Auteur Topic: Niet nat worden  (gelezen 896 keer)

Sterrenstelsel1999

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 oktober 2020, 00:10:08 »
Hey hey! Ik ben nieuw op dit forum omdat ik echt ff ergens mee zit en wil weten of andere dit ook hebben (gehad) en wat zij er aan gedaan hebben.

Deze zomer heb ik een korte relatie gehad. Het was mijn eerste vriend en ik dacht echt dat er een klik was. Die bleek er te zijn, maar niet genoeg. Overhaast in de relatie gestapt, met gevolg van onzekerheid, geen zin in seks (was mijn eerste keer sws maar door de te weinige klik/ aantrekking, spanning en angst lukte het niet goed) en het volgende probleem. Ik werd heel snel weer droog.

Nu een aantal maanden later, ben ik bezig met een jongen die ik echt echt heel leuk vind. Klik is er, aantrekking is er, lol is er, aka helemaal blij! Maaaar het bekende probleem is terug. Ik word heel snel droog. Het is gewoon alsof je in je vingers klikt en t is weer klaar. Nu ben ik zo’n 4 maanden geleden aan de pil gegaan. Ik denk dat het hier misschien mee te maken heeft, maar ik weet het niet zeker. Mijn hormoonspiegel was hiervoor ook alrijd heel erg aan het schommelen. Bij mezelf doen lukte voor de pil nog wel, nu ook geen behoefte meer aan. Zou dit verlaagde libido en deze droogheid door de pil komen? Of denken jullie dat er iets anders aan de hand is/ hebben jullie ook zo iets gehad ?

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 oktober 2020, 13:16:35 »
De pil heeft wel een effect, maar kan ook aan iets anders liggen. Als je het blijft ondervinden heeft het misschien toch ook wat te maken met dat je gewoon niet echt opgewonden raakt van die situatie. Voor veel vrouwen is liefde en seksuele aantrekking echt wel iets anders en is het niet zo omdat je van je vriendje houdt dat je automatisch nat wordt. Probeer dus zeker uit te zoeken wat je opwindt. Daarnaast hou je best glijmiddel bij je in de buurt. Dat kan veel oplossen en mannen voelen ook wel dat verschil. Als je met one night stands begint en dan heb je dat niet bij de hand, kan speeksel ook al veel doen. Enkele dirty tricks, pijp hem even voor je aan de seks begint en maak zijn penis heel nat met veel speeksel (vinden mannen wel leuk ook) of als hijzelf al wat ervaring heeft zal hij zelf wel even rochelen op je vagina. Lijkt mss wat ordinair maar helpt echt wel en veel mannen doen dit, dus niet van schrikken.

lichtpaars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2020, 17:58:35 »
@sterrenstelsel1999; Hoe was jouw libido voor de pil?