Auteur Topic: Niet komen  (gelezen 1134 keer)

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 juli 2018, 18:35:59 »
Hai,

Misschien dat jullie hier wel een antwoord op hebben. Ik heb nu al een aantal keer seks gehad met mijn vriend, maar hij is nog nooit klaargekomen tijdens seks, ook niet als ik mijn hand of mond gebruik. We zijn meestal toch wel zo'n twee uur bezig, en als hij het zelf doet dan komt ie wel...

Weten jullie hoe dit komt, en wat je eraan kunt doen?

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 juli 2018, 18:51:02 »
Heb je het er met hem over gehad? Wat hij anders doet dan jij? Heeft hij een idee waar het aan kan liggen? Te gespannen?

Ik wil je vooral waarschuwen om er niet te veel druk op te leggen. Dat maakt het alleen maar lastiger.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 juli 2018, 19:05:33 »
Herkenbare situatie, in het begin had ik dit ook met mijn vriend. In zijn eerdere relatie van 2 jaar was hij ook nog nooit klaargekomen met haar, niet door seks en niet door hand/mondwerk. Hij kon het alleen bij zichzelf doen. De eerste paar keren met mij lukte het ook niet, maar na een keer of 5 was het opeens gelukt. Wij hebben nu al 3 jaar samen seks, en sinds dat ene moment is het eigenlijk gewoon altijd gelukt. Het duurt vaak wel wat langer, maar dat vind ik alleen maar chill (beter dan heel vroeg klaarkomen, zoals veel jongens!) Hij denkt zelf dat het iets mentaals was waar hij zich overheen moest zetten, in combinatie met dat hij de seks met mij veel dieper en passioneler vindt dan met zijn ex.

Geef in elk geval niet op, probeer veel verschillende standjes uit en kijk wat jullie het fijnst vinden. Pijp hem misschien tussendoor. Laat hem misschien zelfs zichzelf tussendoor wat aftrekken, dat kan hem ook op gang helpen. En vooral: probeer niet vanaf het begin steeds de druk te voelen dat hij klaar moet komen. Seks kan ook leuk en lekker zijn als je niet klaarkomt, en wie weet gebeurt het dan ooit vanzelf gewoon.

Niet citeren graag, ik haal dit later weg
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Sooshi Cream

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 juli 2018, 20:10:30 »
Bedankt voor de reacties, jullie zijn lieverds!

Anna

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2018, 21:04:44 »
Het kan ook liggen aan hoe hij masturbeert (neem ff aan dat hij dat wel doet).
Als hij dat met teveel stimulatie doet (ofzo, ik heb me er niet heel erg in verdiept) dan kan het zijn dat hij bij minder stimulatie ('normale seks' zeg maar) niet meer klaar kan komen. Dan helpt dus stoppen met de verkeerde manier van masturberen.

If you expect nothing from somebody you are never disappointed.
― Sylvia Plath, The Bell Jar