Auteur Topic: Niet meer seksueel aangetrokken tot vriend  (gelezen 3767 keer)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 31 januari 2019, 13:07:02 »
Oke ik heb echt advies nodig,

Ik heb al anderhalf jaar met mijn vriend (beide 18). En hij is eigenlijk gewoon super leuk, hij is zo ongelofelijk lief en romantisch en gewoon een schat, ik kan heel goed met hem praten.
Maar ik heb eigenlijk het gevoel dat ik gewoon echt niet meer sexueel aangetrokken ben. Ik heb geen zin in seks met hem, vind het idee van seks met hem of hij die mij vingert etc. gewoon niet fijn. Zolang we gewoon gezellig liggen of knuffelen voelt het goed en ben ik helemaal op mn gemak etc, maar zodra het dan overgaat in iets seksueels krijg ik gelijk een soort afkeer, mn lichaam heeft dat gelijk zo iets van ‘nee stop wil ik niet’, ik dacht eerst dat het misschien door de pil zou komen, maar nou ging ik laatst uit met vriendinnen en ik merkte dat het idee van zoenen of seksuele dingen met anderen mij wel opgewonden maakt.

En ik weet niet of dat puur komt doordat dat spannend is en onze relatie niet, en dat onze relatie in een sleur zit, of dat het wel echt ligt aan dat ik niet meer echt echt verliefd ben. En ik weet, je kunt je relatie wel spannender maken door nieuwe dingen te proberen, en dat proberen we ook wel, alleen het voelt gewoon niet goed, iets in mij wil het gewoon niet, niks seksueels met hem, maar wel met anderen...(heb ik nooit gedaan hoor!)

Ik ben bang dat ik hem inmiddels meer ben gaan zien als hele goede vriend dan als vriendje, (wat niet raar zou zijn want voor we iets kregen waren we ook al vrienden, ik heb voor hem ook nooit iemand anders gehad dus ik vind het ook lastig bepalen wat ik voel). Ik hou gewoon super veel van hem en ik wil hem niet kwijt, en hij zegt ook dat we altijd vrienden zullen blijven als het uitgaat, maar ik ben gewoon nogal bang voor als ik een verkeerde keus maak.

Iemand tips? Advies? Meningen?

Bloempot

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2019, 13:51:07 »
Tja, als je niet meer intiem wilt zijn omdat dat gevoel weg is (want je wilt wel met iemand anders dat), zou ik wel weggaan. Dit is niet eerlijk naar jezelf en naar hem.

Soms als de verliefdheid over is, blijkt het gewoon niet genoeg.

Je bent niet verplicht samen te blijven. Gelukkig maar.

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2019, 17:06:19 »
Tja, als je niet meer intiem wilt zijn omdat dat gevoel weg is (want je wilt wel met iemand anders dat), zou ik wel weggaan. Dit is niet eerlijk naar jezelf en naar hem.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2019, 17:46:43 »
Heb je wel seksuele aantrekking tot andere mensen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2019, 19:06:52 »
Heb je wel seksuele aantrekking tot andere mensen?

Ja dat wel😬
Maar ik ben ergens bang dat dat misschien ook wel gewoon is omdat dat spannender is

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2019, 19:07:35 »

Nee klopt, misschien dat dit wel het beste is, vind het zo ongelofelijk kut want ik hou echt van hem

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2019, 21:14:36 »

Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''