Auteur Topic: Niet opgewonden van lichamelijk contact  (gelezen 573 keer)

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 november 2018, 22:22:39 »
Hey hey,
Ik heb nu twee keer met verschillende jongens voor het eerst echt lichamelijk contact gehad, maar ik merk dat ik niet opgewonden/geil/nat word wanneer we bezig zijn. Als ik mezelf vinger of aan seks denk of iets dan lukt het heel makkelijk maar met een ander lukt het niet.. Is dit raar? :( En hebben jullie eventueel tips? Ik dacht eerst dat het misschien kwam omdat het nog nieuw voor me was enzo, of dat ik ze niet leuk genoeg vond. Maar dat zou in principe geen probleem moeten zijn, toch?

edit: het is ook niet gelukt omdat ik beide keren niet nat genoeg/te strak was

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 november 2018, 08:38:14 »
je geest moet ook willen....
het is niet een knop omzetten en gaan.
lichaam en geest werken erin samen.
dus ja, dat is wel een probleem.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Gast

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 december 2018, 20:07:15 »
Probeer de volgende keer als je in deze situatie bent meer tijd te nemen. Ik merk zelf dat wanneer alles snel snel gaat ik minder opgewonden raak. Ik weet niet wat je nu aan voorspel doet, maar probeer volgende keer iets anders om opgewonden te raken, misschien dat het dan beter lukt?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 december 2018, 20:28:48 »
Misschien ben je nog niet de juiste persoon tegengekomen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

krulpatat

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 december 2018, 20:31:24 »
Misschien is het onbewust nog een beetje spannend of ben je nerveus. Ik merk bij mijzelf nog steeds zodra ik een beetje gestrest of iets ben, het ook heel moeizaam gaat.

Als dit allemaal nieuw voor je is zal het tijd en vertrouwen nodig hebben, zorg dat je het met iemand doet waar je je echt gemakkelijk mee voelt. En bouw het rustig op, je kan ook te snel willen gaan namelijk. Voorspel is key