Auteur Topic: Morning after pil, dag 2 van inname pil  (gelezen 477 keer)

Magda

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 juli 2018, 10:52:42 »
Ik had op dag 2 waar ik mijn pil nam, onveilige seks. Normaal is hij niet klaar gekomen in mij dat zegt hij, ik weet niet zeker door weinig ervaring. De seks duurde niet lang. Ik zit ook al enkele jaren aan de pil. Maar mijn vorige cyclus was wat veranderd. Ik heb 15uur erna een MAP ingenomen. Nu ben ik niet echt zeker of het zijn werk heeft gedaan omdat ik nog geen 7 dagen mijn pil innam.
Ben ik nu ook onbeschermdend voor mijn hele cyclus doordat ik de MAP heb ingenomen?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 08 juli 2018, 11:55:22 »
Ik had op dag 2 waar ik mijn pil nam, onveilige seks. Hoe bedoel je onveilige seks? Je gebruikt de anticonceptiepil neem ik aan? Al enkele jaren? Dus hoe heb jij onveilige seks??
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Magda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 juli 2018, 12:50:34 »
Ik had toen seks zonder condoom. Maar ik vorige maand ook een map ingenomen en ik ben niet zeker of ik al beschermend was na 7 dagen mijn pil te nemen in die zelfde cyclus. In mijn nieuwe cyclus had ik er nog maar 2 genomen

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 juli 2018, 13:14:00 »
Jezus Christus je kan toch niet elke maand een MAP innemen. Waarom had je toen die MAP ingenomen dan?

Ik gebruik zelf de anticonceptiepil niet maar ik kan je in ieder geval garanderen dat de veiligheid niet gegarandeerd is nu. Maar hoe nu verder weet ik ook niet precies. Ik zou het minimaal 1 maand met condoom doen en als je dan een hele maand de pil normaal genomen hebt dan zou ik het weer vertrouwen. Maar misschien kan het ook wel na een week al, geen idee.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 10 juli 2018, 04:56:57 »
Lees die gebruiksaanwijzing van de pil eens. Dat scheelt je een hoop gedoe ;)
la vie est belle

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 juli 2018, 07:37:29 »
Lees die gebruiksaanwijzing van de pil eens. Dat scheelt je een hoop gedoe ;)

Dit.
Of laat je voorlichten in de apotheek.

Je slikt een hoop extra onnodig hormonen heb ik het idee.
Frankly, my dear, I don't give a damn.