Auteur Topic: Pijpen  (gelezen 1058 keer)

Sam.xp

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 januari 2019, 22:35:51 »
Mijn vriend heeft mij laatst voor het eerst gebeft.
Hij wil graag dat ik hem pijp.
Alleen ik ben nogal onzeker over hoe het zal zijn en vind ik het allemaal nogal spannend.
Nu hij het ook bij mij heeft gedaan zal ik het ook wel bij hem durven. alleen vind ik het dan niet echt origineel of verassend voor hem (ik weet dat hij het leuk vind als ik met nieuwe dingen kom.)
Nu komt het dus naar mijn idee over van: jij doet het bij dus dan probeer ik het nu ook bij jou..
of zit dit alleen in mijn hoofd?
Graag tips..

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2019, 10:23:22 »
Aan de ene kant wel, aan de andere kant.. Het hoort het gewoon bij toch? Ik zou aangeven dat je hem graag wil pijpen, losstaand van het feit dat hij jou gebeft heeft. Maar dat je nogal onzeker bent en het spannend vindt.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

adhz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2019, 12:23:13 »
Dat het spannend is de eerste keer is logisch! Vraag hem in ieder geval of aan te geven of het fijn is bedenk dat het (anders dan je misschien op internet ziet) niet nodig is om gelijk dat ding tot achter in je keel in te slikken ;).
Het is belangrijk dat je je nooit verplicht voelt, dus als je je onder druk voelt staan omdat hij bijvoorbeeld boos wordt of gemeen doet dan zo ik het aangeven dat je dat een vervelend gevoel vindt. op een gegeven moment in jullie relatie komt er natuurlijk wel een moment dat het inderdaad zoals ^^ staat voorkomt dat de een aan de beurt is en dan de ander. dat hoort er inderdaad een beetje bij. belangrijk is dat je het doet omdat je het zelf fijn vindt om hem te verwennen en je je niet onder druk voelt staan!