Auteur Topic: Hij krijgt hem niet hard of ik te klein?  (gelezen 1733 keer)

Juliaheey1

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2020, 02:02:21 »
Hee maiden,

Oké dit klinkt zo raar en ik vind het beetje raar om met m’n eigen vrienden over te praten. 
Maarr ik probeer dus al een tijdje met mijn vriend seks te hebben, we zijn allebei nog maagd maar het lukt niet. De eerste keer dat we het probeerde werd hij niet stijf hij zei dat het door spanning kwam want normaal met voorspel en die dingen lukt het zegmaar wel altijd gewoon. Nou de tweede x dat we het probeerde werd die wel al wat stijver maar echt tken die er nog niet eens inzat kwam die al klaar dus dat was ook nou niet heel leuk en die keren daarna had ik wel het idee dat die wel wat stijver was maar nog niet helemaal idk maar ligt het misschien niet aan mij dat het gewoon niet past? En hij zegt telkens ja volgende x lukt het en dan zeg ik van ja anders maakt het ook niet uit he zodat die niet gespannen ofzo wordt maar vind het wel gewoon kut ofzo want stel het gaat helemaal niet lukken en wat kan ik eraan doen om hem bij hem wel stijf te krijgen of bij mij groot genoeg help xx

Cathy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2020, 19:39:16 »
Hoi, vraag me af hoe het nu gaat?? Is voor mij een heel herkenbaar probleem dit😅

setyourmindfree

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2020, 20:08:48 »
de eerste paar keren zijn gewoon onwennig want je hebt beide niet echt een idee hoe het allemaal precies werkt. gewoon veel oefenen en dan komt het vanzelf goed xx