Auteur Topic: Kan ik zwanger zijn van sperma OP mijn vagina?? HELP AUB  (gelezen 706 keer)

judithcceleste

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 november 2018, 18:04:46 »
Heel, ik heb een vraagje. Ik was laatst met mijn vriend, en bijna elke keer als we samen zijn gaan we verder dan zoenen (pijpen, aftrekken, vingeren enzo) laatst was ik hem aan het aftrekken terwijl hij mij aan het vingeren was. We waren allebei 100% naakt, hij zat op mijn bed en ik zat een soortvan op mijn knieën op zn schoot. toen hij klaarkwam spoot hij helemaal over zn buik enzo heen, en ik zat met mn vagina een soortvan over zn dick te "rijden" (alsof we zaten te droogneuken, maar dan zonder kleren maar ook geen echte sex.) hij was dus al gekomen en ik zat dus soortvan OP zn sperma, het zou dus tegen mn vagina aan kunnen komen. Mijn vraag is, hoe groot is de kans dat zn sperma in mn vagina is gekomen en dat ik zwanger ben geworden?

misschien wat handige extra info: ik ben 14, ben al 2 jaar ongesteld (regelmatig dus), dit gebeurde 2 dagen na en 14 dagen voor mn nieuwe ongesteldheid, volgens mn app (flo) was het precies de dag van mn ovulatie.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2018, 19:39:58 »
Kan niet!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 november 2018, 19:41:18 »
Waarom gebruik je geen condoom of ander anticonceptiemiddel? Moeder zijn op je 14e is erg zwaar.
Alles is zo donker

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 november 2018, 19:51:52 »
Geen piemel erin = niet zwanger. Ik zou me eerst goed inlezen over seks en anticonceptie voordat je ermee begint.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Bloempot

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 november 2018, 20:05:54 »
Waarom gebruik je geen condoom of ander anticonceptiemiddel? Moeder zijn op je 14e is erg zwaar.

Inderdaad.
Neem je verantwoording.
Frankly, my dear, I don't give a damn.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 november 2018, 20:08:23 »
Geen piemel erin = niet zwanger. Ik zou me eerst goed inlezen over seks en anticonceptie voordat je ermee begint.
Ain't no rest for the wicked!

Meraki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 21 november 2018, 11:12:22 »
Als je jezelf oud genoeg vind om met seks bezig te houden, dan ben je ook oud genoeg om je verantwoordelijkheid te nemen. Gebruik dan anticonceptie of accepteer het feit dat je zwanger kan worden als je zo mee omgaat. :fieuw:

« Laatst bewerkt op: 21 november 2018, 11:21:36 door Meraki »
(v.) to do something with soul, creativity or love; to put something of yourself into your work

idontknowmyname

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2018, 09:44:27 »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 24 november 2018, 17:01:39 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things