Auteur Topic: Ruzie na de seks  (gelezen 1442 keer)

Sassie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 maart 2021, 09:14:13 »
Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik nu relatie met een jongen. We zijn al een aantal keren met elkaar naar bed geweest, maar een tijdje terug kregen we ruzie na de seks omdat hij ergens klaarkwam waar ik dat niet wilde. Ik werd een beetje pissig omdat ik vond dat hij dat eerst had moeten overleggen. Hij zei dat hij zich van geen kwaad bewust was en niet wist dat ik er zo'n probleem van zou maken.

Toen ik er later over na zat te denken vond ik eigenlijk wel dat hij een beetje gelijk had. Ik twijfel nu aan mezelf of ik misschien te preuts ben of dat we over dat soort dingen van te voren hadden praten. Aan de andere kant heb ik gemerkt dat ik het best lastig vind om hierover te beginnen....

Hoe doen jullie dit? Weet je partner precies wat wel mag of wat echt een no-go is?

E.E

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 maart 2021, 22:29:39 »
Jaa! Bespreek zoveel mogelijk met elkaar. Alleen maar handig ;)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 maart 2021, 17:37:26 »
Nooit aan jezelf twijfelen. Jij vond het op dat moment niet fijn. Seks moet voor beide partijen fijn zijn.
Bespreek dit met elkaar. Communication is the key
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Melisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 maart 2021, 14:59:51 »
Ligt eraan waar. Als het vaginaal was dan vind ik dat hij dat echt eerst had moeten vragen.

Als het op je buik was of zo dan snap ik dat hij niet eerst om toestemming vroeg, maar misschien is het dan slim of toch iets meer met elkaar te praten over seks.