Auteur Topic: Leeftijd ontmaagding  (gelezen 863 keer)

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 12 juli 2018, 16:34:07 »
Hey,

Denken jullie dat je de eerste keer moet doen met iemand die echt bijzonder is of is dat maar gewoon een beetje een taboe.
En op welke leeftijd denken jullie dat je het best ontmaagd kan worden?

Jill

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 juli 2018, 16:37:13 »
Ik denk niet dat er een leeftijd is waarop je het best ontmaagd kan worden, dit is voor iedereen persoonlijk en zolang het voor jou goed voelt en je er klaar voor bent dan is dat goed. Wel denk ik dat alles onder de 15 echt te jong is, dat de kans heel klein is dat je er dan klaar voor bent.

Verder zou ik persoonlijk niet ontmaagd willen worden door een one night stand of iets, maar als anderen dat wel willen dan is dat ook helemaal prima. Als je iemand vertrouwt en diegene behandelt je gewoon met respect is het goed naar mijn idee

Anoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 12 juli 2018, 16:43:10 »
Ik denk niet dat er een leeftijd is waarop je het best ontmaagd kan worden, dit is voor iedereen persoonlijk en zolang het voor jou goed voelt en je er klaar voor bent dan is dat goed. Wel denk ik dat alles onder de 15 echt te jong is, dat de kans heel klein is dat je er dan klaar voor bent.

Verder zou ik persoonlijk niet ontmaagd willen worden door een one night stand of iets, maar als anderen dat wel willen dan is dat ook helemaal prima. Als je iemand vertrouwt en diegene behandelt je gewoon met respect is het goed naar mijn idee

Ja dat is wel waar. Dankjewel ik denk er nog wel even over na en als je er zo naar kijkt is het inderdaad voor iedereen anders

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 juli 2018, 16:53:11 »
Het hoeft natuurlijk niet, maar ik ben zelf heel blij dat ik heb gewacht zodat ik het voor het eerst kon doen met iemand waar ik van hield.

Een beste leeftijd bestaat ook niet, maar ik vind persoonlijk vanaf 17/18 dat mensen er dan over het algemeen volwassen genoeg voor zijn. Als ik kijk naar mijn vroegere vriendinnen, die rond hun 14/15e ontmaagd werden, waren die echt veel te jong. Een paar jaar daarna schaamden ze zich dat ze het op zo'n leeftijd al hadden gedaan en de meesten hadden ook spijt.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 12 juli 2018, 17:30:25 »
Persoonlijk zou ik het alleen met een speciaal iemand willen doen. Als anderen door een one night stand o.i.d. willen worden ontmaagd, moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik ga daar niet over oordelen (zolang je maar 18+ bent).
De ideale leeftijd bestaat niet echt naar mijn mening. Vanaf een jaar of 17 of 18 vind ik het wel prima. Onder de 16 vind ik eigenlijk te jong.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Taco

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 juli 2018, 17:34:21 »

fxckessx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2018, 18:19:16 »
Ik ben op mijn 17e ontmaagd, en ik was er klaar voor.

Roses

• Global Moderator
  • Take time to smell the roses 🌹
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 12 juli 2018, 18:47:12 »
Persoonlijk zou ik het alleen met een speciaal iemand willen doen. Als anderen door een one night stand o.i.d. willen worden ontmaagd, moeten ze dat helemaal zelf weten. Ik ga daar niet over oordelen (zolang je maar 18+ bent).
De ideale leeftijd bestaat niet echt naar mijn mening. Vanaf een jaar of 17 of 18 vind ik het wel prima. Onder de 16 vind ik eigenlijk te jong.
This night is sparkling ✨

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 15 juli 2018, 13:13:13 »
Ik ben 14, en wil nog laaaaang niet ontmaagd worden. Ik vind mezelf nog veel te jong. Maar ik ken ook meiden die al op hun 13e ofzo ontmaagd werden. Tja, moet iedereen zelf weten maar ik hoef dat niet. En dan hoor ik ook nog eens dat er meiden van 14, 15 zijn die zwanger zijn. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik 15 zijn als ik zou gaan bevallen nou moet er niet aan denken om nu al moeder te worden
la vie est belle

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 15 juli 2018, 13:56:40 »
Ik was 17, goede leeftijd.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 juli 2018, 23:55:38 »
Ik was ook zeventien en destijds met iemand die ik wel vertrouwde, maar niet perse een relatie mee had. Ik denk vooral dat het belangrijk is dat je je fijn bij diegene voelt en de persoon in kwestie ook rekening met jou moet houden.

Saskia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 17 juli 2018, 15:28:24 »
Hier ook 17 en met mijn beste vriend. Nu al wel een paar relaties verder  B)
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2018, 15:31:36 door Saskia »

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 17 juli 2018, 15:39:04 »
16 en paar maanden en veel te jong voor mij.
Geen spijt ofzo hoor, maar ik was gewoon te jong.

- Ik zeg niet dat dat voor elke 16-jarige geldt, ik spreek voor mezelf)
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 18 juli 2018, 20:19:46 »
Nee, ik denk dat je echt niet per se je eerste kees seks moet hebben met iemand die speciaal is. Maar ik denk dat het voor jezelf wel goed is als je je echt op je gemak kan voelen bij die persoon en voelt dat je er klaar voor bent.
Er is denk ik geen ideale leeftijd voor eerste keer seks. Maar ik denk wel dat er een minimale leeftijd is, rond de 16/17 jaar.