Auteur Topic: Seks en de pil  (gelezen 201 keer)

Happy

• **
  • I love pizza.
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2018, 11:25:44 »
Oke, omdat ik snel antwoord wil en het een complexe vraag is maak ik ff een topic aan.
Slik al meer dan een jaar de pil door, zonder stopweek, gaat meestal goed maar soms wil mijn lichaam toch een stopweek en word ik toch ongesteld, dit zag ik aankomen maar heb toch doorgeslikt omdat ik hier eigenlijk geen zin in had, wel had ik al een spontane bloeding gehad en een andere kleur afscheiding. Gisteren heb ik onbeschermd seks gehad, hij is niet klaargekomen maar dat betekent natuurlijk niets, heb gisteren gewoon de pil genomen maar omdat mijn lichaam blijft aandringen om ongesteld te worden en ik natuurlijk zeker wil weten dat ik niet zwanger ben wil ik eigenlijk een stopweek nemen, is dit veilig om dit nu te doen? Moet nog 6 pillen en dan is de strip leeg maar aangezien mijn lichaam al een week aandringt en ik zekerheid wil over of ik zwanger ben wil ik nu stoppen, kan dit kwaad? Of kan ik nu gewoon stoppen? Aangezien ik gisteren wel gewoon de pil geslikt heb na de seks, alvast bedankt!
❤️

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2018, 11:45:43 »
Je slikt de pil, dus dan is het geen onbeschermde seks.

En lees de bijsluiter. Staat je antwoord in.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Happy

• **
  • I love pizza.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2018, 11:48:39 »
Je slikt de pil, dus dan is het geen onbeschermde seks.

En lees de bijsluiter. Staat je antwoord in.

Dus het is veilig om te stoppen?
❤️

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2018, 11:57:59 »
Als ik het goed heb - zou toch even de bijsluiter nachecken - moet je minimaal de pil twee weken achter elkaar slikken alvorens je een stopweek in mag lassen. Gezien jij hem al een jaar aan een stuk slikt, lijkt me dat het veilig is.

Nogmaals, dit is wat ik dénk. Zeker weet ik het niet, dan zou je de huisarts moeten bellen.
''Syncopate my skin to your heart beating.''

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 november 2018, 10:37:10 »
Het kan per pil verschillen, dus lees inderdaad voor de zekerheid de bijsluiter. Maar aangezien jij gewoon altijd de pil hebt geslikt, zou je ieder moment een stopweek in kunnen lassen.