Auteur Topic: Omkleden voor vriend  (gelezen 2368 keer)

TheBusDriver

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 augustus 2019, 14:08:16 »
hi hi iedereen,

Dit klinkt misschien zo kinderachtig en onvolwassen maar de laatste tijd is het tot mijn aandacht gekomen hoe moeilijk ik doe met het omkleden voor mijn vriend. De laatste weken blijft hij bijna elke dag bij mij slapen, en ook al geeft hij totaal geen commentaar erop: vertel ik hem altijd onder de dekens te gaan als ik me omkleed. Ik heb niet zozeer een probleem als we intiem worden en hij me kan zien, maar wel als ik me me aankleed. Ik voel me gewoon zo bekeken en niet charmant als ik het doen.

Maar als ik het tegen hem zeg voel ik me zo kinderachtig, dus ik denk dat ik me toch een beetje schaam of? We hebben bijna 11 maanden, hebben andere dit ook? :fieuw:

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2019, 13:28:20 »
Ik zou me er niet al te druk om maken, en als hij vraagt waarom gewoon eerlijk antwoorden
la vie est belle

Roxy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2019, 05:49:55 »
Aan het begin is het idd, iets een heet akward. Op een gegeven moment gaat het een soort avan ''wennen''.
Heb nu zelf 7 jaar een relatie en ik kleed me ook liever in mijn prive dan recht voor zijn neus. Dan zeg ik ook altijd '' kan je het zien''  :huglove:

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2019, 09:00:09 »
Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk is. Ik kleed me zonder probleem in het bijzijn van m’n vriend om. We lopen regelmatig in ons nakie door het huis na het douchen ofzo :’). Misschien zijn jullie nog jong of zijn jullie nog niet ver gegaan qua seks. Dan is het ook niet raar dat je je nog ongemakkelijk voelt tijdens het omkleden. Naarmate jullie langer bij elkaar zijn zal het misschien minder eng worden. Maar alsnog blijft het je eigen keuze! Wil jij je gewoon lekker in je eentje omkleden, moet je dat gewoon kunnen doen. Doe wat goed voelt!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Catgirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2019, 16:49:39 »
Ik heb helemaal geen moeite met naakt zijn, en kleed me probleemloos overal om..