Auteur Topic: Irritatie door sperma?  (gelezen 2080 keer)

Blue

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 03 januari 2018, 21:15:31 »
Hoi,

Sinds ik aan de pil ben heb ik een paar keer seks met mijn vriend gehad zonder condoom. Na die tijd heb ik altijd last van een beetje een branderig/irriteerd gevoel denk ik. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar het is niet prettig. Zelf denk ik dat het misschien aan het sperma ligt, aangezien ik er geen last van heb als hij niet in mij klaar komt. En het gevoel ook pas begint als hij klaar komt. Ik heb hier dan ook nog de hele dag last van, dus we gebruiken gewoon weer condooms.
Maar ik vroeg me toch af of dit normaal is en of meer mensen hier last van hebben? Heb hier nog nooit iemand over gehoord.

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 januari 2018, 21:33:53 »
Volgens mij komt dat wel vaker voor, heb het in ieder geval al vaker gelezen. Ik zou gewoon condooms blijven gebruiken als dat helpt.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 januari 2018, 22:16:29 »
Volgens mij komt dat wel vaker voor, heb het in ieder geval al vaker gelezen. Ik zou gewoon condooms blijven gebruiken als dat helpt.

+ Is waarschijnlijk een allergie voor sperma.

Blue

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 08 januari 2018, 17:42:55 »
+ Is waarschijnlijk een allergie voor sperma.
Hier had ik nog niet aan gedacht... Zou best goed kunnen. Ben nu wel benieuwd of dat zo is, mijn klachten lijken wel minder erg dan die ik op internet kan vinden, maar om nou naar de huisarts te gaan om het te laten testen, hoeft van mij op dit moment ook niet  :fieuw:

Ik had er ook last van dat er na 1 (of misschien wel bijna 2) dagen nog steeds sperma (of andere afscheiding) uit mijn vagina kwam. Vond dit zelf best lang duren en onprettig, maar misschien heeft dit ook iets met allergie te maken?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 08 januari 2018, 17:59:31 »
Nouja dat is op zich normaal, waar moet dat zaad anders blijven?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 januari 2018, 12:01:10 »
Het is normaal dat het er terug uit loopt. Het kan wel even duren, dus daar moet je je geen zorgen om maken. Werken met inlegkruisjes is de beste oplossing en hygiënisch.
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 januari 2018, 13:03:44 »
Nouja dat is op zich normaal, waar moet dat zaad anders blijven?

Y.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 januari 2018, 13:34:27 »
Ik had dat irriterende/branderige gevoel eerst ook vaak door sperma, maar na een tijdje ging het weg. Ik denk dat je lichaam gewoon reageert op een nieuwe stof wat je lichaam nog niet kent. Ik dacht eerst ook dat ik miss allergisch ervoor was, maar na een paar weken was het dus weg. Sindsdien ook niet meer last van gehad.
Live for today

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 januari 2018, 20:30:42 »
Komt sowieso door het sperma. Ik heb dat ook vaker als hij in mij komt. Maar de ene keer brandt het erna wel, maar de andere keer niet. Ik denk zelf altijd dat het te maken heeft met verschillende pH waardes van je vagina en het sperma.
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Blue

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 10 januari 2018, 14:41:34 »
Ja, ik snap wel dat het sperma ergens heen moet, maar vond 2 dagen erna er nog last van hebben toch wel wat veel. Maar ik denk dat die allergie wel mee valt en dat het meer gewenning is zoals Y. zegt. De laatste keer was het gevoel al minder  :fieuw:

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2018, 19:56:56 »
Ik heb daar ook last van, en dan lijkt het net op een -beginnende blaasontsteking-. Dan gaat het branden en is geen fijn gevoel. Ik ga altijd gelijk naar de wc als hij in mij klaar is gekomen. Nat doekje en goed schoonmaken, en alles goed uitplassen.