Auteur Topic: schaamhaar scheren jeukt?  (gelezen 1278 keer)

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 augustus 2018, 16:21:33 »
Hey, beetje een beschamende vraag misschien. Ik weet ook niet zeker of het wel in deze categorie hoort.

Ik wil graag mijn schaamhaar bij mijn vagina gaan scheren, maar mijn moeder zei dat het dan de hele tijd gaat jeuken als het weer teruggroeit. Klopt dat? Je okselhaar dat teruggroeit jeukt toch ook nauwelijks?

Groetjes

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 augustus 2018, 16:24:31 »
Bij mij niet hoor. Tenzij ik strak ondergoed draag, dan jeukt het wel meer, maar dat moet je dus ook niet doen als je pas geschoren hebt.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2018, 17:51:45 »
Ik heb er wel last van (op m’n venusheuvel in ieder geval) als ik dat totaal weg scheer. Maar ik draag inderdaad veel strings die vrij strak zitten en ik sport veel in strakke kleding.

Ik epileer het daar een cm of 3 naar binnen en de rest trim ik op het kortste standje.

Yahya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 augustus 2018, 23:55:46 »
Bij mij helpt het om Sudocrem op te smeren na het scheren, dan krijg ik geen jeuk.
Perseverance.

N° Julia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2018, 19:23:38 »
Ik heb wel eens als het weer terug groeit dat het wat kriebelt of dat er haartjes in de stof van mijn onderbroek blijven haken, maar als je het goed bijhoudt heb je hier geen last van.
Garrixer.

SUGA

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 augustus 2018, 02:08:55 »
Jeukt nauwlijks om eerlijk te zijn. Licht er ook aan hoe en met wat je het wegscheert.
'In this gray city, there’s stale air and coldness contaminating the rotten brains and spines.' ~ Wake Me Up - B.A.P

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 september 2018, 22:21:14 »
Zorg dat je een scherp mesje gebruikt, niet tegen de groeirichting van je haar inscheren, iets van scheerschuim oid gebruiken. Na het scheren zachtjes scrubben en insmeren met creme wil ook nog wel eens helpen! En verder inderdaad kan het vooral door strak ondergoed wat meer gaan schuren en irriteren.
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 07 september 2018, 15:35:53 »
Ik heb wel eens als het weer terug groeit dat het wat kriebelt of dat er haartjes in de stof van mijn onderbroek blijven haken, maar als je het goed bijhoudt heb je hier geen last van.

En nog een toevoeging van mezelf, het kan zijn dat als je er net mee begint het vooral erg jeukt. Maar naarmate je het vaker doet zal het minder gaan jeuken. Probeer ook niet van beneden naar boven, maar van boven naar beneden of horizontaal te scheren, dat helpt meestal ook.

watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 22 september 2018, 15:57:46 »
Je moet met de haargroeirichting mee scheren! Dan jeukt het niet.

Mele

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 23 september 2018, 21:58:38 »
ik scheer het eerst met de haartjes mee, dan van links naar rechts en rechts naar links en dan tegen de haarrichting in. Ikzelf heb alleen jeuk wanneer ik al een aantal dagen weer niet heb geschoren, meestal vanaf dag 5. Over het algemeen houd ik het wel netjes bij waardoor dat niet zo snel gebeurt.