Auteur Topic: Pijpen  (gelezen 1692 keer)

cherida

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 december 2020, 15:30:35 »
Hey iedereen!

Een goede vriend van mij en ik zijn friends without benefits.
Vandaag dus bij hem geweest en ik ging hem pijpen en hij kwam klaar. Ik snap dat voor een man klaarkomen heftig is en veel energie kost, maar ik dacht we gaan nog "echt" seks hebben zodat ik ook kan genieten, maar dat kwam niet aan de orde. Ik voel me daardoor best verdrietig. Ik wil dit ook gewoon even van mij af typen en mijn hart luchten.

jeeeetje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2020, 14:15:02 »
hey meis, wat vervelend! hoe onromantisch het ook is, is het goed om er volgende keer iets van afspraken over te maken of verwachtingen uit te spreken. het is wel zo dat veel jongens volgens mij na het klaarkomen niet veel zin meer hebben de eerste 1-2 uur. als je echt wil vrijen met hem, zou ik hem daarom volgende keer niet helemaal klaar laten komen maar eerder stoppen. maar het zegt ook veel over hem, want hij weet dat en hij denkt blijkbaar niet direct aan jou. liefs

cherida

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2021, 18:14:34 »
hey meis, wat vervelend! hoe onromantisch het ook is, is het goed om er volgende keer iets van afspraken over te maken of verwachtingen uit te spreken. het is wel zo dat veel jongens volgens mij na het klaarkomen niet veel zin meer hebben de eerste 1-2 uur. als je echt wil vrijen met hem, zou ik hem daarom volgende keer niet helemaal klaar laten komen maar eerder stoppen. maar het zegt ook veel over hem, want hij weet dat en hij denkt blijkbaar niet direct aan jou. liefs

Ja klopt hadden gister nog afgesproken, hebben wel seks gehad heb hem maar niet gepijpt, voordat het weer gebeurde. Heb het met hem wel over gehad en hij had het zelf niet in de gaten, maar er is goed over gesproken!

Bedankt voor je lieve berichtje xx