Auteur Topic: Met 2 jongens seks  (gelezen 3700 keer)

Suzannniee

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 december 2019, 10:40:10 »
Hey
Het zit zo, ik heb zeg maar 2 scharrels, ze weten ook van elkaar dat ze ‘bestaan’. Nu is het zo dat jongens het liever doen zonder condoom. Hier heb ik totaal geen problemen mee zolang ik weet dat ze niks bij zich dragen. Nu weet ik van allebei dat ze niks hebben, maar toch doe ik het met eentje nog met condoom. Puur omdat ik niet zeker weet of je wel met 2 verschillende jongens zonder kan. Ik had het hier laatst ook met vriendinnen over, en daar waren de meningen ook verschillend. Nu is dus mijn vraag; als je weet dat ze allebei niks hebben kan je dan de ene dag met de ene en de andere dag met de andere zonder condoom vrijen?
Ik zit overigens wel gewoon aan de pil.

En voor als je je afvraagt waarom ik 2 scharrels heb en niet voldoende heb aan 1. Laat me ;)
« Laatst bewerkt op: 30 december 2019, 10:49:42 door Suzannniee »

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2019, 15:26:45 »
Als zij en jij niets hebben, zou het geen probleem moeten zijn. Alleen als zij er ook nog iemand naast hebben (al is het maar voor één keer)... =)

(Ik zou dit als jongen uit hygiënisch oogpunt wel moeilijk vinden trouwens. Haha. Om nu in een meisje te ‘kwakken’ waar gister iets van een andere gozer in gezeten heeft -en dan nog zit, waarschijnlijk- ja. Dat zou mijn ding niet wezen. 😂)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2019, 13:03:51 »
Het lijkt mij niet zo veilig. Jij hebt nu ook twee scharrels, dus misschien hebben zij er ook meerdere? Zo zeker kun je er dan niet van zijn dat ze niks hebben, denk ik dan. Misschien een goed idee om jezelf dan wel regelmatig te laten testen, SOA's zijn vaak ook niet zo snel duidelijk bij vrouwen.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2020, 13:32:49 »
In principe als jullie alle drie niets hebben kan het gewoon maar je weet inderdaad niet of zij ook met andere mensen nog seks hebben.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

lichtpaars

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2020, 17:15:31 »
En doe je het inmiddels met hun beiden zonder condoom?