Auteur Topic: Ongesteld maar geen slijm?  (gelezen 5170 keer)

daffne92

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 januari 2011, 18:52:37 »
Hallo mensen,

Ik slik al meer dan een jaar de pil, en elke keer als ik een stopweek neem dan komt er dus bloed + slijm uit. (haha wat een details)
maar.. nu komt er dus alleen maar bloed uit en verder niet.
Verder heb ik een vriend.. en heb ik hier dus ook sex mee (zonder condoom) maar .. Ik ben nog nooit de pil vergeten te slikken. (wel heb ik m een paar keer savonds geslikt ipv de gebruikelijke sochtends.. maar dat is binnen 36 uur dus moet het kunnen)

Heeft iemand dit ook? dat je opeens geen slijm er meer bij hebt? want ik ben gewoon bang dat ik zwanger ben ofzo? maar dat moet toch niet kunnen eigenlijk??

xx

preciouss_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2011, 18:54:35 »
volgens mij hoeft er niet altijd slijm bij te komen.. en als je verder gewoon normaal ongesteld bent hoef je, je denk ik geen zorgen te maken! maar om het uit te sluiten kan je misschien een test doen

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2011, 18:57:48 »
@daffne92 Hoe kan je nou slijm hebben..er wordt geen baarmoederslijmvlies opgebouwd als je aan de pil bent, dus kan het ook niet afgebroken worden?
Love your life!

daffne92

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 januari 2011, 19:01:39 »
@Chatoyant Maar alle andere keren was er wel slijm bij.. daarom vind ik t ook zo raar.
Maar ik dacht er ook al aan dat dat mischien het geval was.. dat er gewoon niks was opgebouwd.. meestal heb ik ook veel meer tijd zitten tussen 2 stopweken.. dat was nu ook wel minder. Nu heb ik 1.5 strip geslikt.. en anders slik er altijd 3 door ongeveeer.. Mja ik ben gewoon een beetje bang dat er iets is :$

Exoticism

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 januari 2011, 19:04:34 »
het moet in de pil topic.
~ Being a woman is a terribly difficult task, since it consists principally in dealing with men.

Onlyexeption

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 januari 2011, 19:18:14 »
Ik had ooit een verhaal gehoord van iemand die aan de pil zat en daardoor ongesteld werd, maar toch zwanger was. Was heel vreemd verhaal maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid een testje kopen.
You want a perfect life without any pain. But you can\\\\\\\\\\\\\\\'t have a rainbow without a bit of rain.

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2011, 19:24:11 »
Je hebt nog nooit je pil gemist + je bent ongesteld geworden = je bent niet zwanger.

Valentina

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2011, 19:26:31 »
Niet elke ongesteldheid hoeft hetzelfde te zijn. En je hebt geen pil gemist dus je zal heus niet zwanger zijn. :)
J'irais jusqu'au bout du monde, si tu me le demandais... Je suis, tu es, nous sommes

preciouss_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2011, 19:26:54 »
ik zou toch voor de zekerheid een test kopen, want wat onlyexeption zei heb ik ook een keer gehoord en gelezen..

XXXXX

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2011, 19:35:35 »
Die kans is zo klein dat je alsnog zwanger zou zijn. Om daar nou een test voor te gaan kopen.
Ik zou er verder niet moeilijk over doen, maargoed.

Lymo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2011, 19:38:22 »
Je kunt idd gewoon nog ongesteld worden als je zwanger bent, komt wel vaker voor. Maar als je gewoon netjes altijd je pil slikt dan kun je niet zwanger worden.
Het kan best zo zijn dat het nu wat anders lijkt, omdat je nu niet hebt doorgeslikt;)
Love, Live, Laugh.

Chatoyant

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2011, 23:11:36 »
@Lymo Zo vaak komt dat ook weer niet voor hoor..maar je bent echt niet zwanger meid, no worries..Maar ik vind 't wel raar dat je er toch slijm bij hebt zitten, weet je zeker dat het slijm is? Zoals zeg maar je ongesteldheid zonder de pil?
Love your life!

xMIRT

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 januari 2011, 16:22:11 »
Ik had dit topic eerder gezien, maar omdat ik dit toevallig vandaag met biologie had zal ik maar even reageren.

Als je ongesteld bent word je baarmoederslijmvlies afgebroken, dat is dus dat Slijm dat in je menstruatiebloedzit. Er worden ook andere dingen afgebroken, niet alleen dat slijm, dat zit in het bloed. Als er geen slijm bij je menstruatiebloed zit, is dat dus niet je baarmoederslijmvlies dat naar buiten komt, dus het baarmoederslijmvlies is niet afgebroken. Er is een kleine kans dat je zwanger bent, toch maar even een test doen als ik jou was

Dit heb ik vandaag geleerd op school dus niet boos op mij worden als het fout blijkt te zijn
« Laatst bewerkt op: 21 januari 2011, 18:39:55 door xMIRT »

-wndaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 januari 2011, 16:51:28 »

Ik had ooit een verhaal gehoord van iemand die aan de pil zat en daardoor ongesteld werd, maar toch zwanger was. Was heel vreemd verhaal maar als ik jou was zou ik voor de zekerheid een testje kopen.

Er bestaat een zeer minime kans dat je zwanger wordt, ondanks dat je de pil slikt + daarbij is er een zeer kleine kans dat als je zwanger bent je de eerste keer of eerste twee keer nog ongesteld wordt. Maar die kans is zo klein dat ie te verwaarlozen is. Oftewel, ze is vast niet zwanger.

Novelty

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 januari 2011, 19:26:45 »
Ik dacht heel even dat je Varkenskind was, door je plaatje :')

Steffx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 21 januari 2011, 23:41:53 »
Ik heb nooit slijm er bij ;o, dus ik weet het niet!