Auteur Topic: kans op zwanger  (gelezen 400 keer)

verwijderd

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 18 april 2020, 16:02:57 »
hoi

ik heb pas seks gehad en het condoom was gescheurd. Ik slik de pil alleen heb ik wel 9 dagen geleden eentje te laat ingenomen. dat was toen ik weer net moest beginnen was ik het de avond vergeten en heb ik gelijk ochtend erna ingenomen. de rest heb ik wel goed geslikt. wat is de kans op eventuele zwangerschap?

groetjes

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2020, 18:40:31 »
Er is altijd een kans op een zwangerschap als je de pil niet neemt zoals die bedoeld is, dat is misschien minuscule, maar het gebeurt. Ze zeggen niet voor een reden dat je de pil ongeveer rond hetzelfde uur moet slikken elke dag. Maar maak jezelf niet gek, neem voor de zekerheid gewoon een testje over twee weken, of wacht tot dat je ongesteld word. :)

verwijderd

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2020, 23:03:55 »
Er is altijd een kans op een zwangerschap als je de pil niet neemt zoals die bedoeld is, dat is misschien minuscule, maar het gebeurt. Ze zeggen niet voor een reden dat je de pil ongeveer rond hetzelfde uur moet slikken elke dag. Maar maak jezelf niet gek, neem voor de zekerheid gewoon een testje over twee weken, of wacht tot dat je ongesteld word. :)

bedankt voor je bericht. ik ga eerst wachten tot ik ongesteld word. ben ook nog maar 16 dus een test kopen zie ik nog niet zo zitten.

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2020, 23:38:07 »
Ja doe dat maar, en als je toch een test gaat halen, maak je geen zorgen; niemand zal je beoordelen, ga naar een kruidvat wat bij een zelfscan kassa heeft en je kunt er een halen zonder dat je met iemand interactie hoeft af te leggen, aangezien die niet bij de kassa ofz liggen.