Auteur Topic: Pijn  (gelezen 2743 keer)

loveaddicted__

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 maart 2010, 16:50:56 »
Hallo allemaal,

Als ik en mijn vriend seks hebben of hij mij vingert dan heb ik een branderig en pijn gevoel. En dan wil ik ook meteen ophoren, of dat hij het zo snel mogelijk afmaakt. Wat ik dus absoluut niet leuk vindt.
Hierdoor wil ik het ook niet meer zovaak doen..
Ik zat zelf te denken aan een schimmelinfectie? Omdat ik zoiets al eens eerder had gelezen in een topic. vindt het topic nergens
Als het dat zou kunnen zijn krijg je dat ook bij een drogist? Want ik ga namelijk nooit zonder mijn moeder naar de dokter en dit wil ik niet zeggen tegen haar.
Het doet trouwens alleen maar pijn en branderig als hij dat doet verder heb ik daar helemaal geen last van.

Het kan geen soa zijn, we zijn elkaars eerste en ik ben nooit vreemdgegaan en hij ook niet.

kip

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2010, 16:52:30 »
Hmm, ben je dan wel 'nat' genoeg? Het kan ook heel erg 'schuren'  als je dat niet bent. Probeer anders eens ook tijdens het vingeren wat speeksel of glijmiddel.  Als het aan blijft houden kun je inderdaad er even iemand naar laten kijken
---

Anonymous

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 05 maart 2010, 16:57:05 »
Misschien ben je te droog? Heb je er als je het zelf doet ook last van?

omah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 05 maart 2010, 17:17:47 »
Ik weet er niet veel van af..
Maar het kan ook een blaasontsteking zijn..
Daar had mij vriendin in ieder geval last van!
evahendrix.tumblr.com

loveaddicted__

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 maart 2010, 17:27:17 »

Misschien ben je te droog? Heb je er als je het zelf doet ook last van?

Bedoel je bij mezelf vingeren?  dat doe ik niet en heb ik ook nooit gedaan vind ik niks dus kan ik niet weten..
Mijn vriend zegt zelf wel soms dat ik wel behoorlijk nat ben, maar dat is niet altijd het geval.

kip

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 maart 2010, 17:32:00 »
Gebruik dan maar wat meer speeksel/Glijmiddel. Het kan best zijn dat je voor je huid niet 'nat genoeg' ben, en het dus gaat schuren. Probeer het een beetje uit, werkt het niet, dan toch maar even de hulp van een 'hogere kracht' in roepen, hihi n___n

Succes ermee!
---

Julia

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 05 maart 2010, 17:38:11 »
Mmm je zit met het zelfde probleem als ik.. ik weet ook niet wat het is maar ik weet dat glijmiddel alleen maar meer gaat branden.. maar bij mij brandde he meer toen ik rubber gebruikte ik ben dus allergisch voor rubber misschien jij ook??? probeer anders latexvrije condooms (zijn wel wat duurder maar wel meer plezier;)) En je moet wel nat genoeg zijn.

Iminlove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 maart 2010, 00:48:04 »
Het is denk ik geen schimmelinfectie want dan zou je ook op andere momenten jeuk moeten hebben en niet alleen tijdens de seks ;)
don't stop, make it pop, dj blow my speakers up!

HATERSGONNAHATE

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 maart 2010, 00:55:48 »
Als je ook tijdens het plassen een branderig gevoel krijgt heb je een schimmelinfectie, anders niet. Of je bent niet nat genoeg.

yeahsure

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 07 maart 2010, 18:58:34 »
Ik weet niet of jullie het met of zonder condoom doen, maar als je het zonder condoom doet en daarna niet naar de wc gaat kun je wel een ontsteking of infectie oplopen.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 maart 2010, 19:00:47 »
Heb ik ook eens gehad, een tijdje toen ging het weer over. Maar het kan idd een schimmelinfectie zijn. Daar zijn medicijnen voor, maar als je je vagina gewoon schoon houd dan gaat het na een weekje ook wel weer weg. Ik had zelf het gevoel dat we een tijdje gewoon te wild of teveel seks hadden in korte tijd of juist te droog waardoor het is gaan schuren. Mss moet je het met glijmiddel proberen. Het moet iig wel over gaan anders zou ik de huisarts waarschuwen.

holdyourcolor

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 maart 2010, 19:27:16 »
dat had ik ook altijd! veel pijn bij seks etc. ben er laatst maar is voor naar de dokter gegaan, en het was inderdaad een schimmelinfectie. ik had er buiten de seks om ook helemaal geen last van, dus misschien dat jij hetzelfde hebt.. ik heb er trouwens gewoon een kuurtje voor, daarvoor moet je wel naar de dokter.
« Laatst bewerkt op: 08 maart 2010, 19:28:12 door holdyourcolor »

loveseries

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 07 september 2010, 13:09:43 »
Dit topic is al wel een paar maanden oud, maar goed, ik zit dus een beetje met hetzelfde probleem. Maar ik krijg dat branderige gevoel meestal op het einde van de seks, als we al een tijdje bezig zijn, zeg maar. En dan nog een paar uurtjes nadien heb ik er ook last van en dan gaat het over. Komt dat dan gewoon door dat het 'uitdroogt' ofzo en daardoor begint te schuren? (ok, klinkt vrij vuil)
A hot lifeguard is like kleenex, use once and throw away! - Blair Waldorf