Auteur Topic: Seks als je 18 wordt  (gelezen 1260 keer)

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 oktober 2020, 18:18:22 »
Ik had een redelijk vreemd 18e jaar op seksueel vlak en dat heeft me toch wel wat geschaad. Toen ik 17 was had ik eens 3 jongens van de bar gepijpt. Uiteraard ging dat verhaal rond. Ik merkte daarna al lichtjes dat mannen (zowat alle mannen waren 20 of ouder) van de bar me meer aandacht begonnen geven en trakteren. Eens ik 18 werd, veranderde die benadering keihard en kreeg ik echt verzoeken en berichten of ik eens met hen wou afspreken, en vaak zelfs letterlijk vragen om een pijpbeurt. Dat waren zeker 2 nieuwe mannen per week ongeveer die me stuurden of aanspraken. Ik was jong en naïef en wist totaal niet hoe ermee om te gaan en ben er te vaak op ingegaan. Dat heeft mijn beeld en gevoel naar seks veranderd en voor zeer lang ordinair en betekenisloos gemaakt.

Wat ik vooral gek vond is dat die switch zo hard was gewoon omdat ik 18 en legaal was. Zelfs collega's van mijn vader hebben me gestuurd. Dat heeft mijn zelfbeeld en vertrouwen in mannen ook veranderd.

Hebben jullie ook rare ervaringen van je jong volwassen seksleven?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 oktober 2020, 11:25:38 »
Nee, ik heb eigenlijk geen negatieve ervaringen gehad. Ik had voor het seks met mijn huidige vriend. Beide elkaars eerste.

Ik denk dat het inderdaad met 18 en legaal te maken had. Dat mannen wel wilden, maar niet durfden oid, omdat je nog geen 18 was, te jong
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 oktober 2020, 23:05:44 »
Nee, ik heb eigenlijk geen negatieve ervaringen gehad. Ik had voor het seks met mijn huidige vriend. Beide elkaars eerste.

Ik denk dat het inderdaad met 18 en legaal te maken had. Dat mannen wel wilden, maar niet durfden oid, omdat je nog geen 18 was, te jong
Ja waarschijnlijk had ik seks helemaal anders leren ervaren als ik het wat safer speelde en het samen met een vast vriendje voor de eerste keer leerde ontdekken met liefde en zo erbij. Vind het vooral een beetje eng dat die iets oudere mannen precies allemaal doorhadden dat ik een makkelijk slachtoffer ging worden voor een ordinair potje neuken of een rondje pijpen.

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2020, 10:59:29 »
Nou, nee hoor, dat is niet gezond en gebeurt ook zeker niet vaak.

Maar, ik heb het gevoel dat de helft van de topics op dit forum de laatste tijd nep zijn. Meisjes die zitten te dollen of oude mannen die erop kicken.

Applepie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2020, 10:04:33 »
dat gevoel heb ik ook, en ik denkt dat dit in de laatste categorie valt
helaas het forum was vroeger zo’n fijne plek

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2020, 21:30:48 »
Wat naar, dat je dat hebt meegemaakt. Ik hoop dat je door de jaren heen die ervaringen een plek hebt kunnen geven, al is 't makkelijker gezegd dan gedaan :( .

Eerlijk; ik ben enorm terughoudend op dat gebied. Ik vertrouw mannen niet. Ongetwijfeld generaliserend dat ik het zo breng, maar ik heb een heel negatief beeld van mannen als seksuele gelegenheidsdieren. Heel vaak meegemaakt dat mannen vriendelijk tegen me doen, just to get laid. Als blijkt dat ik daarin niet geïnteresseerd ben: k bye. Daarom denk ik nu bij bijna elke man die ik aardig doet of me 'wil leren kennen': gast je wil gewoon je pik in me kwijt. Zeg 't nou maar gewoon en flikker op.