Auteur Topic: Onzekerheden  (gelezen 481 keer)

ksh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 09 januari 2020, 14:04:28 »
Hoi dames,

Ik heb nog nooit op een forum geplaatst en zit weinig op Girlscene, maar toch heb ik nu de neiging om mij ei kwijt te willen raken via deze manier. Mocht ik wat fout doen wbt. plaatsing forum oid. dan hoor ik het graag. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb sinds een jaar met mijn vriend, ik ben echt heel gek op hem en voel dat dit ook wederzijds is.
Om kort maar krachtig te zijn, mijn vorige relaties waren niet zoals deze relatie. Ik merk dat ik sinds mijn huidige vriend snel onzeker kan zijn of hij mij nog wel leuk vind etc. We zijn veel bij elkaar ondanks we thuis wonen. De drang om veel bij hem te zijn is groter dan ik ooit had verwacht of wat ik ooit gevoeld heb. Op seksueel gebied zijn we vanaf begin al erg actief, maar merk dat dit de laatste tijd wat achteruit gaat. Hij is zijn vader 2 jaar geleden verloren en heeft sinds een korte periode alles af gesloten, maar heb ik toch het gevoel dat hij maar bezig blijft met dingen en dingen slecht los kan laten. Ik merk sinds kort dat op seksueel gebied we alleen nog maar in het weekend seks hebben en niet meer doordeweeks, wat eerst wel zo was. Ik weet dat het wat overdreven klinkt dat ik me druk maak maar zoals ik al zei kan ik sinds deze relatie best snel onzeker worden. Ik heb uiteraard gesprekken met hem gevoerd en hij gaf aan dat hij het nog steeds druk heeft, hij gewoon de tijd wil nemen als we seks hebben en niet gehaast oid. Dit begrijp en respecteer ik maar ik heb het idee dat hij nu juist minder te doen heeft als bijv. een halfjaar geleden. Hij werkt overigens niet maar we doen wel dezelfde opleiding. Ik voel me soms gewoon vergeten, ik wil van deze onzekerheid af. Hebben jullie tips of hoe denken jullie hierover?

DeniseMK

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 januari 2020, 17:18:02 »
Ik vind het eigenlijk best lief als hij zegt dat hij er echt de tijd voor wil nemen en niet dingen wil afraffelen. Ik zou daar gewoon op vertrouwen, ook al maakt het je onzeker.

Cria

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 januari 2020, 22:22:05 »
Ik snap dat je af en toe onzeker kan zijn. Je bent bang om elkaar kwijt te raken. Dit  lijkt me super normaal. Zelf heb ik dit ook, maar ik probeer er niet aan te denken want dan word ik zo onzeker dat ik het misschien wel verpest.
Over de verminderde sex hoef je je ook totaal geen zorgen te maken. Het is bewezen dat wanneer je in een al langere relatie bent je minder (ben de naam vergeten sorry) -hormonen aanmaakt, waardoor je minder behoefte hebt aan sex.
Verder, blijf hem steunen. Het kan zijn dat hij het nog allemaal niet afgesloten heeft en dat is begrijpelijk, want het was wel zijn vader. Dit moet hij zelf doen en jij kunt hem daar alleen maar bij helpen.
Succes xx

mimi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 februari 2020, 00:07:33 »
Hee kWh,

Ik snap wat je bedoeld.
Ik was je verhaal aan het lezen, en schrok gewoon bijna ervan hoe erg het op elkaar lijkt.
Kortom: Ik heb ook een vriend en ik heb het idee dat deze relatie gewoon iets anders is dan de vorige.
We zien elkaar zowat iedere dag, maar sinds kort hebben we iets minder contact op seksueel gebied. Niet dat het een probleem is, maar je merkt het wel op.

Ik wilde aan je meegeven dat ik zo aan je verhaaltje hoor dat hij veel om je geeft.
Ik kan je ook vertellend at het heel lastig is iemand te verliezen, en je gaat je daar anders door gedragen voor een bepaalde periode. ik zou zeggen: geef het wat tijd, en als het na een lange tijd niet verandert kan je het altijd met hem bespreken.

Ook kan je natuurlijk altijd mij een berichtje sturen om erover te praten.

Liefs!