Auteur Topic: schaamhaar scheren.  (gelezen 24869 keer)

adventures

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 juni 2010, 15:02:01 »
ik twijfel heel erg of dat hier moet of bij een ander forum. maaroke.

Ik heb me een tijdje terug voor het eerst mijn schaamhaar geschoren. Gewoon met een nieuw wegwerp mesje. maar daarna had ik heel erg jeuk/pijn bij mijn vagina, vanaf toen heb ik niet meer geschoren daar, omdat ik er echt veel last van heb gehad. kan je hier iets tegen doen of heeft iemand anders tips? want ik wil het wel graag scheren..
hartje\\\' jochem

kaas

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2010, 15:03:06 »
zoekfunctie

KUSJEEEx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2010, 16:23:16 »
ik heb er niet veel verstand van, maar misschien kan je in plaats van te scheren harsen of ontharingscreme gebruiken (die van veet in dat lichtgroene doosje is erg goed).

asdfjkl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2010, 16:45:27 »
ladyshaver

Sherlock

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 25 juni 2010, 16:46:37 »
Je moet wel met de richting van de haartjes mee scheren anders krijg je er inderdaad allemaal rode bultjes van. ;) en knip ze eerst wat bij als ze vrij lang zijn, anders gaat het ook irriteren.

Sargasso

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 juni 2010, 16:47:35 »
heb je scheerschuim gebruikt?
en eerst enkele keren met de haargroei mee gaan, dan dan een of twee keer tegen de haargroei in gaan
niet te vaak scheren.
There's always a siren singing you to shipwreck.

Anouk

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 juni 2010, 17:10:00 »
Een brazilian wax! Bij mij komt er geen scheermesje meer in de buurt van mijn bikinilijn

Perenmoes

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 juni 2010, 23:01:32 »
oeh een brazilian wax wil ik ook nog steeds een keer proberen, dat hele scheren iedere keer is zo'n gedoe!
maar heb alleen geen idee hoe duur het is en waar je het hier in de buurt kan laten doen...

verder; met de haren meescheren zorgt voor minder bultjes. zorg dat je goed scherpe mesjes gebruikt en geen botte

Eventuellement

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2010, 09:24:16 »
Misschien heb je wel een erg gevoelige huid?

lemonacid

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 26 juni 2010, 09:29:54 »
Ik denk dat je huid eraan moet wennen ofzo. Ik had het toen ik begon ook maar nu kan ik alle kanten op scheren zonder ooit nog rode bultjes of jeuk te krijgen.

Julia

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2010, 09:34:00 »
net wat sharimew zegt

popcornX

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2010, 09:48:43 »
Inderdaad met de richting van de haren mee scheren, ik kan ook nog steeds niet er tegenin scheren. En ik smeer daarna ook wat bodylotion erop, om het te verzachten, anders gaat het alsnog irriteren bij mij.

OhForTheLoveOf

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 september 2010, 15:36:11 »
idd met je haarrichting mee, en als je klaar bent er een beetje talkpoeder op doen, werkt altijd bij mij :)

SNSBL

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 september 2010, 16:59:02 »
Dat is de eerste paar keren altijd zo, dat had ik ook en ik werd er helemaal gek van :') Maar nu heb ik er bijna geen last meer van, het is gewoon een kwestie van vaak doen en wennen.

Iedereen zegt hier trouwens 'alleen met de haarrichting mee', maar als ik dat doe krijg ik het nooit helemaal glad, ik doe eerst met de haarrichting mee en dan tegen de haarrichting, zo blijft het glad.
Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het vandaag windstil.

A.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 september 2010, 17:01:31 »
wat LaLeticiaa zegt. (:
Zolang je er maar zelf in geloofd.

Kaylinn

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 04 september 2010, 00:09:41 »

Dat is de eerste paar keren altijd zo, dat had ik ook en ik werd er helemaal gek van :') Maar nu heb ik er bijna geen last meer van, het is gewoon een kwestie van vaak doen en wennen.

Iedereen zegt hier trouwens 'alleen met de haarrichting mee', maar als ik dat doe krijg ik het nooit helemaal glad, ik doe eerst met de haarrichting mee en dan tegen de haarrichting, zo blijft het glad.

Maddafakkaa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 07 september 2010, 17:45:08 »

Belle1993

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 07 september 2010, 19:56:55 »
Je moet van wilkinson zon scheermesje kopen met zon zeepblok erop. Dat is heel zacht, en je voelt er niks van, je krijgt er zelden rode bultjes van. Mijn schaamhuid is ook ehel erg gevoelig, en krijg al snel bloederige bultjes. Met dat zeepblok echter niet. Ik doe altijd eerst mijn schaamhaar afknippen, zodat het scheermesje niet verstopt raakt, daarna met de richting mee en tot slot er tegen in. Zo haal je alles weg, en irriteer je je huid niet! :D

Anonymous

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: 07 september 2010, 20:01:06 »
Ik krijg daar ook altijd zo'n jeuk van!
Tegen mij werd altijd gezegd dat het vanzelf weg gaat naarmate je vaker scheert, maar het jeukte zo erg dat ik het daarna niet meer gedaan heb.
Nu heb ik een scheermes van wilkinson met een trimmer er op.
Nu gebruik ik die trimmer dus voor mijn bikinilijn.
Die trimmer bevalt me prima en ik heb geen jeuk meer.
Je verwijderd de haren niet helemaal wat ik persoonlijk niet erg vind, ik vind helemaal kaal ook niet fijn en er niet mooi uit zien.

lemiracle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 september 2010, 20:05:44 »
Bij mij wordt het ook altijd een beetje rood, maar het kan ook zijn dat het blijft jeuken als je het scheert en dan blijft het irriteren.
Live, Laugh, Love

Anonymous

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: 08 september 2010, 16:18:59 »
Als je je de eerste paar keren scheert, gaat het jeuken. Omdat je huid er niet aan gewend is. Het gaat vanzelf weg als je het een paar keer doet. En eje huid er dus ook aan gewend is geraakt.

milka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 08 september 2010, 16:33:43 »
mijn huid is daar ook nog steeds niet aan gewend, ik scheer eerst met de richting mee, en daarna 1 keer ertegen in. maar dan lukt het me meestal ook niet om het helemaal weg te krijgen want anders dan gaat het bloeden .

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 08 september 2010, 21:14:12 »
Maar doen jullie dan allemaal echt alles weghalen? Dan krijg je toch echt zo'n kinderkutje xD Ik haal alleen de zijkanten weg (epilady) en de rest houd ik kort.

milka

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 08 september 2010, 22:13:59 »
de ene keer scheer ik alles weg en de andere keer alleen de zijkanten zegmaar maar meestal gewoon alles

zombiedaughter

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 08 september 2010, 22:30:51 »
niet scheren!
je kan beter met een pincet alle ongewenste haartjes epileren onder de douche!
krijg je niet van die scheeruitslag en de haartjes blijven lang weg en komen ook niet als stoppeltjes terug maar als gewone zachte haartjes!

het is wat meer werk en in t begin zeker niet pijnloos maar het is het waard! geloof me (;