Auteur Topic: seks met baas (SPOED)  (gelezen 1892 keer)

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 november 2018, 11:06:30 »
Hey guys,

Ik heb heel erg getwijfeld of ik dit er op moest zetten aangezien ik weet dat iedereen me gaat judgen of voor gek verklaren maar besloten toch te doen. Dus graag geen hatelijke opmerkingen.

Sinds half augustus werk ik bij een kroeg in mijn stad en de baas daar is een knappe maar nogal gezette man. Hij is heel aardig en vriendelijk en een van de beste personen die ik ken. In het begin had ik een crush op hem maar die was na een paar weken wel weg. Hij is trouwens 36 en ik ben 18 jaar.

Afgelopen woensdag was ik met hem en nog een andere man een drankspel aan het doen in de kroeg (er waren verder geen mensen) en we waren op gegeven moment alledrie wel flink aangeschoten. Nou die andere man ging op gegeven moment weg, maar ik had nog een drankje staan dus ik dacht ik drink deze nog even op. De baas ging op de bank in de hoek zitten en zei van kom erbij zitten. Nou prima, ik ga er naast zitten. Hij schuift naar me toe en slaat een arm om me heen (heeft ie wel vaker gedaan maar hij heeft nog nooit iets geprobeerd verder). En toen draaide die z'n hoofd naar me toe en voor ik het wist waren we aan het zoenen. Dan zegt hij van kom mee naar achter, want daar hangen geen camera's. Nou vervolgens hebben we daar dus seks, kleden onszelf weer aan en lopen weer naar voren. We gaan op de bank zitten (nog steeds aangeschoten) en hij valt op gegeven moment in slaap. Ik besluit om naar huis te gaan dus maak hem wakker, zeg gedag en loop snel naar buiten.

Ik weet nu alleen niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik weet niet of hij er over gaat beginnen en of ie het uberhaupt herinnerd aangezien hij best wat gedronken was. Aanstaande vrijdag moet ik ook weer werken en ik kan echt niet normaal tegen hem doen als ik hem weer zie. Ook kan ik het aan niemand vertellen omdat m'n vrienden me sowieso gaan veroordelen en de meeste kennen hem ook en ik denk niet dat hij het zou waarderen als ik het tegen mensen vertel. Dus daarom maar zo.
Ik zit nu ook echt in 1 groot 'wtf'-momentje.
Dus, moet ik hierover tegen hem beginnen? Of wachten tot hij er over begint..? Maar straks doet ie dat niet... Ik weet ook niet wat hij verwacht dat er nu gebeurd. Misschien maak ik er wel een te big deal van maarja...

xxx

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2018, 15:00:16 »
Ten eerste wil ik even tegen je zeggen dat jouw baas iets heel stoms heeft gedaan. Een volwassenen van 36 die seks heeft met een van zijn werknemers van 18 jaar (je bent gelukkig wel volwassen)

Als iemand zich zorgen moet maken is hij het zelf wel, dronken of niet, het is zijn zaak en dan kan je niet met een 18 jaar jonger meisje seks hebben.

Het zal misschien even ongemakkelijk worden zodra je hem weer ziet, maar hij mag jouw niet ontslaan omdat hij met jou seks heeft gehad, en hij duidelijk alle stappen heeft ondernomen.

Ik zou echt voor jezelf denken of jij nog even een gesprek met je baas wil. Misschien ook slim om op de dag zelf af te wachten hoe de dag loopt en hoe jouw baas tegen jou doet. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat hij gebruik van je gaat maken of zelfs kan ontslaan.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2018, 15:13:33 »
Hij mag zich idd meer zorgen gaan maken dan jij..... seks hebben met een (18 jaar jongere!!) (op de werkvloer!!) werknemer doe je gewoon niet. Dat is echt behoorlijk fout.

En wat je nu het beste kunt doen, tja dat zou ik zelf ook niet zo goed weten. Je hebt jezelf ook in een lastige situatie gewerkt. Wat ik wel weet is dat ik tegen iedereen mijn mond erover zou houden en me te ongemakkelijk zou voelen om mijn gezicht ooit nog in die kroeg te vertonen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Eva

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2018, 19:11:53 »
Ja, ik denk niet dat ie me gaat ontslaan, want hij appte vandaag ook van kan je zaterdag werken, maar verder deed ie alsof er niks gebeurd was. Ik ben ook echt heel gestresst voor morgen werken en denk dat het heeel ongemakkelijk gaat worden, maar ja. Ik vind werken daar wel heel leuk dus vind het ook jammer om om deze reden er weg te gaan.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2018, 20:17:42 »
Jeetje, je hebt jezelf wel in een gênante positie gewerkt. Ik zou zelf het denk ik maar gewoon negeren op het werk en je gewoon professioneel gedragen, je bent tenslotte aan het werk. Ik mag hopen dat hij als leidinggevende hetzelfde zal doen.
Hoi

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 november 2018, 12:24:04 »
Jeetje, je hebt jezelf wel in een gênante positie gewerkt. Ik zou zelf het denk ik maar gewoon negeren op het werk en je gewoon professioneel gedragen, je bent tenslotte aan het werk. Ik mag hopen dat hij als leidinggevende hetzelfde zal doen.

En ik zou er niemand over vertellen voordat het een groot drama wordt. Hij heeft zich ook erg fout gedragen.
Ik was Encore.
''Hope that we feel this, feel this way forever.''

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 november 2018, 09:05:22 »
Dit inderdaad

Al moet ik zeggen dat ik het te kortzichtig vind het allemaal op je leidinggevende af te schuiven. Ik vind dat jij er even goed niet handig aan hebt gedaan om met je baas seks te hebben. Of überhaupt op je achttiende in een kroeg drankspelletjes te spelen met twee mannen die twee keer jouw leeftijd zijn (er vanuitgaande dat die andere man ook zo oud was).

X

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 27 november 2018, 20:28:59 »
Dit inderdaad

Al moet ik zeggen dat ik het te kortzichtig vind het allemaal op je leidinggevende af te schuiven. Ik vind dat jij er even goed niet handig aan hebt gedaan om met je baas seks te hebben. Of überhaupt op je achttiende in een kroeg drankspelletjes te spelen met twee mannen die twee keer jouw leeftijd zijn (er vanuitgaande dat die andere man ook zo oud was).

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 28 november 2018, 12:07:52 »
En, wat heb je gedaan toen je weer moest werken?
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥