Auteur Topic: Iets gedaan met goede vriend van ex  (gelezen 3661 keer)

SashhhXOXO

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 februari 2019, 21:23:12 »
Hey,
Een tijdje terug had ik voor een maand een vriendje maar dat bleek echt niet de juiste persoon voor mij te zijn. Ik zit sinds dien wel in een vriendengroep met hem en anderen. Een van die jongens in die groep vind ik al heel lang heel knap en best leuk. We snapten veel met grapjes over afspreken enzo maar het kwam er nooit van. Tot afgelopen week. Na een maand of 5 hebben we eindelijk afgesproken. Ik ging naar zijn huis om film te kijken en hij was echt heel lief. Hij hield mn hand steeds vast en zei dat ik mooi was en een mooi lichaam heb enzo. Op een gegeven moment werd de spanning zo erg dat hij me zoende en ik was heel blij. Hij begon ook verder te gaan en ik heb dat ook bij hem gedaan, maar we hebben geen sex gehad. Hij zei dat hij het wel wilde, maar dat t te veel geluid maakte aangezien zijn ouders gewoon thuis waren. Hierna hebben we afgesproken om er niks over te zeggen tegen onze vrienden zodat mijn ex en zijn goede vriend niks te horen krijgt. Toen ik weg ging gaf hij mij zijn handschoenen en zei dat ik ze nog wel een keertje terug moest brengen. Ik ben daarna weggegaan en ik wil nog een keertje afspreken maar weet niet of hij dat wil dusjaa... wat moet ik nu?

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2019, 21:32:57 »
Vraag of hij nog een keertje wil afspreken.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

lucid-dreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 08 februari 2019, 11:43:56 »
ik denk dat hij zn handschoenen niet voor niks aan je heeft gegeven om ze te laten terugbrengen, hij wil vast nog een keer afspreken.. de vraag is of jij hem echt wel leuk vind en met hem wil afspreken ook als dat betekend dat jouw ex en zijn vriend daar achter gaan komen. aan de andere kant, jullie hebben een maand gedate en zijn er achter gekomen dat dat niet werkte, dus ik vraag m e af of jouw ex daar uberhaupt een groot probleem van gaat maken. :)