Auteur Topic: Liegen over je aantal sekspartners  (gelezen 732 keer)

StephanieL

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 september 2020, 15:01:35 »
Hoe eerlijk moet je hierover zijn?

Een jaar geleden had een vriendin van me een poolparty gegeven. Toen we al behoorlijk dronken waren was mijn vriendin gestruikeld waarmee ze haar handdoek verloor en duidelijk was haar vriend kwaad dat de aanwezige mannen wat nafloten. Dan kwam de opmerking van een van de mannen: "maak je niet druk, iedere man heeft hier heeft haar tieten en haar kont toch al ooit eens gezien" waarop een ander antwoordde: "ik denk dat iedereen hier zelfs al zijn saus er eens over heeft gespoten".

Die laatste grap was natuurlijk ongepast maar bracht wel wat discussies van start tussen haar en haar vriend. Zij heeft nooit een relatie gehad voor hem maar heeft wel met veel verschillende jongens sex gehad, maar durfde dat blijkbaar niet tegen hem zeggen. Nu is hij boos omdat hij veronderstelt dat er wel redelijk wat mannen iets van haar heeft gekregen en die discussies lopen nu al een jaar tussen hen. Nu kwam die vriend gisteren naar mij en vroeg hij of ik wist hoeveel partners ze heeft gehad aangezien ik haar al zo lang ken. Ik was eerlijk en zei dat ik niet zeker wist maar dat ze een hele tijd geleden tegen me zei dat ze al aan de 50 zat. Nu hebben ze weer ruzie omdat ze blijkbaar niet meer dan 20 heeft gezegd en ik iets anders heb bevestigd en is ze ook een beetje pissig op mij.

Ik vind daar totaal niets ergs aan dus waarom is het een issue voor haar vriend en waarom durft zij niet gewoon de waarheid zeggen? Toch niets om beschaamd over te zijn gezien ze daar vroeger zeer zelfzeker een keuze voor heeft gemaakt. Ze moest telkens lachen als haar vriendinnen haar voor de grap een slet noemden en ze durfde haarzelf zo te noemen en nu plots wil ze voorkomen als maagd?

Wat vinden jullie van deze situatie en het liegen over je sekspartners in het algemeen?

fitgirlangella

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2020, 10:14:10 »
Ik vind dat je hierin wel eerlijk moet zijn. Al vind ik ook dat haar vriend haar niet mag afrekenen voor haar verleden. De een heeft nou eenmaal een wilder verleden dan de ander. Ik snap alleen wel dat haar vriend het niet fijn vindt dat ze hierover heeft gelogen. Hiermee schendt ze zijn vertrouwen want als ze hierover liegt waarover heeft dan bijvoorbeeld nog meer gelogen. Het liegen is hier hoogstwaarschijnlijk meer het probleem dan het aantal bedpartners dat ze heeft gehad

ScratchingTheItch

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 oktober 2020, 21:43:08 »
Die dubbele moraal maakt me kotsmisselijk. Vraag me af hoe die situatie was gelopen als zij een man was. Dus ze heeft er flink op los geneukt in het verleden, dit maakt je vriendin niet minder een mens dan een ander. Hopelijk accepteert ze dit zelf en durft ze er naar haar partner openlijk voor uit te komen, omdat ie het kennelijk zo graag wil weten...