Auteur Topic: Ouders thuis  (gelezen 3382 keer)

xEmmaaaaa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 mei 2019, 19:43:53 »
Wat vinden jullie van jongens mee naar huis nemen terwijl je ouders thuis zijn? Ik heb dus een jongen waar ik het al een tijd ‘leuk’ mee heb, voornamelijk tijdens avondjes uit. Probleem is dat we beiden eigenlijk nooit alleen thuis zijn. Ik heb hem al eens mee naar huis gesneaked, toen is ie niet blijven slapen om ongemakkelijke situaties de volgende ochtend te voorkomen. Op zich zijn mijn ouders best open minded, maar ik vind het toch een lastig iets. Het voelt nu alsof ik nooit seks kan hebben, tenzij in een relatie 😅. Of we moeten het in de kroeg of in een steegje doen 🤨 Dit stiekeme vind ik niks. Hoe zouden jullie dit aanpakken?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 mei 2019, 20:11:27 »
Ja gewoon meenemen. En als je seks gaat hebben doe het dan zo geluidloos mogelijk. En stel die jongen even voor aan je ouders, wel zo netjes.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 mei 2019, 10:15:43 »
Ja gewoon meenemen. En als je seks gaat hebben doe het dan zo geluidloos mogelijk. En stel die jongen even voor aan je ouders, wel zo netjes.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Dr4ke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2019, 16:02:53 »
Lijkt mij geen goed idee om iets stiekem te gaan doen. Ook al kan een steegje of de WC in de kroeg wel een extra dimensie toevoegen aan de sex.

Zoals al wordt aangegeven lijkt het mij verstandig om hem gewoon mee te nemen, voor te stellen en als je sex wilt hebben het zachtjes te doen. Geen idee hoe oud je bent, maar relatie of niet, ouders met een beetje gezond verstand, snappen normaal gesproken wel dat zoiets kan gebeuren. Denk dan dat ze het liever thuis hebben, dan dat je het stiekem in een steegje gaat doen.