Auteur Topic: Pil vergeten?!  (gelezen 573 keer)

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 februari 2021, 21:59:04 »
Heehoi, ben ik weer bij dit leuke seks-&-zo-forum.
Ik weet dat hier een apart topic over is, maar die leek niet zo actief en ik heb wel zsm advies nodig!
Ik slik sinds drie weken de anticonceptiepil en schrik me dood: Ik ben de pil van gisteren vergeten te nemen!  :frusty:
Ik heb nu die van gisteren en die van vandaag achter elkaar geslikt. (Dus die van de 16e en 17e dag. Ik slik ze trouwens ook 's avonds).
Ben ik nu nog beschermd? Zal ik een morning-afterpil nemen?
Alvast thankyouuu
(Zodra ik zeker weet dat ik tegen deze hormonen kan wil ik een ander voorbehoedsmiddel gaan gebruiken!!!)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 maart 2021, 08:38:11 »
Volgens mij als je ze elke avond in neemt en er 1 vergeet, heb je 12 uur om de vergeten pil in te nemen. Dus als je ze elke avond rond 22 uur inneemt, heb je tot 10 uur 's ochtends om de vergeten pil in te nemen.
Ik weet niet of je van 1 vergeten meteen zwanger kunt raken, lijkt mij van niet, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Sandeenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 maart 2021, 13:50:16 »
Hey, thanks!
Ik heb net voor de zekerheid een morning-afterpil genomen. En misschien dat ik binnenkort een test ga doen. Better safe than sorry. Ik ga echt zo snel mogelijk op zoek naar een ander middel, hormoonstaafje ofzo. Dat kan ik dat in ieder geval niet vergeten. Ik voel me zo stom...

xx_Anne_xx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 maart 2021, 09:50:21 »
Heey! Kan gebeuren toch! Ik ben ook altijd panisch over zwanger zijn en pil vergeten. Uiteindelijk kon ik alleen nog 'genieten' van seks als ik de rust had dat ik aan de pil was en hij een condoom gebruikte. Niet echt fijn, nu heb ik een spiraaltje en weer rust gelukkig! Even onplezierig met het plaatsen, maar daarna geen omkijken meer naar!