Auteur Topic: Mijn vriend heeft een fetish  (gelezen 1263 keer)

lisalisalisa

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 16 april 2020, 08:31:57 »
Hoi iedereen,

Even een korte uitleg: Ik woon nu al 4 maand samen met mijn vriend.
Ik ben aan het werk en hij heeft verlof.
Dus ik werk om 4 uur snachts tot 12 uur smiddags maar ik kies wanneer ik m'n pauze kan nemen (ben zelfstandig koerier)

Dus ik besloot rond 6 uur om nog eens een halfuurtje bij m'n vriend in bed te kruipen voor ik aan m'n ronde begin.

Dus ik ging op bed liggen hij werd wakker, en ik wou hem een knuffel geven en ik voelde dat hij iets aanhad dat ik niet gewend was.

Dus ik deed het licht aan en trok het deken weg en daar lag hij in een blauw turnpakje... :O
Nou ik vroeg hem wat hij droeg en hoe hij daar aan komt.

Hij keek echt verschrikt aan dat ik hem betrapt had, hij legde uit dat hij het fijn vond om badpakken en turnpakjes te dragen om in te slapen, of onder zijn kleren te dragen, dat zat lekker rond z'n lichaam het is een soort fetish legde hij uit en hij heeft een paar trunpakjes en badpakken liggen.

Nou ik vind het wel iets raar, ik zei we spreken hier later wel nog over, maar ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken...

Hebben jullie toevallig ook zoiets meegemaakt, wat was jullie reactie hier op?

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2020, 18:45:39 »
Niet zoiets meegemaakt..
Maar ik snap volkomen als je hier opeens een beetje van schrikt. Zelf vind ik de 'fetish' best onschuldig, Het is iets van hem, en hem alleen, en hij had het dus ook geprobeerd om voor zich te houden; dus als het zo blijft, kan je daar mee leven? ook kan ik het begrijpen als je daar niet voor kiest.. Als zoiets je oncomfortabel maakt, denk ik niet dat het een dealbreaker met zijn voor heel je relatie, maar maak het dan bespreekbaar en misschien kan je er meer begrip uit halen en ''afspraken'' als je er verbaal er over hebt. En als je nu niet weet wat je er van moet vinden, geef jezelf de tijd, praat er over; en dan kom je vast wel uit op een conclusie !!

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 mei 2020, 18:59:29 »
fetishen hebben we allemaal en daar kun je je best voor schamen. als jij je er niet comfortabel bij voelt, hoef je hier natuurlijk geen onderdeel van uit te maken. ik denk dat het vooral belangrijk is dat je het respecteert en je hem er niet belachelijk om maakt, het is iets kwetsbaars. succes er mee, ik snap dat je er mee zit!! :)