Auteur Topic: Kans op zwangerschap?  (gelezen 4283 keer)

TheNailAddict

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 25 oktober 2010, 18:31:49 »
Gadver, poespoeperd. =\

Maaaar: aan de ene kant vind ik het raar dat het eruit druipt als het van jezelf is, dan moet je wel heeeel nat zijn geweest. En aan de andere kant denk ik toch niet dat je zwanger bent omdat die woensdag je eisprong al zo'n 14 dagen geleden moest zijn geweest en woensdag je eitje dus allang 'dood' was.
wwww.thenailaddict.blogspot.com

Annet

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 25 oktober 2010, 18:33:03 »
maar.. hoe zou het kunnen dat je zwanger bent terwijl het condoom omzat en niet gescheurd is?
Ik was ook vet spastisch toen ik een paar dagen niet ongesteld werd, maar wanneer je gespannen bent kan veranderen er ook dingen in je lichbaam en kan het langer duren voor je ongesteld wordt.

SmileShine

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: 26 oktober 2010, 14:16:42 »
Als het condoom niet gescheurd is, kan er niks aan de hand zijn. Test kun je indd doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden. Maar zoals al is gezegd, als je seks hebt gehad op het einde van je cyclus, is je eisprong allang geweest. Ik zou om jezelf gerust te stellen een test doen en in de tussentijd niet teveel stressen!

jooooo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 oktober 2010, 19:38:46 »
ik snap dat je je zorgen maakt, daar heb ik nou ook altijd last van terwijl ik het ook veilig doe maar niet aan de pil ben.. ;). maar idd gewoon voor de zekerheid een test doen.

andisayWHATEVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 27 oktober 2010, 01:25:49 »

Gadver, poespoeperd. =\

Maaaar: aan de ene kant vind ik het raar dat het eruit druipt als het van jezelf is, dan moet je wel heeeel nat zijn geweest. En aan de andere kant denk ik toch niet dat je zwanger bent omdat die woensdag je eisprong al zo'n 14 dagen geleden moest zijn geweest en woensdag je eitje dus allang 'dood' was.

hehe daarom zei ik ook goede seks. enige keer dat ik echt goede seks had, had ik ook een druiper van hier tot tokio.

Swishers

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 27 oktober 2010, 01:40:10 »
ik had ook een tijdje last van heelveel vaginavocht lekken naa de seks ik ben toen naar de dokter geweest en het bleek toen een schimmelinfectie te zijn heb medicijnen gekregen en toen het weg was had ik geen last meer van het lekken van vaginavocht.

Elsemieke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 27 oktober 2010, 20:48:55 »
als er geen gaatje in zat was het geen sperma (;