Auteur Topic: Pijpen en aftrekken  (gelezen 5024 keer)

bibiloveya

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 april 2019, 14:07:01 »
Ik zal even kort uitleggen wie ik ben en wat de situatie is. Ik ben Britney en ben 17 jaar. Kheb 2 maanden een vriendje gehad (maar eigenlijk was het meer fwb ookal waren we samen) waar ik ook seks mee heb gehad enz. Ik heb hem dus ook gepijpt en afgetrokken. Toen dat uit was heb ik 4x ofz seks gehad met een jongen die ik ook gepijpt en afgetrokken heb. Maar met beide jongens had ik er niet echt een goed gevoel bij en vond ik het ook helemaal niet leuk om te doen, ik vertrouwde hun niet en khad ook het idee dat ik het totaal niet kon en ben daardoor erg onzeker geworden.

Maar nu ben ik aan het afspreken met een jongen, die weet dat ik geen maagd meer ben enz en hij is mega leuk. Hij heeft mij wel al gevingerd enz maar ik heb nog niks met hem gedaan (we spreken nu 2 weken fzo af) maar een paar dagen geleden begon hij te zeiken dat ik nooit wat deed en dat hij altijd begon met kussen en knuffelen enz blabla maar ik werd daar boos van, eigenlijk een beetje gekwetst want door die andere 2 jongens ben ik mijn vertrouwen gwn een beetje verloren in mezelf en zoals ik al zei. Ik vind het niet leuk om te doen en ik weet het, het hoort erbij en ik ga het ook echt wel doen maar de vraag is eigenlijk: is het raar dat ik wel seks met deze jongen zou willen hebben maar dat ik hem niet wilt pijpen/aftrekken? En hebben jullie anders tips om mezelf te vertrouwen en tips om te pijpen/af te trekken?

Love,
Wanhopig meisje

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2019, 14:17:06 »
‘Begon te zeiken’?

Je weet wel zeker dat je hem leuk vindt?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2019, 14:26:05 »
Hij begon te zeiken dat je nooit iets doet? Pardon?

Ik raad je echt aan om intiem te zijn (of dat nou orale seks is of all the way) met jongens die jij 100% vertrouwt en die respect voor jou hebben. Anders ga je alleen maar meer gekwetst worden, en dat is zo zonde. Denk een beetje meer aan jezelf! Je bent nog jong en er gaan nog zoveel betere jongens voor jou komen :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2019, 14:39:06 »

Ik raad je echt aan om intiem te zijn (of dat nou orale seks is of all the way) met jongens die jij 100% vertrouwt en die respect voor jou hebben. Anders ga je alleen maar meer gekwetst worden, en dat is zo zonde. Denk een beetje meer aan jezelf! Je bent nog jong en er gaan nog zoveel betere jongens voor jou komen :)
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Bloempot

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2019, 15:32:20 »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 april 2019, 20:04:21 »
Wees eerlijk tegen hem, zeg dat je aftrekken/pijpen niet fijn vind maar seks wel.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 april 2019, 21:55:47 »
Niks doen wat je zelf niet wil. Ik vind dat deze jongen überhaupt iets meer respect mag tonen naar jou.
la vie est belle

vanitha

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 april 2019, 00:10:46 »
Niks doen wat je zelf niet wil. Ik vind dat deze jongen überhaupt iets meer respect mag tonen naar jou.

Ja inderdaad!

Wempy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 mei 2019, 19:35:54 »

Iemand die om jou geeft zal veel geduld met je hebben, het zal niet allemaal soepel verlopen, maar geniet juist van het avontuur dat jullie samen beleven, diegene zou allang erg blij zijn dat hij jou mag vingeren zonder iets terug te verw8en
Zou gewoon rustig aan doen, je kent hem pas 2 weken, leer eerst zijn persoonlijkheid/karakter kennen.
Jij zelf kan bepalen hoever je dingen laat gaan, een jongen die oprecht het beste met jou voor heeft zal dat respecteren en jou verder niet ongemakkelijk laat voelen en pushen, zo te lezen is hij opdringerig :hamer:

Dr4ke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 04 juni 2019, 16:07:33 »
Laat ik voorop stellen dat ik niet helemaal achter het idee sta om op die korte termijn of op basis van iets wat niet op een relatie lijkt zo snel sex te hebben. Laat staan met iemand die niet het geduld op kan brengen om te wachten tot jij daaraan toe bent.

Als jij wel sex wilt, maar hem niet wilt pijpen of aftrekken, dan moet je dat niet doen en het inderdaad aangeven, zoals andere hier ook al hebben gezegd. Alleen denk ik dat je daarmee jezelf niet aan meer zelfvertrouwen helpt.

Wat gebeurd er als de sex tegenvalt en je daar een slecht gevoel bij krijgt? Stop je daar dan ook mee? Denk dat het meer zaak is om volledig vertrouwen in iemand te hebben en op basis daarvan te kijken wat je wel of niet wilt. Die vertrouwensband krijg je niet in een week of twee...  :bounce: