Auteur Topic: Kans op zwangerschap?  (gelezen 4281 keer)

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 oktober 2010, 20:16:26 »
Hee allemaal,
Ik weet dat er hier een aparte sticky voor is, maar ik moet eigenlijk even snel en zo duidelijk mogelijk antwoord hebben.
Ik ben niet aan de pil, en mijn vriend en ik hebben dus gewoon seks met condoom.
Nu hadden we het afgelopen woensdag voor het laatst gedaan. Allemaal leuk en wel, maar toen ik van hem afging, droop er dus zegmaar sperma en vocht uit me vagina. Dus ik begon hem in bed helemaal te trippen dat de condoom gescheurd was. M'n vriend naar de wasbak lopen met dat ding en vult hem met water, maar er zat geen gaatje in. Condoom was dus niet gescheurd. Nouja, is het dus eigenlijk normaal dat er bij mij gewoon letterlijk vocht en sperma eruit druipt?
Het kan haast niet van me vriend zijn, maar ik vind het ook zo vreemd allemaal.
Daarnaast, ik moest óók woensdag ongesteld worden, en ik ben het nu nog steeds niet. Dat is dus nog meer verontrustend en de reden dat ik nu denk dat ik zwanger ben..

Wat denken jullie?
Xxx

Goku

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:17:16 »
Zwangerschapstest?

Monofoob

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:17:54 »
Als er geen gaatje inzit lijkt het me niet dat er wat in je is gekomen.. Weet je zeker dat het sperma is?

ANNNNZ

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:18:24 »
is het niet gewoon vocht van jezelf ?
it\\\\\\\\\\\\\\\'s not always about rainbows and butterflies

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:18:35 »

Zwangerschapstest?

Gaat me vriend morgen halen. Maar is die zwangerschapstest nu al wel betrouwbaar? We zijn nu na woensdag 4 dagen verder, morgen 5.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:18:40 »
Vocht wel(de hoeveelheid zal bij iedereen wel anders zijn), maar sperma terwijl je wel een condoom hebt gebruikt?

Heeft hij de condoom gevuld toen er nog sperma in zat?

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:19:55 »

Als er geen gaatje inzit lijkt het me niet dat er wat in je is gekomen.. Weet je zeker dat het sperma is?

Ehm, het was wit? Ja het kan ook voorvocht zijn. Maar sws, daarvan kun je ook zwanger raken.

Pianissimo

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:20:00 »
Weet je zeker dat het sperma was wat er bij jou uit loopt? Je lichaam maakt zelf namelijk ook 'spul' aan dat er wit uit kan zien.

Bovendien heb je woensdag seks gehad, de dag dat je ongesteld had moeten worden, en je was het toen ook nog niet. Dus het hoeft niet per se door de seks te komen, het kan ook zijn dat je nu zó aan het stressen bent dat het later is. Het kan zelfs aan je voeding van de afgelopen tijd liggen.

Als je een vaste vriend hebt denk ik dat het trouwens wel verstandig is om toch maar aan de pil te gaan ;)

De zwangerschapstest kun je doen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden maar in jou geval is het een beetje raar, aangezien dat de dag is waar het om gaat.

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:20:39 »

Vocht wel(de hoeveelheid zal bij iedereen wel anders zijn), maar sperma terwijl je wel een condoom hebt gebruikt?

Heeft hij de condoom gevuld toen er nog sperma in zat?

Ik geloof het wel ja.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:23:33 »
Ik weet het niet maar, heeft dat niet weinig zin om te zien of het lekt? Volgens mij moet de condoom dan schoon zijn. Maar zoals ik al zei: ik weet het niet.

Misschien had je ook een morning after pil moeten halen, maar daar is het nu al te laat voor.

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:23:44 »

Weet je zeker dat het sperma was wat er bij jou uit loopt? Je lichaam maakt zelf namelijk ook 'spul' aan dat er wit uit kan zien.

Bovendien heb je woensdag seks gehad, de dag dat je ongesteld had moeten worden, en je was het toen ook nog niet. Dus het hoeft niet per se door de seks te komen, het kan ook zijn dat je nu zó aan het stressen bent dat het later is. Het kan zelfs aan je voeding van de afgelopen tijd liggen.

Als je een vaste vriend hebt denk ik dat het trouwens wel verstandig is om toch maar aan de pil te gaan ;)

De zwangerschapstest kun je doen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden maar in jou geval is het een beetje raar, aangezien dat de dag is waar het om gaat.

Tja, ik weet niet of het van mij was of van hem. Het zal haast wel van mij moeten zijn geweest aangezien de condoom echt niet gescheurd was. Maar het feit dat het er gewoon uitdroop was een beetje creapy eigenlijk, dus ik schrok behoorlijk.
Heb bijna 8 maand, en ik wil ook aan de pil. Moet me moeder nog even overhalen ;p
Maar ik zie het wel met die test, toch bedankt!

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:24:14 »
Je kunt ook zelf de pil halen.

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:24:14 »
Wss is het gewoon vocht van jezelf. En als je het hebt gedaan op de dag die normaal de laatste van je cyclus is, is je eisprong allang geweest.
99,9% dat je niet zwanger bent.

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:25:00 »

Ik weet het niet maar, heeft dat niet weinig zin om te zien of het lekt? Volgens mij moet de condoom dan schoon zijn. Maar zoals ik al zei: ik weet het niet.

Misschien had je ook een morning after pil moeten halen, maar daar is het nu al te laat voor.

Hoezo zou die dan schoon moeten zijn?

xFlauntease

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:26:55 »

Je kunt ook zelf de pil halen.

Gewone anticonceptiepil? Daar moet toch een ouder of voogd bij mee? Om toestemming te geven?

Lovebird

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:33:15 »
daar hoef je geen ouder of voogd voor mee te nemen, ik was 15 toen ik aan de pil wilde. heb gewoon een afspraak gemaakt en uitgelegd waarom ik aan de pil wou en nouja ze deed verder niet moeilijk.

BellyBag

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:33:56 »
Inderdaad dat kan gewoon. Je kunt ook afspreken dat de rekening niet bij je ouders terecht komt.

Jamie

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2010, 20:58:14 »
ga gewoon aan de pil, heb je van dat gestress geen last meer! (:
27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 24 oktober 2010, 21:03:51 »

[...]

Gewone anticonceptiepil? Daar moet toch een ouder of voogd bij mee? Om toestemming te geven?

Nope. Kun je gewoon zelf halen.

Marieke

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 24 oktober 2010, 21:25:34 »
ik denk dat het dan geen sperma kan zijn..
en maak je vooral niet al te veel druk, hoe meer je je druk gaat maken, hoe groter de kans bestaat dat je ongesteldheid uitblijft JUIST omdat je je dood stresst. en anders een zwangerschapstest.. maar die kun je niet meteen gebruiken want volgensmij kan je zegmaar niet meteen aan je urine zien of je zwanger bent

robin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 24 oktober 2010, 21:39:25 »
Het kan ook dat je nog niet ongesteld bent doordat je je zorgen maakt. Door de stress komt het meestal ook later.

Sweetscented

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 25 oktober 2010, 02:13:41 »
Afscheiding en vaginavocht? Ik heb echt geen idee. Het is een beetje vreemd allemaal.

andisayWHATEVER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 25 oktober 2010, 15:13:36 »
als je (goede) seks hebt raak je meestal zo opgewonden dat het ook wel eens voor kan komen dat je zelf ontzettend veel 'vocht' in je poespoeperd hebt. en ik denk dat dat is wat jij hebt.

Jamie

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 25 oktober 2010, 18:26:23 »

als je (goede) seks hebt raak je meestal zo opgewonden dat het ook wel eens voor kan komen dat je zelf ontzettend veel 'vocht' in je poespoeperd hebt. en ik denk dat dat is wat jij hebt.

HAHAHAHA.
27O311 Heaven must be beautiful right now, cause they got you.

crystaldeer

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 25 oktober 2010, 18:27:43 »
Poespoeperd....lekker denigrerend :V