Auteur Topic: Mijn eerste keer.  (gelezen 2099 keer)

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 oktober 2018, 22:18:11 »
Hey ladies,

Ik heb een vraagje.
Vandaag was het mijn eerste keer geslachtsgemeenschap, nou zit het zo dat ik echt een vreselijke pijn had! Het was op een gegeven moment niet meer te verdragen! Het voelde alsof er met een mes in mij werd gestoken. Nu vraag ik mij af of dit hartstikke normaal is of dat dit toch niet normaal is voor de eerste keer. Ik ben zoo bang dat ik vaginisme heb :(

Mijn tweede vraag is omdat ik nog pijn had ben ik even gaan kijken down under hoe het eruit ziet en er is iets bloedrood wat in de ingang van mijn vagina zit en de grootte van een doperwt heeft. Het doet geen pijn maar ik maak me oprecht zorgen want heb dit nooit gezien bij mijzelf. Ook weet ik niet wat dit is. Kan het komen doordat hij misschien te hard erin ging en het nu geïrriteerd is geraakt?

xxx
« Laatst bewerkt op: 04 oktober 2018, 22:22:28 door Haunted »
L'histoire s'écrit et c'est moi qui a le stylo.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 22:24:54 »
Was je te gespannen? Was je niet nat genoeg? Je hoeft echt niet meteen aan vaginisme te denken, bij de eerste keer is het doodnormaal dat alles nog niet soepel verloopt. Probeer het gewoon rustig eens opnieuw, zorg ervoor dat je echt in de mood bent (voorspel etc). Glijmiddel zou ook wat kunnen helpen.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Haunted

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 oktober 2018, 22:29:11 »
Was je te gespannen? Was je niet nat genoeg? Je hoeft echt niet meteen aan vaginisme te denken, bij de eerste keer is het doodnormaal dat alles nog niet soepel verloopt. Probeer het gewoon rustig eens opnieuw, zorg ervoor dat je echt in de mood bent (voorspel etc). Glijmiddel zou ook wat kunnen helpen.

Ja, ik heb wel het gevoel dat ik te gespannen was en dat voorspel toch wel wat langer geduurt mocht hebben.
Ik was gewoon puur bang dat de pijn te heftig was en dat er iets mis met mij is haha.
L'histoire s'écrit et c'est moi qui a le stylo.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 oktober 2018, 22:33:26 »
Snap ik, kan ook heel spannend zijn. Vaak is het gewoon een kwestie van tijd, je lichaam moet wennen en jullie moeten aan elkaar wennen. Gewoon verder experimenteren, het is nog veel te vroeg om zulke conclusies te trekken :)
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 oktober 2018, 11:12:32 »
Bij veel meiden doen de eerste paar keren pijn. Meestal vermindert dit nadat je het vaker doet.

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 oktober 2018, 19:26:32 »
Bij veel meiden doen de eerste paar keren pijn. Meestal vermindert dit nadat je het vaker doet.

Dit inderdaad!
Lekker rustig aan doen, eventueel glijmiddel/condooms met glijmiddel gebruiken, dat kan helpen! En inderdaad goed voorspel zodat je wat meer opgewonden bent en je beter op je gemak voelt
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

xJenni

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 oktober 2018, 14:40:07 »
vervelend dat de eerste keer geen goede ervaring voor je was!
ik zou niet meteen van het ergste uit gaan, ik denk dat je gewoon erg gespannen was en daarom niet opgewonden en je vagina dus niet nat was. als je vagina niet nat is vanbinnen kan seks enorm pijnlijk zijn. probeer de volgende keer glijmiddel of een condoom met glijmiddel, dit maakt het makkelijker.
je vagina is nu rood omdat het geïrriteerd is, dat is vrij normaal. wacht een paar dagen af tot je weer seks hebt zodat het kan herstellen.
als glijmiddel niet helpt en het blijft veel pijn doen kun je naar de huisarts of GGD voor advies.
succes!