Auteur Topic: Rare vagina?  (gelezen 3207 keer)

Pikachu

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 januari 2018, 16:27:07 »
Hoi, ik ben een meisje van 15 jaar en ik zit al heel lang met iets en het zit me erg dwars. Mijn binnenste schaamlippen zijn erg groot en ze komen tussen mn grote uit waardoor het er heel raar uit ziet. Ik heb het gegoogled en het noemt ook wel ‘curtains’ (gordijnen).
Hoewel dit op google te vinden is word ik er heel onzeker door dat als ik een vriend krijg dat hij me lelijk vind. Hebben meer mensen dit? Is dit gewoon?
Groetjes een onzeker meisje!

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 januari 2018, 16:46:40 »
^ ik geloof dat de meerderheid van de vrouwen dit heeft, niets raars aan en geloof me;:

Als je op het punt staat met je vriend om intiem te worden en hij afhaakt... dan is hij het niet waard, simpel :') en vrij onmogelijk dat hij het zal afslaan.

Niets om je zorgen om te maken.
Ain't no rest for the wicked!

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 05 januari 2018, 16:58:40 »
^ ik geloof dat de meerderheid van de vrouwen dit heeft, niets raars aan en geloof me;:

Als je op het punt staat met je vriend om intiem te worden en hij afhaakt... dan is hij het niet waard, simpel :') en vrij onmogelijk dat hij het zal afslaan.

Niets om je zorgen om te maken.

Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 januari 2018, 17:45:22 »
Vagina's zijn niet gemaakt om mooi te vinden en piemels ook niet. Dus geen zorgen. Niets om je voor te schamen en een jongen gaat je er ook niet om afwijzen.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 januari 2018, 14:41:15 »
De meerderheid van de vrouwen heeft dit inderdaad en het is heel normaal. Kan mij niet voorstellen dat een jongen daar problemen mee heeft en als hij dat al had dan zegt het meer over zichzelf.

fmrlife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2018, 11:23:53 »
Heel normaal! Don't worry

fmrlife

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 januari 2018, 19:58:26 »
Denk dat dat heel normaal is!! Een 'perfecte' vagina bestaat toch niet.. alleen op plaatjes :wink2: . Iedereen heet z'n eigen ' onzekerheden' en als hij die van jou niet accepteert is die het idd niet waard.

Xxx R

serenakus

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2018, 13:01:12 »
Hey, ik heb ook dat mijn binnenste schaamlippen uitsteken en schaam mij er erg voor. Ik weet van vriendinnen dat zij het niet hebben en daardoor schaam ik mij nog meer. Ook dacht een vriendin waarschijnlijk dat ik ook een 'normale' vagina had en zei toen dat ze het heel raar vind als je binnenste schaamlippen eruit hangen.

Ik ben verder niet bang dat een jongen mij erom zou afwijzen, maar meer dat hij het achter mijn rug om tegen andere zou zeggen. Heeft iemand dit ook en is van plan een schaamlipcorrectie te doen/heeft het al gedaan? Zoja deed het pijn en waar hebben jullie het gedaan?

Kusjes

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2018, 16:10:12 »
Hey, ik heb ook dat mijn binnenste schaamlippen uitsteken en schaam mij er erg voor. Ik weet van vriendinnen dat zij het niet hebben en daardoor schaam ik mij nog meer. Ook dacht een vriendin waarschijnlijk dat ik ook een 'normale' vagina had en zei toen dat ze het heel raar vind als je binnenste schaamlippen eruit hangen.
Ik denk dat heel veel mensen het niet zouden toegeven ook al zouden ze er last van hebben. ;)

Marit

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2018, 23:05:46 »
Dit is heel gewoon en heel veel mensen hebben dit. Je hoeft je er niet voor te schamen en als jij er zelfverzekerd over bent zal je vriend dat ook zijn!

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 februari 2018, 21:50:14 »
Veel mannen vinden dit juist geweldig! Maak je niet druk, het zal hem waarschijnlijk niet eens opvallen.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things