Auteur Topic: Seks gehad kan ik zwanger zijn?  (gelezen 307 keer)

Mami

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 juni 2018, 23:58:15 »
Hallo allemaal,

Vraagje
Ik ben sinds kort gestopt met de pil omdat ik altijd buikpijn had en dat kwam waarschijnlijk door de pil. Ik ben nu bijna 2 weken gestopt met de pil en heb m geslikt sinds mijn 15e ik word deze maand 22 maar de buikpijn is weg.

Alleen heb ik seks gehad en hij is in me klaar gekomen.. Weet iemand of je dan al vruchtbaar bent ? Want het is niet te bedoeling dat ik zwanger raak..

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juni 2018, 07:57:49 »
Zodra je stopt met de pil, ben je niet meer beschermd. Dus ja, het zou kunnen dat je zwanger bent.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 juni 2018, 08:13:27 »
Jeetje mina, gebruik je nog een ander anticonceptiemiddel naast de pil? Anders is de kans zeer groot dat je zwanger kunt worden. Dom om zonder anticonceptiemiddel te gaan neuken.
We've got a lot of money, but we still pay rent, because you can't buy a house in Heaven.

Bloempot

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 juni 2018, 08:14:51 »
Jeetje mina, gebruik je nog een ander anticonceptiemiddel naast de pil? Anders is de kans zeer groot dat je zwanger kunt worden. Dom om zonder anticonceptiemiddel te gaan neuken.

Dit.
Zonder anticonceptie heb je gewoon kans.
T'es entré dans ma vie, ô ma liberté chérie
La vie, c'est des envies, l'envie avant les avis

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 juni 2018, 10:14:26 »
*kuch* Doe niet aan seks als je je niet in de risico's hebt verdiept... *kuch*

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 08 juni 2018, 11:09:45 »
Je bent 21 en weet dit niet? Alsjeblieft zeg.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 juni 2018, 11:18:53 »
We hebben hier een algemeen topic voor. Maar ja je menstruatie kan direct weer beginnen, hoeft niet. Doe 2 weken nadat je seks hebt gehad een test. Slotje.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things