Auteur Topic: 23232  (gelezen 1716 keer)

...ANONIEM...

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 24 september 2018, 19:17:24 »
verwijderddd
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2018, 22:53:42 door ...ANONIEM... »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 24 september 2018, 19:20:51 »
Rustig afwachten totdat je een leuke jongen ontmoet!
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

madeliefroosje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 september 2018, 20:54:48 »
haha, heel vervelend. Ik snap je wel! misschien uitkijken naar een vriendje of uitgaan en gaan voor een 'one Night stand'.. ligt er echt aan wat je zelf wilt! xx

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 24 september 2018, 20:58:23 »
Het is masturberen, niet mastru.

En wat je eraan kunt doen? Je kunt een random gozer zoeken en daarmee seks hebben (waarbij een vrij grote kans aanwezig is dat je spijt krijgt), of wachten tot je een leuke jongen tegenkomt waarbij er wederzijdse gevoelens zijn (en de ervaring dus een stuk specialer maken).
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Ilse.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2018, 21:00:13 »

En wat je eraan kunt doen? Je kunt een random gozer zoeken en daarmee seks hebben (waarbij een vrij grote kans aanwezig is dat je spijt krijgt), of wachten tot je een leuke jongen tegenkomt waarbij er wederzijdse gevoelens zijn (en de ervaring dus een stuk specialer maken).

Dit dus.

Stoerchick

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 september 2018, 21:01:53 »

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 24 september 2018, 21:42:46 »
Al eens rondgekeken voor een dildo? Kan je iets naar binnen stoppen zonder dat je inderdaad een gozer gebruikt waar je, waarschijnlijk, spijt van gaat krijgen.

Avanu

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 25 september 2018, 12:57:55 »
Moet ik dit serieus nemen?

Adelyna

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2018, 14:56:46 »
Het is geen fijne behoefte. Ik vind dat je het niet met een vreemde moet doen (zoals een One Night Stand), ik heb hier geen ervaring mee maar ik raad het je toch af, want ik denk dat je veel spijt zal kunnen krijgen daarvan. Ik denk dat je het beste kan wachten tot je een relatie hebt met een leuke jongen. Tot die tijd kan je het beste proberen veel bezig te zijn met andere dingen en je er niet veel mee bezig te houden.
~❤~  Wees Jezelf  ~❤~

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 26 september 2018, 11:22:31 »
Je zal moeten wachten tot je een leuk iemand tegenkomt. Je kunt wel een ONS doen, maar ik vind dat voor jouw leeftijd wel een beetje risky, zeker als het je eerste keer is.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 26 september 2018, 11:24:56 »
Je zal moeten wachten tot je een leuk iemand tegenkomt. Je kunt wel een ONS doen, maar ik vind dat voor jouw leeftijd wel een beetje risky, zeker als het je eerste keer is.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things