Auteur Topic: pijpen na/tijdens seks  (gelezen 4072 keer)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 mei 2019, 13:58:58 »
Hoi hoi,

Wanneer ik seks heb met mijn vriend pijp ik hem ook. Maar de laatste tijd heb ik er best moeite mee om hem te pijpen wanneer hij al in mij is geweest. Ik vind het niet zo nice mezelf dan te proeven. Ik pijp hem hiervoor wel maar ik vind het idee gewoon naar. Hebben jullie dit ook?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 mei 2019, 14:52:30 »
Ja, daarom doe ik dat ook niet. Hij ook niet bij mij overigens, tenzij ik me in de tussentijd ff ga wassen en dat snap ik ook helemaal.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Dr4ke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2019, 15:58:46 »
Als het vies vindt en niet prettig, zou ik het zeker niet doen. Denk dat je los van het seksuele, sowieso iets niet moet doen waarbij je de keuze hebt.

Maar heb je dan moeite met het idee dat jij jezelf proeft of vindt je het gewoon een vies idee? Ik bedoel, als je erbij stil gaat staan, weet je ook niet waar zijn penis van te voren is geweest.... om het maar zo zwart wit te zeggen  :wink2:

Ruthje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 augustus 2019, 08:50:32 »
Snap dat je het vreemd vind om jezelf te proeven. Of iets lekker is of niet is natuurlijk persoonlijk.
Heb er zelf niet zoveel moeite mee.

Marianna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 augustus 2019, 11:38:17 »
Hmmm, ik weet 't eigenlijk niet.. nooit zo over nagedacht. Maar ik heb dit zelf nog nooit gedaan. Ik denk ook niet dat ik het zou willen (nadat hij al in me is geweest).

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 04 augustus 2019, 14:30:34 »
Oh wow, ik zie dat veel meisjes daar inderdaad een probleem mee hebben.. ik heb eerlijk waar er nog nooit over na gedacht en gewoon gedaan, zelf vind ik dit helemaal geen probleem!

ForeverFriends

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 04 augustus 2019, 22:47:41 »
Hoi hoi,

Wanneer ik seks heb met mijn vriend pijp ik hem ook. Maar de laatste tijd heb ik er best moeite mee om hem te pijpen wanneer hij al in mij is geweest. Ik vind het niet zo nice mezelf dan te proeven. Ik pijp hem hiervoor wel maar ik vind het idee gewoon naar. Hebben jullie dit ook?

Wat maakt het uit dat je jezelf proeft? Je bent toch niet vies van jezelf? En ik neem aan dat je gewoon schoon bent daar beneden?