Auteur Topic: ongesteld en zwanger?  (gelezen 309 keer)

verwijderd

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 april 2020, 16:52:25 »
hoii

klein weekje terug heb ik seks gehad wel met condoom maar die was gescheurd. ik zit wel aan de pil alleen die was ik eerder vergeten maar had hem nog wel binnen 12 uur ingenomen. ik ga er dus ook vanuit dat ik gewoon ongesteld word. als ik ongesteld word is het dan met volle zekerheid te zeggen dat ik dan ook niet zwanger ben? ik weer dat je niet ongesteld word als je zwanger bent maar af en toe hoor je toch bloedverlies tijdens zwangerschap. sorry ik maar me erg snel druk over van alles dusjaaa

groetjes

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 april 2020, 18:36:08 »
hi,
Als je ongesteld wordt is het bijna wel een zekerheid dat je niet zwanger bent, en om het te vergissen voor een beginnende bloedverlies door een zwangerschap is dan nog kleiner lijkt me.. Maar om antwoord te geven op je vraag, vaak is dat bloedverlies wat dunner, en zijn het maar een paar druppels, en niet meer (dus je zult al snel merken of het de een of ander is) en vaak duurt zoiets veel minder dagen dan dat je ongesteld bent. Vaak is het ook wat ''rozig'' of juist wat donkerder, dus niet echt de kleur van een menstruatie (rood-achtig). Hopelijk helpt dit :) Maak jezelf niet gek en succes!!