Auteur Topic: paniek door de beste vriend van hem!  (gelezen 2860 keer)

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 september 2010, 21:22:14 »
Hallo Girlsceners,

Ik moet even m'n hart kwijt. Ik moet het van me afschrijven,..

Het probleem: De beste vriend van mijn vriendje heeft me wijsgemaakt dat ik seks met hem heb gehad.

Het begon zo:

mijn zus (19) en ik (15) waren van 30 aug t/m vandaag alleen thuis. We mochten een feestje geven. als we dat wilden. Mijn zus en ik hebben dat gedaan. wij zijn niet zo van die partyannimals. en we drinken haast nooit. dit was voor mij de 1e keer dat ik mocht drinken, en stom stom stom, het ging helemaal fout, ik had niks gegeten. en ik had gewoon te veel op. Hele avond verpest, mn vriendje moest me naar boven tillen, ik ben bewusteloos geraakt, en ik was gewoon helemaal de weg kwijt. iedereen was zo lief om goed voor me te zorgen en mn vriend bleef in mn bed zodat ik niet alleen was,  ik weet dat ik hem gewoon wou ''bespringen''

maar dat is niet gebeurd dat zou hij nooit doen als ik dronken ben.

hier was ik zo zeker van totdat de beste vriend van hem aan mij vroeg: en hoe was het? hierdoor kwam het gesprek op gang, en uiteindelijk begreep ik dus, dat volgens hem wij seks hebben gehad. Hij zei dat hij alles in details had gehoord. en dat ik gewoon in een ontkenningsfase zit! en dat hij me niet gelooft. ik raakte zo in paniek. want ik ben niet zo. Het gemene is hij weet dat ik maagd wil blijven tot mn 16e. en na paniek telefoontje naar mn vriend zei hij we hebben geen seks gehad geen mogelijkheid dat het is gebeurt! en toen zei zijn beste vriend,..

'' het kan ook gewoon door die truffels komen hoor wat die dingen allemaal niet met je doenXD''

IK WERD LAAIEND!!!!!!
ik ben zooo boos en mijn vriend doet ook nog eens zo irritant aardig tegen hem, van ach hij maakt vast een grapje , je weet toch wel beter ,

nou ik ben het ff kwijt, sorry voor het lange verhaal,

Liefs,

blaaaaaaaah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 september 2010, 21:23:23 »
wat wil je dat we doen?

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 september 2010, 21:30:02 »
ik wou het alleen van me afschrijven en reacties zijn welkom over hoe jullie over de situatie denken, bijvoorbeeld: stel ik me aan, is het niet lullig van mijn vriend? enz.  je hoeft niks te doen, maar ik kan het niet met iemand erover hebben op dit moment, en ik zat er gewoon mee. sorry voor de onduidelijkheid

fashionisall

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 september 2010, 21:30:24 »
Oke je drinkt haast nooit en nu was je dus echt out gegaan!
maar mensen doen meestal domme dingen als ze echt heel erg dronken zijn.

Legaly-blond

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 september 2010, 21:34:33 »
Wat gemeen van die beste vriend.
Ik zou gewoon je vriendje geloven als ik jou was hoor.
Ik bedoel je vriendje kun je toch wel eerder geloven dan zijn beste vriend?
Als nou meer mensen dat zouden zeggen dan zou ik gaan twijfelen maar nu niet.

demi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 september 2010, 21:45:57 »
1 les heb ik geleerd. ik drink nooit meer zoveel. en ik wacht maar gewoon tot mijn 16e met drinken, ik hoor nou dat m'n vriend heel boos is op hem. dus hij trekt zich toch wat er van aan. gelukkig,.

Madamme_P

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 september 2010, 21:53:28 »
aaa echt lullig van die vriend!
maar beter dat jij niet meer gaat drinken tot je 16e dan?
en ik zou toch je vriend geloven. als hij alles voor je heeft
gedaan die avond/nacht...

blaaaaaaaah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 04 september 2010, 11:05:11 »
okay, in dat geval is het gewoon naaiend van die gozer.

blaaaaaaaah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 04 september 2010, 11:05:11 »
okay, in dat geval is het gewoon naaiend van die gozer.

Curiousx26

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 04 september 2010, 12:59:52 »
Maar als die beste vriend de enige is die dat zegt, zal het haast niet waarvzijn toch. Mja ik drink ook niet- vind t gelukkig vies. Mja ik kan me haast niet voorstellen dat je dan niets van die truffels en seks weet en dat ook niemand daar achter kwam behalve je bf; dan zou je vriendje t toch ook wel weten? XX geen zorgen maken. Trouwens, Maagd blijven tot je 16e klinkt leuk en aardig maar waarom niet gewoon doen wanneer het goed voelt? Xx

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 04 september 2010, 16:03:09 »
Het valt natuurlijk te zien welk type je vriendje is.
Ik bedoel, is hij het playertype, die altijd 'stoer' doet, etc. of is hij meer het lieve, bezorgde type? En hoe lang zijn jullie al samen?
Je moet zelf een beetje aanvoelen hoe betrouwbaar je vriend is... En zijn vriend! Ik kan me best voorstellen dat zijn 'beste' vriend zo'n irritante pestkop is die gewoon wil stoken in jullie relatie..
Anyway, als ik jou was, zou ik mijn vriend eens goed duidelijk maken dat ik het gedrag van zijn beste vriend niet pik, en dat hij niet zo aardig moet doen tegen zijn beste vriend als die zo doet tegen jou. Ik zou echt serieus kwaad zijn in jouw geval...
Veel succes!
« Laatst bewerkt op: 04 september 2010, 16:03:40 door VintageROCKS »