft ofzo. Jullie zouden verbaasd staan. Je bent niet alleen wild als je er veel ervaring op hebt zitten en je op elke plek op aarde seks hebt hoor, je kan ook wild zijn en tegelijkertijd je 'fatsoen' (om het even zo te noemen) behouden. Mijn libido is wellicht wel even groot als die van jullie, misschien wel groter.
Ik zou het trouwens niet 'verkrachting faken' noemen, ik noem het meer dominantie. En ja, als dat gebeurd tussen twee personen, er respect wordt behouden naar elkaar toe en er geen attributen bij te pas komen, dan vind ik daar niks mis mee. Het is niet zo dat ik alles afkeur wat een beetje 'wild' is qua seks hoor :'3

dudee, zit jij op girlscene om topics te verpesten en mensen af te kraken ?
jezus, tief lekker een eind op met je mening, want er wordt hier niet gevraagd naar  JOU mening over vibrators... er wordt hier gevraagd of iemand goede/slechte ervaringen heeft met seks speeltjes.
en jij bemoeit je overal mee, maar alleen om mensen af te kraken/af te schilderen als "ordinaire/sneu-e mensen."
ik begin een beetje genoeg van jou en je arrogante meningen te krijgen.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #64 Gepost op: 31 juli 2011, 18:16:49 »

[...]

dudee, zit jij op girlscene om topics te verpesten en mensen af te kraken ?
jezus, tief lekker een eind op met je mening, want er wordt hier niet gevraagd naar  JOU mening over vibrators... er wordt hier gevraagd of iemand goede/slechte ervaringen heeft met seks speeltjes.
en jij bemoeit je overal mee, maar alleen om mensen af te kraken/af te schilderen als "ordinaire/sneu-e mensen."
ik begin een beetje genoeg van jou en je arrogante meningen te krijgen.

Ze verpest helemaal geen topics, en kraakt mensen niet af.
Tot tegenstelling van jou. :')
Arrogante mening? Okay.
Ze heeft tenminste een mening.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #65 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:10 »
Op forums bemoeit iedereen met elkaar, jij bemoeit je nu ook met haar hoor. :'D
Deal with it.

hiiiiiiiiiiiii

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:22 »
Ze heeft misschien een uitgesproken mening, en ze geeft zelf ook toe dat ze soms hard overkomt, maar vind dat jij nu wel een beetje ver gaat haha..
---

heleboelnummers

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 31 juli 2011, 18:18:38 »

IK VIND nieuwe dingen uitproberen prima, maar ik vind een of ander plastic ding daar niet veel aan toevoegen. IK VIND je gaat je toch niet laten penetreren door een object :')? Ik blijf bij die mening, ik vind het gewoon sneu/wanhopig/whatever. IK VIND DAT ALS Als de seks goed is tussen twee personen dan zouden die dingen niet hoeven. IK VIND DAT JE Dan wel wel zeggen dat die dingen het nog extra leuk maken, nou, als de seks écht goed is, VIND IK DAT JE dan heb niks extra's meer nodig hebt.

Zo.

Het voorwerp is in dat geval niet het enigste wat je penetreert. Als je samen bijvoorbeeld een vibrator gebruikt dan kan je sekspartner bijvoorbeeld de vibrator in jou penetreren. Die vibrator trilt misschien uit zichzelf maar zal toch enige menselijke hulp nodig hebben. Mijn punt is: goede seks is wat je er zelf van maakt. Als je zo gesloten bent als jij dan kun je nooit weten wat goede seks is omdat je overal bij voorbaat al een mening over hebt.

In mijn ogen is de liefde bedrijven, het elkaar gunnen van genot ook als je er op dat moment zelf geen (lichamelijk) genot van hebt. Ook in het geval van gebruik van een seksspeeltje gaat dat dus op.

Van mij mag jij je mening zo vaak geven als je wilt en zelfs als je mening lijn tegenover de rest staat mag dat. Echter wat ik niet snap is waarom jij steeds forumt in seks-topics terwijl je bijna alles sneu/niet normaal/ordinair vind.

Daarbij: in dit topic werd helemaal niet gevraagd om de mening over seksspeeltjes. De vraag was namelijk hoe de ervaringen waren met seksspeeltjes. Je zat dus al fout om je mening te gaan roepen want dat was niet de vraag.
-

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #68 Gepost op: 31 juli 2011, 18:21:38 »

[...]

Het voorwerp is in dat geval niet het enigste wat je penetreert. Als je samen bijvoorbeeld een vibrator gebruikt dan kan je sekspartner bijvoorbeeld de vibrator in jou penetreren. Die vibrator trilt misschien uit zichzelf maar zal toch enige menselijke hulp nodig hebben. Mijn punt is: goede seks is wat je er zelf van maakt. Als je zo gesloten bent als jij dan kun je nooit weten wat goede seks is omdat je overal bij voorbaat al een mening over hebt.

In mijn ogen is de liefde bedrijven, het elkaar gunnen van genot ook als je er op dat moment zelf geen (lichamelijk) genot van hebt. Ook in het geval van gebruik van een seksspeeltje gaat dat dus op.

Van mij mag jij je mening zo vaak geven als je wilt en zelfs als je mening lijn tegenover de rest staat mag dat. Echter wat ik niet snap is waarom jij steeds forumt in seks-topics terwijl je bijna alles sneu/niet normaal/ordinair vind.

Daarbij: in dit topic werd helemaal niet gevraagd om de mening over seksspeeltjes. De vraag was namelijk hoe de ervaringen waren met seksspeeltjes. Je zat dus al fout om je mening te gaan roepen want dat was niet de vraag.

Dat mag ze toch zelf weten?
De ts vroeg wel om meningen, maar heeft het gewijzigd.

LouiseVuitton

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 31 juli 2011, 18:29:27 »

[...]

Ze verpest helemaal geen topics, en kraakt mensen niet af.
Tot tegenstelling van jou. :')
Arrogante mening? Okay.
Ze heeft tenminste een mening.

in teggenstellig tot mij? WHUT ?!
ik kraak geen mensen af, probeer geen forums te VERPESTEN like she does.
en ik heb ook een mening, als je dat bedoeld met "Ze heeft tenminste een mening". iedereen heeft een mening, maar die proberen we voorzichtig uit te drukken en niet zo arrogant als zij doet,
ze heeft kapsones van hier tot de maan?
en ja ik bemoei me ook is met haar, want ik wordt echt schijtziek van haar reacties.

Amanddaa

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 31 juli 2011, 18:30:25 »

[...]

en ik heb ook een mening, als je dat bedoeld met "Ze heeft tenminste een mening". iedereen heeft een mening, maar die proberen we voorzichtig uit te drukken en niet zo arrogant als zij doet,
en ja ik bemoei me ook is met haar, want ik wordt echt schijtziek van haar reacties.

Tip: negeer het.
where are you looking at....

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #71 Gepost op: 31 juli 2011, 18:34:37 »

[...]

Ze verpest het forum niet lol. Als jij een mening geven, forum verpesten vindt, okay. Niet iedereen heeft een mening hoor, zoveel mensen lopen maar mee wat meningen betreft. Arrogant? Wat je arrogant noemt joh.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #72 Gepost op: 31 juli 2011, 18:36:52 »
Soms is het beter om een mening hard (oftewel niet zacht) uit te drukken, mensen kunnen dat 'zacht uitdrukken' verkeerd begrijpen.

Telephonic

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 31 juli 2011, 18:47:49 »

Soms is het beter om een mening hard (oftewel niet zacht) uit te drukken, mensen kunnen dat 'zacht uitdrukken' verkeerd begrijpen.

Volkomen mee eens :)
Words like a loaded gun

Ginotje12

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 31 juli 2011, 20:38:01 »
Wauw O.o Wat een discussie xD

Maar je hebt van Durex (vast ook van andere merken) condooms genaamd "Pleasuremax", dit zijn condooms met ribbeltjes en nopjes. Zelf nooit gebruikt, maar had er eens van gehoord, misschien dat dat iets is? =)