Auteur Topic: Hoe ver ga je op een feestje als je thuis een vriend hebt?  (gelezen 571 keer)

anoniemV

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 november 2019, 12:48:49 »
Op een feestje, je hebt wat te veel gedronken en de jongens beginnen behoorlijk te flirten en te dansen. Thuis heb je echter een vriend zitten. Hoe ver zou je durven gaan, en wat is voor jullie te ver? Heb je zelf al iets gedaan wat je te ver, of nog net binnen de grenzen vond?

Onlangs met een vriendin uitgegaan en stevig gedronken  :cheers: Ze was vroeger nogal losbollig en heb geen enkel feestje geweten met haar dat ze niet op een of andere manier een jongen deed klaarkomen. Nu is ze echter samen met de man van haar leven en is ze plots bijzonder braaf. Hoewel eergisteren was ze behoorlijk dronken. Een collega van haar was behoorlijk aan flirten en zat een gegeven moment keihard tegen haar aan te rijden terwijl ze wat half aan het twerken was. Ze genoot er precies van maar vond het wel echt te seksueel geladen. Eens op haar billen slaan, stiekem rokje wat omhoog dat hij tegen haar string kwam... Achteraf zei ze in de auto dat ze zijn stijve voelde tegen haar reet en maakte ze er mopjes over, maar ik denk niet dat haar vriend ermee zou kunnen lachen.

cherrypie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 november 2019, 21:33:41 »
Ik was altijd erg van het flirten, ik merk dat nu ik een vriend heb ik wel een bepaalde afstand houd als ik een gesprek heb etc. en zodra er aanrakingen komen ik een stapje terug doe. Puur uit respect naar mijn vriend, en omdat ik die behoefte niet echt meer heb. Wel ben ik erg van het oogcontact houden etc. ik vind dat dat qua flirten niet erg is in een relatie. Zodra het maar niet meer wordt. Samen dansen is natuurlijk ook prima, mar schuren zou ik niet heel snel doen

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2019, 20:56:54 »
Dat is makkelijk voor mij. Niet zoenen, geen seksuele handelingen, en niet te dicht bij jongens dansen als je snapt wat ik bedoel. Ook verder niet te flirterige opmerkingen maken.
la vie est belle