Auteur Topic: Klaar voor seks, maar single..  (gelezen 4248 keer)

Anoniempjeuhh

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 november 2017, 20:37:57 »
Ok dus.. Ik heb nog nooit een lief gehad ofzo (en dat interesseert me momenteel ook niet) maar voel me al een hele tijd volledig klaar voor mijn ontmaagding. Dat was nooit lastig maar nu begin ik ook eeecht het gevoel te hebben dat ik gewoon amper nog kan wachten! Maar hoe pak ik dat dan aan? Ik heb wel iemand in gedachten waar ik het misschien wel mee wil doen (maar ben er niet verliefd op), maar hoe maak ik dat dan (zo subtiel mogelijk) duidelijk zodat het dan ook echt eens gebeurt? Of moet ik echt gewoon wachten tot de moment vanzelf komt, ook al duurt dat dan nog een jaar? Help aubb!! 😳
« Laatst bewerkt op: 03 november 2017, 21:51:54 door Anoniempjeuhh »

Pizzagoras

• Global Moderator
  • A2+B2=C2
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 november 2017, 21:47:48 »
1. Je kunt wachten totdat je een vriend(in) hebt
2. Je zoekt iemand die je wil ontmaagden

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik denk dat wanneer het zover is, toch niet zo klaar voor bent als je denkt
This night is sparkling ✧ || Naaaaaaaah sowhenyaaaa gonna buy me a pizza brah

Ashperge

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 november 2017, 22:16:33 »
Ik zou persoonlijk wachten tot je een relatie hebt met iemand waarvan je houdt. Je zou er achteraf spijt van kunnen krijgen dat het met een random iemand is gebeurd. Maar als je het perse wil, maakt contact met die jongen, spreek met hem af, zorg dat je je op je gemak voelt bij hem.
"Some dance to remember, some dance to forget"

Sanseveria

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 november 2017, 23:21:32 »
Kijk, de eerste keer is overrated, seks is iets wat enkel met ervaring beter wordt. De eerste keer is best ongewennig  en ongemakkelijk.

Aan jou de keuze om die eerste awkwardheid met een random persoon (die je hopelijk wel vertrouwt) te doen, je gaat sowieso het gevoel hebben van "was dit het? maakt iedereen hier zich zo druk om?" Maar na een paar keer casual seks wordt het vast beter en bouw je ervaring op.

Of je wacht tot je het kan delen met iemand waar je om geeft, het zal even onwennig zijn, maar het is wel met iemand waar je iets voor voelt.

Beide scenario's hebben zo zijn voor en nadelen, afhangend van hoe jij als persoon bent kan de ene keuze beter zijn dan de andere. Als jij jezelf ziet als iemand die graag seksueel wil experimenteren met meerdere mensen en/of friends with benefits, ga ervoor. Maar als het enkel is omdat je nu ene beetje horny bent en je eerder nieuwsgierig bent naar hoe het is, zou ik nog even wachten.

Ook zou ik je leeftijd laten meespelen, als je onder 17/18 bent zou ik gewoon nog wat wachten, ben je ouder, maakt het wat minder uit.

Eender wat je kiest; jouw keuze, geen enkele van de 2 maakt je tot een preuts/onervaren persoon of slet.

(Ik ben heel blij dat ik heb gewacht tot ik met mijn huidige vriend samen was, ik was 18 maar al best lang "klaar")
I'm borderline happy and I'm borderline sad, i'm borderline good and i'm borderline bad, I live my life in shackles, but I'm borderline free, I used to be blind and I still can't see ~ Tove Styrke ~ http://helemaal-niemand.tumblr.com/

Anoniempjeuhh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 november 2017, 12:41:13 »
Ok bedankt allemaal, ik ga nu nog geen moeite doen om het zover te krijgen en gewoon zien hoe het loopt. Nog even wachten zal idd wel niet zo erg zijn 😛
Het maakt me opzich niet uit dat het met een random persoon zou gebeuren maar ik zit op een enorm preutse school (en jongens gaan alleen met jongens om en meisjes alleen met meisjes, tenzij je enorm populair bent..) dus om het zover te krijgen zou waarschijnlijk best een uitdaging worden... Anyways thank you all!

Jongen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2017, 23:23:12 »
Heeey anoniempje
Ik heb het zelfde probleem, ik ben ook klaar voor de eerste keer. Alleen ik ben single, mij maakt het eigenlijk ook niet meer uit wie het is. (Als het maar een meid is).

Als je contact met me wilt opnemen
Snapchat:
« Laatst bewerkt op: 11 november 2017, 11:10:20 door kopjechino »

BrokenDreams

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2017, 23:33:35 »
laughing7. wtf ^

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 11 november 2017, 00:05:41 »
Heeey anoniempje
Ik heb het zelfde probleem, ik ben ook klaar voor de eerste keer. Alleen ik ben single, mij maakt het eigenlijk ook niet meer uit wie het is. (Als het maar een meid is).

Als je contact met me wilt opnemen
Snapchat:Heeleiden

Hi Sam, sorry dit is hier niet de bedoeling.  :zwaai:
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Pizzagoras

• Global Moderator
  • A2+B2=C2
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 11 november 2017, 09:57:22 »
Hi Sam, sorry dit is hier niet de bedoeling.  :zwaai:

Huh, hoe weet je dat hij Sam heet? :fieuw:
This night is sparkling ✧ || Naaaaaaaah sowhenyaaaa gonna buy me a pizza brah

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 11 november 2017, 11:09:55 »
Huh, hoe weet je dat hij Sam heet? :fieuw:

E-mailadres.  B)
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

NoNamer03

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 07 januari 2018, 19:16:21 »
tieten