Auteur Topic: ik ben nog maagd, hij niet  (gelezen 2156 keer)

Liefsannoniem

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 augustus 2018, 18:21:36 »
Mijn vriend en ik willen een stapje verder gaan samen. Ik heb hem verteld dat ik nog maagd ben , hij is dat niet meer. Hij wilt nog steeds wel seks hebben maar vind het spannend omdat hij mij geen pijn wil doen en hij wilt zeker weten dat ik er geen spijt van ga krijgen dat mijn eerste keer met hem is. Ik weet zeker dat ik er geen spijt van ga krijgen want een romantischer, liever, knapper vriendje kan ik me niet voorstellen. (Dat heb ik hem ook verteld).
Heeft iemand zoiets ook gehad, en hoe reageerde je vriend toen je vertelde dat je nog maagd was( en hij niet) . Was hij ook voorzichtiger tijdens de seks?
Mijn vriend zegt dat hij er klaar voor is maar net zolang wilt wachten tot dat ik er ook klaar voor ben.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 augustus 2018, 18:53:17 »
Ja, ik had hetzelfde. Ik was maagd en hij niet meer. Hoe hij reageerde? Geen idee meer eigenlijk, sowieso gewoon normaal, ik was ook net 18 en hij 3,5 jaar ouder. We hebben het toen een beetje opgebouwd, hij voelde ook wel dat ik er klaar voor was, en vlak voor het gebeurde vroeg hij of ik het zeker wist en of ik door wilde gaan. Het was maar heel even onwennig, omdat hij dus al ervaring had en mij dus een beetje kon sturen, dat vond ik stiekem wel fijn. Zo vond ik het in het begin een beetje eng om zelf van standje te wisselen of om bovenop te gaan, maar dat merkte hij, dus deed hij een beetje voor welke houding ik het best aan kon nemen. Mijn eerste keer was daarom godzijdank ook totaal geen horrorverhaal, zoals je vaak leest. In het begin ben je sowieso nog echt elkaars lichaam aan het leren kennen, vraag wat hij fijn/lekker vindt, of doe zelf eerst eens wat en vraag daarna of hij vaker wil dat je dat doet. Het komt wel goed, je vriend klinkt ook als een lieve jongen :)
 Drums, basslines, kicks and snares || Fave tune ♥

Marit ♥

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2018, 14:32:52 »
Ik had precies het zelfde met mijn eerste vriendje. De eerste keer toen we het probeerden zei hij 'ik kan het niet' zonder enige uitleg erbij. Later na heel vaak de vraag 'wil je dit echt?' is het er uiteindelijk toch van gekomen en vond ik het juist heel fijn dat hij al ervaring had. Hij weet dan beter waar die mee bezig is heb ik het idee en hij had bepaalde trucjes hoe het minder pijnlijker voor mij zou zijn.

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2018, 23:46:46 »
Ja, ik had hetzelfde. Ik was maagd en hij niet meer. Hoe hij reageerde? Geen idee meer eigenlijk, sowieso gewoon normaal, ik was ook net 18 en hij 3,5 jaar ouder. We hebben het toen een beetje opgebouwd, hij voelde ook wel dat ik er klaar voor was, en vlak voor het gebeurde vroeg hij of ik het zeker wist en of ik door wilde gaan. Het was maar heel even onwennig, omdat hij dus al ervaring had en mij dus een beetje kon sturen, dat vond ik stiekem wel fijn. Zo vond ik het in het begin een beetje eng om zelf van standje te wisselen of om bovenop te gaan, maar dat merkte hij, dus deed hij een beetje voor welke houding ik het best aan kon nemen. Mijn eerste keer was daarom godzijdank ook totaal geen horrorverhaal, zoals je vaak leest. In het begin ben je sowieso nog echt elkaars lichaam aan het leren kennen, vraag wat hij fijn/lekker vindt, of doe zelf eerst eens wat en vraag daarna of hij vaker wil dat je dat doet. Het komt wel goed, je vriend klinkt ook als een lieve jongen :)

Dit inderdaad. Mijn vriend was ook heel voorzichtig, speciaal voor mij glijmiddel gehaald, echt rustig gedaan, goed voorspel ed. Ik voelde nog steeds wel dat het de eerste keer was dat er zoiets naar binnen ging, het rekte en trok een beetje, maar het schuurde niet en ik heb ook niet gebloed. Zolang je rustig aan doet komt het allemaal goed, en je vriend klinkt inderdaad alsof hij hier wel rekening mee houdt!
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

watermelon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 22 september 2018, 15:55:34 »
Mijn vriend (toen 20) was ook geen maagd meer en ik wel (toen 19). Hij reageerde er heel normaal op. (Later hoorde ik wel dat hij er eigenlijk wel blij mee was haha, dat hij de eerste was) Mijn vriend hielt heel goed rekening met mij. Liet aan mij over wanneer het zou gebeuren. Hij deed heel rustig en nam ook wel de leiding wat ik fijn vond :)

Mele

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2018, 22:03:03 »
Ik had iets soortgelijks. Ik was 19 en mijn vriend was 20. Ik had voor hem een half jaar eerder maar 1x seks gehad. Toen we begonnen te daten was ik degene die de eerste stap zette op dat gebied, het ging allemaal nogal snel bij ons haha, hij vond het wel een beetje spannend want hij wilde me ook geen pijn doen. Uiteindelijk deed het een klein beetje pijn (als je lang na je ontmaagding geen seks hebt dan groeit het een beetje aan elkaar weer, en de spieren zijn nog niet echt flexibel) maar hij was voornamelijk heel lief voor me. Ik heb zoiets van: zolang de seks goed is en je een goed gevoel hebt, waarom zou je dan spijt hebben? En het is fijn dat hij geen maagd is, betekent iig dat 1 van jullie weet wat die moet doen ;)