Auteur Topic: Menstruatie of zwanger?  (gelezen 654 keer)

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 december 2020, 12:35:34 »
Hoi...
Ik vraag met af of een van jullie dit ooit meegemaakt heeft en mij misschien verder kan helpen?😅
Sinds gisteravond heb ik wat last van donkerbruin bloedverlies en echt maar heel weinig.. laten we zeggen ongeveer een maandverbandje vol tot en met nu. Sinds vanmorgen ook wat last van menstruatiepijn. Ik heb al sinds 2 weken aventoe steken in mijn tepels en sinds een paar dagen last van mijn borsten. Ook heb ik sinds een paar dagen wat last van mijn onderrug. Ik ben 8 oktober voor het laatst ongesteld geweest en heb vorige maand overgeslagen en doorgeslikt met de pil. Ook heb ik al een paar weken dat in enorm misselijk ben en op sommige dagen zelfs zo erg dat ik geen hap door mijn keel krijg ook van geuren word ik misselijk. Heb tot nu toe 2x enorme koppijn gehad dat ik er amper van kon slapen. Ook heb ik al ongeveer een week last van diarree... ben een paar x de pil vergeten en heb hem daarna niet meer genomen puur omdat ik het erg druk had en er niet over na heb gedacht op dat moment. (Super stom ik weet het) maar mijn vraag is..? Zijn dit zwangerschapkwaaltjes of is het toch menstruatie? Ik zou pas over 4/6 dagen ongesteld moeten worden....

Veel liefs..
xx

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2020, 13:15:03 »
hey! ik denk dat het heel moeilijk is hier wat op te zeggen. die erge misselijkheid en niet tegen bepaalde geuren passen wel bij zwangerschap en ik weet zo 1-2-3 ook niet wat daar verder achter kan zitten (behalve andere grote wijzigingen in je hormonen). een test doen is wel aan te raden dan in dit geval, dan weet je het maar zeker. wat je natuurlijk niet aangeeft is hoevaak je seks hebt gehad, al is 1x voldoende natuurijk rond de tijd dat je de pil vergeten bent de kans is wel kleiner met 1 dan met 10. nogmaals, ik zou een test doen (al is dat altijd heel spannend)

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 december 2020, 13:35:10 »
Ik zou zo niet weten hoeveel keer ik seks gehad heb maar ik durf wel met zekerheid te zeggen dat ik de dag dat ik de pil vergeten ben seks gehad heb en idd 1x is al genoeg vandaar dat ik me zo veel zorgen maak😅😅
Ik ben in de tussentijd geen bloed meer verloren eigenlijk maar echt minimaal met afvegen dus maak me steeds meer zorgen.
Ik wil idd graag een test doen maar durf niet zo goed😅 als het zo is is het van harte welkom maar zou hier liefst nog even wachten.

evelienZ

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 december 2020, 14:09:41 »
ik begrijp je goed! zou het toch doen! lucht daarna enorm op of je weet het maar en dan is het ook wel fijn dat je er snel bij bent!

ps ik heb je een prive berichtje gestuurd

Anoniem graag

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 december 2020, 14:18:35 »
Ben nog niet zo lang bekend hier hoe kan ik dat zien?🙈😅

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 december 2020, 14:38:26 »
Als je rechts boven in kijkt, staat er volg ons | een vergrootglas | je profielfoto | een praatwolkje | een bliksemschicht
En als je dan op het praatwolkje klikt, kom je er wel
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?